Nopeasti laukeava

Vierailija

Kuinka tärkeää on naiselle saada kunnon pano jos esileikki kestää pari tuntia.

Toisen voin toteuttaa ja teen sen mielelläni.

Kunnon pitkä yhdyntä taas tekee tiukkaa, hiukan syynä harjoituksen puute ja toinen syy on biologiaa. Laukean herkästi.

Vaikea saada omalta rehellistä vastausta ; )

Kommentit (4)

Vierailija

kuinka tärkeä osa pano on. Jotkut naiset eivät saa orgasmia naidessa vaan jollakin muulla tavalla. Luulisi ettei pano ole silloin pääasia.

Mitä itseeni tulee, nopeasti laukeava on pahinta mitä tiedän. Sillä minä saan parhaat orgasmini juuri naidessa. Olen kai harvinainen nainen sillä mielestäni parempi on 2min esileikki ja tunnin pano kuin toisinpäin.

Keisarinna

Vierailija

Itse tykkään pitkästä esileikistä ja pitkästä panosta, välillä kyllä toivon että oma mieheni laukeaisi nopeammin (mutta EI), näin varsinkin suihinoton aikana, kun aina ei jaksa imeä posket lommolla montaa tuntia ;), mutta hyvät puolet ovat että me molemmat tykätään pitkistä panoista, eikä aina lopu siihen yhteen kertaan. Kokemusta on myös nopeasti laukeavista miehistä ja en kyllä aina itse ole saanut samaan aikaan ja jos mies ei pysty toistoon pian saamisen perään, harmittaa suuresti...

Vierailija

eli mielummin se pitkä esileikki ja sit on mullaki mahdollisuus keretä sun nopeeseen rytmiin, eli oot mut tarpeeks hyvin " lämmittäny" . =)

Niin ja harjoittelu tekee mestarin. Eka panohan voi olla vaan sellanen jännityksen poistaja, sit toinen siihen heti perään kestääki varmaan jo vähän pidempään...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat