Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asialliset miehet, mitä mieltä olette vaimojenne/naistenne muuttuneista vaginoista synnytksen jälkeen?

Vierailija

Kun luonto on jälkensä jättänyt synnytyksessä, mitä tunteita se on saanut sinussa aikaan? Oliko naisenne ns. parempi ennen vai nyt? Onko seksielämässänne muutosta? Entä alapään ulkonäkö, kiusaako se teitä vai oletteko ylpeitä siitä mitä nainen on ruumiillaan tehnyt (synnyttänyt lapsen teille)? Haaveiletteko salaa, että nainen olisi se sama teinityttö(?) kuin ennen lapsia alapäästään?

Kertokaa.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Minua harmittaa suunnattomasti se, etten ole entiselläni. Ei auta jumpat eikä muut. Ennen synnytyksiä (2kpl) olin tosi tiukka. Nyt en ole. Lisäksi alapää on rumempi kuin ennen synnytyksiä. Se vielä menisi, mutta kun ei se enää tunnukaan samalta:( Miehen kanssa ei voi keskustella aiheesta kun ei hän halua loukata minua eikä niinollen kommentoi mitenkään:( Itseä surettaa.

Vierailija

Mutta miten ihmeessä se voisi tiukentua synnytyksistä? Tottakai lihakset on ja niiitä täytyy jumpata,mutta ei vaimoni alapää todellakaan ole enää se mikä se oli ennen lapsia. Vaikka jumppaakin. Muuttuhan se aukko ja ulkonäkö jne. Vaikuttaa sitten seksiin tai ei,mutta mun kokemus siis on että on muuttunut.

t. yks isä

Vierailija

lähinnö just ton löystymis-vaikutuksen takia oon ihan oikeesti miettinyt sitä haluanko lapsia ollenkaan vai en. Vaimoni olisi enemmän lapseen/-iinpäin (max 2 sanonut), mutta ei ihan välttämättä halua/tarvi kuulemma että mekin lasta yritettäis, joten enpä tiedä haluanko ton(-kaan, onhan niitä heh [muulla tavalla] syvällisempiäkin syitä miksen niiin kauheesti innostu asiasta, mutta ei niistä tässä sen enempää...) mainitun syyn takia että nimenomaan alatiesynnyttäis (ei taida riittää syyksi keisarinleikkaukseen ettei halua että pimppansa ressahtais - vaimoni olis kyllä kl.een valmis, itteäänkin arveluttaa alatiesynnytys, lähinnä tosin sen aiheuttaman kivun jne.n takia).

Okei, sanokaa että olen pinnallinen tai heh varsinkin että " nakki/katkarapu-kullinen luuseri" , mikä pitää siis tietysti tottakai paikkansa kuten kaikki muutkin jonkun 1 tekstinpätkän persusteella tehdyt arviot kirjoittajasta... Vaimoni on vaan nyt niin ihanan just passelin piukka&iihhanan tuntuinen pimpsastaan, eikä haluais siitä mahtitunteesta luopua edes lapsen takia (toki mustakin tavallaan lapsi kaks ois ihan kiva juttu, mutta kun, niin...) kun kuitenkin on pyrkimystarkoitus luja pysyä yhdessä elämämme loppuun asti enkä todellakaan oo vieraissahyppääjä-sorttia.

Vierailija

Itse en ole tiukkuuden suhteen huomannut eroa. Kyllähän paikkojen pitäisi palautua entiselleen ajan kanssa :)

Plussana kuitenkin huomaan itsessäni sen, että minusta on tullut synnytyksien jälkeen hyvinkin estoton ja avoin seksin suhteen

Vierailija

sinä joka odotat kauhulla naisesi rupsahtamista. Luuletko, että miehessä ei näy mitään iän jättämiä jälkiä, ei se erektiokulma ole 4-kybäsellä miehelläkään läheskään yhtä terhakka kuin ikäisilläsi poikasilla. Ja kun tekstiäsi lukee (jonka tuottamisessa on tainnut olla suuria vaikeuksia, koska sen ymmärtämisessäkin on välillä) taitaa olla parempi, ettet lisäännykään.

Vierailija

Minun 20/5 kullini nauttii kyllä hänen pillustaan yhtä riemurinnoin kuin aiemminkin. Eipähän ole enää liian tiukka, vaan juuri sopiva.

Vierailija

siis mulla 2 alatiesynnytystä ja parin viikon jälkeen oli tiukkuus ihan samaa kuin ennen lapsia, ehkä sit oon ollut aina vähän löysä, who knows, mut seksi senkun paranee :-) Enkä ole yhtään jumppaillut, epparin jälkeen oli kipeä värkki, mut nyt ei sitäkään huomaa, tokassa tuli pienen häppärin repeämä, mut eipä ole tahtia haitannut. Ja ulospäin pimpsani on tosi kaunis, ajeltu ja hyvin hoidettu. Eikä ole mies muuten KOSKAAn valittanut.

Ja jos jollain jää lapset tekemättä ton asian takia niin mitäs siitä, voihan elämässä tehdä muutakin, tosin sen voin sanoa, että viimeistään vaihdevuosissa naisen paikat löystyy, ei kostu ja haperoa on. Et jos suhde siihen kaatuu, et pillu menee pilalle lastenteossa, niin menee se joskus kuitenkin. Eikä se miehilläkään toi seisokki kovin takuuvarmaa ole yli 4- kybäsillä ;-)

Vierailija

ierailija - 15.08. 22:55 vastaa tähän viestiin (1/12)

Voinko kertoa synnytyselimeni tarinan?

täällä aina puhutaan pillun, pimpin ja vitun voinnista synnytyksen jälkeen.

No keronpa oman stoorini.

Eka synnytys:

saadakseni lapsen alatietä ulos jouduttiin tekemään neljän sentin pituine episitomia.

Siitä ommeltiin puolet, eli kaksi senttiä sai jäädä oman onnensa ojaan parantumaan.

Vahnempi kätilö oli sitä mieltä että ei lliikaa omella että seuraava tulee helpommin.

Toinen synnytys:

Ei revennyt enää väliliha mutta emättimeen tuli tikkejä, sieltä repesin hiukan. Emätimestä rupesi pullottamaaa etuseinämä( enterosele) ja hiukan jo peräsuolekin välinen alue )rektosele) puolema.

Kolmas synnytys:

Lapsi isokokoinen ja ponnistusvaihe kesti kauan.

Tulos:

Väliliha oli jo niin venynyt että ei tullut tikkejä. Emätin repesi vain vähän mutta jäliseuraamukset oli suuremmat:

Emättimen suuaukko oli venynyt jo miltei peräsuolen suuaukkoon asti. siinä oli enää pieni väli.

EmätTimestä pullotti ulos jo havaittava rektosele( peräsuuolenlaskeuma emmättimeen kohden) sekä entoreosele( emättiimen etuseinämän laskeuma. Ylimääräisä ulokkeita rupesi kasvamaan arpikohdista ympäri emättimen suuaukkoa.

Myös kohtu oli laskeutunut ja virtsarakko alentunut.

Seuraus siitä: virtsa karkaili kuukausia jumpasta huolimatta ja emättimestä työntyi u,los seinämää joka puolelta.

Neljäs synnytys:

lapsi valahti ulos kerta ponnistuksen jälkeen.

Seuraus: Kohtu laskeutui ihan kohdun suulle ja tuntui siinä jatkuvasti

Eikä puhettakaan miastään repeytymistä enää. No joo, johan alapääni oli jo kaiken kärsinyt Tai niin luulin...

Ylimääräiset lisäkkeet kasvoi kasvamistaan. Emättimen alarereunassa t kasvoi jo isohko lisäke mikä teki alapääni ensitä kamottavammaksi.(ainakin omasta mielestänii)

Viides synnytys:

.apsi valahti ulos syöksynä.

Kohdunsuu emättimen suuaukolla tai siis siitä mitä oli enää jäljellä pahentui entisestään.

Rekotselpaheni silmissä, eli pullotti jo ulos. emättimestä. Kohdunlaskeuma, emättimen etuseinämän laskeuma ja virtsarakon laskeuma. Kaikki samaan aikaan ja pahana. Ja Ylimääräiseti lisäkkeet kasvoi edelleen.

Kaikki siis aivan pielessä.

Vittu riekaleina ja elämä, kaikki elämä kadonnut. Puhumattakaan enää seksielämästä tai sinne päin edes viittaavasta.

Lääkäriin,lääkärin vuoden harkinnan jälkeen. Juttelua ja tukimusta useamaan kuin yhden gynen kanssa.

Ja vihdoin korjausleikkauskeen:)

Toimenpide:

Kohdunlaskeuma korjattiin ja ja kohdunkaulaa amputoitiin 3 senttiä(Machesterin leikkaus).

Virstarakkoa nostettin .,Eemättimen etuseinämä korjattiiin ja pahin kaikista eli rektosele(peräsuolen laskeuma emättimeen päin) korjattiin.

Emätintä siis kiristettin kahdelle sormelle meneväksi ja ylimääräiset ulokkeet ja lisäkkeet poistettin.

Tulos:

SEksi on nykyisin hyvää ja värkki kuin ennen synnytyksiä. Ei siis tietenkään ulkoisesti mutta itse taas saan samaa nautintoa kuin enne lapsia.

Ajottain saattaa vielä tuntua kipua mutta se johtuu vielä aroista limakalvoista ja harjoituksesta:) Liekkaukest a on kulunut vasta muutamia kuukausia.

Mutt NYT ELÄMÄ TAAS maistuu ja olen onnelinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat