Ideoita miten yllättäisin vaimoni

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olisiko hyviä ideoita miten voisin yllättää vaimoni seuraavalla kerralla kun harrastamme seksiä? Tahtoisin saada vaimoni oikein todella kiihottuneeksi ja himokkaaksi mutta miten sen voisi toteuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija

Ai miten sais kiihottuun.... mä ainaski kuolisin onnesta pelkästään jo siitä jos mieheni ajattelis ja näyttäs joskus että tärkeintä on mun huomiointi...mut ei...

Joka tapauksessa mut ainaki sais ihan villiksi tosi kiihkee ja ' halukas' nuoleminen (meillä minä olen ainoa joka sängyssä ' sieltä' nuoleksii)... Hyvä keino on myös pitkähkö esileikki...osta jotain hyväntuoksuista vartaloölöjyä, joka tekee liukkaaks...sivele naises vartaloa öljyllä, näyki napaa ja rintoja.... jos teille tää ihan normaalia petipuuhaa (toisin ku meille) ....niin.... mitäpä teitä neuvomaan, teillähän kaikki on jo loistavasti...

kiihottaa vois myös täysin ajellulla isolla munalla ja ihailevilla pikkutuhmilla sanoilla.... ' oma pikkunen seksipimu' ...jne...

Meillä sen verta tylsä seksielämä..että jo noilla sais paljon iloa aikaan... mut tärkeintä että näytät hänelle että hän tekee sut hulluksi halusta:)

Vierailija

Riippuu vähän siitä mitä te teette jo noin yleensä.

Ainakin itse on yrittänyt huomioida pitkin päivää, halauksia, pusuja..

Välillä kiire, lapset, arki jne viilentää läheisyyttä ja hellyyttä, mutta pieni niskastanosto itselle auttaa.

Vaimoni käy ahkerasti lenkillä ja jalat on aina silloin tällöin kipeinä.

Usein häntä hieronkin, mutta nyt ostin öljyä ja hieroin sen kanssa. Tarkoitus ei ollut sekstailla, mutta jotenkin se vain johti siihen ;D

Tee sängyssä jotain erilaista, mikä on teidän rutiineista poikkeavaa. Esileikki pidemmäksi, hierontaa, suutelua jne selvästi kauemmin kuin yleensä. Nainen pitää huomiosta ja kehuista, kehu kauniina pitämiäsi osia vartalossa tms. Pitäähän sitä itsekin huomiosta ja on ihanaa kun joku haluaa sinua.

M34

Vierailija

Taidanpa aloittaa " lämmittelyn" heti. Jospa muutama positiivista palautetta antava tekstiviesti työpäivän aikana pohjustaisi kotiintuloa sopivasti. Töistä sitten kaupan kautta kotiin (vartaloöljyä mukana) ja kunhan saamme lapset illalla nukkumaan niin voisin tarjota niska-hartia / koko vartalo hieronnan. Ehkäpä muutama kynttilä vielä palamaan ja sitten antaa vain asioiden tapahtua jos on tapahtuakseen...

Katsotaan miten äijän käy ;)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vaimoni käy ahkerasti lenkillä ja jalat on aina silloin tällöin kipeinä.

Usein häntä hieronkin, mutta nyt ostin öljyä ja hieroin sen kanssa. Tarkoitus ei ollut sekstailla, mutta jotenkin se vain johti siihen ;D

Tee sängyssä jotain erilaista, mikä on teidän rutiineista poikkeavaa. Esileikki pidemmäksi, hierontaa, suutelua jne selvästi kauemmin kuin yleensä. Nainen pitää huomiosta ja kehuista, kehu kauniina pitämiäsi osia vartalossa tms. Pitäähän sitä itsekin huomiosta ja on ihanaa kun joku haluaa sinua.

M34

Meilläkin on ollut hierontavoidepurkki yöpöydällä jo jonkin aikaa. Öljyn/voiteen kanssa jaksaa hieroa toista ihan eri lailla kuin ilman sitä! Ja tuntuukin paljon paremmalta! Ja meilläkin on toisen hieronta kyllä yleensä aina johtanut seksiin, vaikka tarkoitus ei ole ollut... Kerran mies kyllä nukahti hartiahierontaan..

Kerran mies hieroi hartioitani. Makasin sängyllä mahallani ja hän istui päälläni. Jossakin vaiheessa rupesin kuvittelemaan olevani mieshierojalla, joka haluaakin rakastella minua takaapäin ja kerroin miehellenikin tästä fantasiastani. Hän oli heti leikissä mukana, koska itsekin on hulluna fantasioissaan minua alistamaan.. Tämä juttu kiihotti molempia kovasti. ;D

Vinkki myös siitä, että tee jotakin eri tavalla kuin yleensä, on tosi hyvä!! Mua kiihottaa esim. tämä: silloin kun olen jo lähellä orgasmia, niin mieheni hyväilee sormillaan välilihasta ja työntää sormen peppuun. En tiedä tykkäisikö vaimosi? Mutta jos toistaa kerrasta toiseen, niin ei se sitten taas enää tepsi. Sängyssä pitäisikin olla sen verran yllätyksellistä, että sekä naista että miestä houkuttaa ennemmin hipsiä sinne ajoissa kuin jäädä kattoo telkasta ajankohtaista keskusteluohjelmaa ;)

Oletko lukenut Heusalan kirjan " Naisen seksuaalisuus" ? Siitä voisi myös saada joitain vinkkejä. Heusalalla on myös vastaava kirja miehestä " Miehen seksuaalisuus" . Sitä olen ite viime aikoina opiskellut ja löytänyt pari uutta juttua...

Vierailija

ville-vilkastus:

Lainaus:

Taidanpa aloittaa " lämmittelyn" heti. Jospa muutama positiivista palautetta antava tekstiviesti työpäivän aikana pohjustaisi kotiintuloa sopivasti. Töistä sitten kaupan kautta kotiin (vartaloöljyä mukana) ja kunhan saamme lapset illalla nukkumaan niin voisin tarjota niska-hartia / koko vartalo hieronnan. Ehkäpä muutama kynttilä vielä palamaan ja sitten antaa vain asioiden tapahtua jos on tapahtuakseen...

Katsotaan miten äijän käy ;)

Hei älä sitten pety, jos vaimo nukahtaa! Kuulostaa sen verran rentouttavalta ja ihanalta käsittelyltä. :)

Ja vaikka niin kävisikin, niin työsi kantaa varmasti hedelmää tulevina iltoina. No hätä.

Vierailija
ville-vilkastus (Deleted)

Olisiko hyviä ideoita miten voisin yllättää vaimoni seuraavalla kerralla kun harrastamme seksiä? Tahtoisin saada vaimoni oikein todella kiihottuneeksi ja himokkaaksi mutta miten sen voisi toteuttaa?

Olemme toisiamme rakastava pari ja järjestän vaimolleni pienempiä ja suurempia yllätyksiä silloin tällöin. Joku aika sitten huomattuani lentopisteideni vanhenevan lunastin nilä hotelliyön lähikaupungista viikonlopuksi. Ajattelin myös yllättää vaimoni hieronnalla. Löysin netistä hierontailmoituksen, joka oli mukavasti kirjoitettu. Viikonloppuna olin vaimoni mukana vähän shoppailemassa ja enen hierontaa otimme vielä pari lasia kuohuvaa. Hierojan tapasimme baarissa. Hän oli oikein mukava meitä nuorempi musta mies. Hänellä ei ollut kannettavaa hierontapöytää, joten levitimme sängylle pyhhkeitä suojaksi. Ilmeisesti kuohuvista rohkaistuneena vaimoni riisui myös pikkuhousut ja rintaliivit ja kävi sängylle mahalleen. Hieroja aloitti selästä ja eteni jalkoihin. Kun hieroja hieroi jalkoja, aloin itse hieroa aikani kuluksi hartioita. Sitten hieroja pyysi vaimoani kääntymään ympäri. Jatkoin hartioiden hierontaa ja siirryin sitten rintoihin. Kun hieroja huomasi minun hyväilevän vaimoni rintoja, rupesi hän hieromaan yhä rohkeammin. Pian vaimoni sai orgasmin. Lähdin pesemään käsiäni ja palatessani huomasin hierojan naivan vaimoani. Hierojan lauettua pääsin itse hommiin. Onneksi hieroja käytti kumia. Tämä yllätys oli vaimolle mieluinen yllätys ja toi lisäpotkua jo ennestään hyvään seksiimme. Suosittele yllätykseksi, jos suhde on kunnossa ja mustasukkaisuus ei vaivaa. Seksistä saa nauttia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat