ovulaatiotesti raskaustestinä

Vierailija

Voiko ovulaatiotestiä käyttää raskaustestinä? Olen saanut asiasta ristiriitaista tietoa. Jostain luin, että ovulaatiotesti saattaa reagoida raskaushormoniin. Kuinka pian hedelmöittymisen jälkeen munasolu kiinnittyy ja hormonin tuotanto alkaa? Kiitos vastauksista!

Kommentit (11)

Vierailija

Tämä palsta on kysymyksiä varten, ja niillä, joilla tietoa on, vastaavat kiinnostuksensa mukaan. Minusta on turha kommentoida kenenkään kysymyksiä outoina. Täällä saa kysyä mitä ikinä haluaa, jos tosimielellä on liikenteessä.

Eri asia on trollit ja muut pilaviestit.

Vierailija

Mulla on mammaksin testejä ja siinä luki ohjeessa mielestäni ettei näytä raskaushormonia. Vai onko joku testannut raskautta ks ovistesteillä???

Vierailija

Alkuperäiselle kysyjälle: kiinnittyminen tapahtuu kuudentena päivänä. Tämänkin sivun vasemmassa yläreunassa on " odotus ja synnytys" -kohta,sieltä löytyy mm.odottajan kalenteri. Lue sieltä lisää

Vierailija

Minullapa Mammaksin ovulaatiotesti näytti positiivista kun olin raskaana, tosin raskaus päättyi valitettavasti keskenmenoon.. Että ota nyt sitten tästä selvää. Ehkä kuitenkin parempi luottaa Raskaustestiin!

Vierailija

Eli kun menkat oli viikon myöhässä eikä kotoa löytynyt yhtään raskaustestiä niin ajattelin testata voiko ovistestillä tosiaan testata muutakin kuin LH-tasoa. Kaksi yhtä vahvaa viivaa tuli tikkuun ja iltapäivällä asia vahvistui raskaustestillä. Kysyin asiaa farmaseutilta joka kertoi ovistestien reagoivan myös HCG -hormoniin. Nämä olivat Aconin testejä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat