Jami Kristian ja ... ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli Jami Kristianin pikkuveli syntyi 9.8.05 vauhdikkaasti ja tarvitsisi nimen. Nimen pitäisi " soida" kuten veljensäkin, etunimen tulisi olla lyhyt ja nimi saisi olla jotain muuta kuin Matti tai Pekka. Persoonallinen. Mies tykkää nimestä Karo, mutta minä en sille syty. Itsellä taas mielessä Pyry, Touko, Joona tai Joose.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Elo Bastian on ihan kiva, mutta nimet on minusta kyllä ihan eri sarjaa..toisaalta jos niistä tykkäätte niin eihän se mitään haittaa ;o)!!

muutama ehdotus kuitenkin vielä:

Elo Alvar

Elo Anton

Elo Valdemar

Elo Oliver

Elo Ossian

Elo Daniel

Elo Kasper

Elo Iisak

Elo Asser

Elo Aslak

Elo Valentin

Vierailija

Tatu/Jaani Alvar

Jyry Iivari

Miska Eevert

Misa/Jusa Kasper

Jetro Elias

Jouka Mikael

Julius Aslan

Josa Verneri

Pietu Julius

Pohto Joakim

Petro Viljami

Seemi Rikhard

Ilmo Timoteus

Elmo Eelis

Vilmo Veetrik

Pyryn ja Toukon yhdistelmä voisi olla Pouko. Sen nimisiä ei ole yhtään.

Vierailija

On tosin pitkä nimi, mutta siksikin soveltuisi ehkä hyvin toiseksi nimeksi? (Esim. Pyry Jeremias)

Erilaisiakin versioita nimestä on: Jeremi, Jeremia, Jeremis, Jeremus.

Vierailija

körömölli:

Lainaus:

Elo Bastian on ihan kiva, mutta nimet on minusta kyllä ihan eri sarjaa..toisaalta jos niistä tykkäätte niin eihän se mitään haittaa ;o)!!

Eli minustakin Elo Bastian sointuu kyllä oikein kivasti ja sopii hyvin veljenkin nimen kanssa, joten sitä en toki tarkoittanut, vaikka sen kuvan voi (ainakin näin itse jälkikäteen lukiessani) saada!!

Minä tarkoitin vaan sitä, että Elo on minusta niin suomalainen ja " vanhan kuuloinen" nimi kuin vaan olla voi, kun taas Bastian on kovasti ulkolaisen ja uudemman kuuloinen ;o), mutta niinkuin jo kirjoitinkin aiemmin niin eihän sen tarvitse haitata mitään, kun nimi on muuten oikeinkin kiva!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat