Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan yllättänyt/nähnyt vanhempiesi harrastavan seksiä??

Vierailija

Miltä tuntui silloin kun näit ja mitä vanhempasi siihen sanoivat??

-Itse olen nähnyt mut vanhemmat ei nähneet sitä et näin. Meillä ei olla kotona oikein koskaan puhuttu seksistä ei milläänlailla ja itseäni se ainakin silloin vähän ällötti ja pelottikin et hei,teekeeks noi tota. Ja sekin inhotti kun luulin et isä satuttaa äitiä, no mut nyt tiedän aikuisena ihmisenä et ei tainnut satuttaa! :0) Mut ei ole jäänyt traumoja!

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Ja kylla allotti! Heidan parisanky narisi ja siita aina tiesin etta nyt se alkaa. Oli tosi ahdistavaa, kun mietti mita ne siella tekee. Ja sitten menivat heti suihkuun sen jalkeen. En muista minka ikaisena aloin tajuamaan, mutta vuosia sita kesti. Nukuin siis heidan viereisessa makkarissa.Sitten onneksi rakennettiin talon toiseen paatyyn mulle oma huone niin sain rauhan.

Mulle on jaanyt vahan sellainen " trauma" tuosta etta yha joksus iltaisin kuuntelen kuuluuko naapureista jotain aania tms. Oli vasta tassa vahan aikaa sitten melkoisen kova aaniset naapurit sangyssa...

Vierailija

sen lisäksi meidän äitin kaula oli aina syöty ja voi että mä olin sille kiukus ja mua ärsytti..

Olin äidilleni todella vihainen ja osoitin sen selvästi, en koskaan sanonut miksi kiukuttelin. Meillä ei puhuttu kotona mistään seksiin liittyvästä. Muistan että silloin päätin (olin n. 12-14v), että tulen itse hoitamaan asian niin, ettei lapseno tarvitse koskaan " olla todistamassa" omaa seksielämääni. Ei mulle jäänyt traumoja, nautin seksistä oman mieheni kanssa täysin estoitta, ja olen itsekin " melko äänekäs" sängyssä. En ole näitä " muistoja" edes muistanut ennen tätä ketjua, mutta tulipa hyvä muistutus. Omat lapset on vielä pieniä, vanhempi 4v, mutta täytyy muistaa " lupauksensa" , ja yrittää pitää sänkypuuhat pois lapsen silmistä/korvista.

[/quote]

Vierailija

mä ajattelin että ne on ollut vain ne kerrat kun minut ja siskoni on laittettu alulle, heh. mutta yks päivä kuulin kun äiti puhui kierukan vaihdosta isän kanssa, niin mähän olin ihan kauhuissani ja ikää oli tulloin jotain 14. menin sitten sanomaan äidilleni että, kyl sä oot jo liian vanha siihen. voi jestas...

Vierailija

huonosti ja heräilin kokoajan, mua ällötti ja kiukutti. Yritin paina tyynyn korvia vasten etten vahingossakaan kuulisi. Siskoni nukkui samassa huoneessa kanssani, ja hänen pyörimisestään tiesin ettei hänkään nukkunut, kumpikin esitettiin nukkuvaa. Olin äidilleni todella vihainen ja osoitin sen selvästi, en koskaan sanonut miksi kiukuttelin. Meillä ei puhuttu kotona mistään seksiin liittyvästä. Muistan että silloin päätin (olin n. 12-14v), että tulen itse hoitamaan asian niin, ettei lapseno tarvitse koskaan " olla todistamassa" omaa seksielämääni. Ei mulle jäänyt traumoja, nautin seksistä oman mieheni kanssa täysin estoitta, ja olen itsekin " melko äänekäs" sängyssä. En ole näitä " muistoja" edes muistanut ennen tätä ketjua, mutta tulipa hyvä muistutus. Omat lapset on vielä pieniä, vanhempi 4v, mutta täytyy muistaa " lupauksensa" , ja yrittää pitää sänkypuuhat pois lapsen silmistä/korvista.

Vierailija

ikää en muista, jotain 5-8 vuotta. tajusin äänistä että mitä tekivät. nukuttiin siskon kans samas huonees vanhempien kans ja heräsin yöllä niiden ääniin. en uskaltanut edes kättäni liikuttaa ja hyvä edes hengittää kun esitin nukkuvaa. kyllä ajattelin että yök. ja nytkään vielä ei ois kiva nähdä tai kuulla. olen jo melkein 30v. on se muuten jännä kun melkein kaikkia ällöö toi niinkuin muakin

Vierailija

Äitini oli yh, jolla oli aika vilkas mieselämä, kun olin alle 8-vuotias (silloin hän tapasi vakituisemman kumppanin) ja on aina ollut jotenkin selvää, että mies ja nainen häipyy makkariin ja sieltä kuuluu tiettyjä ääniä. Se ällötti, jos sattui vessareissulle samaan aikaan kuin alaston miesystävä, mutta unissakävelijää teeskentelemällä vältti nolon tilanteen ja mies ehti vetää pyyhkeen suojaksi.

En varmaan ole koskaan ollut tietämätön naisen ja miehen välisistä puuhista enkä ole koskaan kuvitellut äitini jättäneen seksin siihen kertaan kun sai mut. Tuntuu todella naurettavalle, että perusperheistä tulevat oikeasti kuvittelevat, että niiden vanhemmilla ei olisi seksielämää.

Vierailija

Vanhempani yrittivät saada mun siskoani alulle ja minä kolme vuotiaana hiivein just pahaan aikaan isän ja äidin viereen nukkumaan. Ihmettelin että mitä ihmettä he tekevät ja kun he näkivät mut niin ne pomppas heti pois ja isä vei mut takasin nukkumaan.

Nytten aikusena minä olin jo unohtanut kyseisen asian kunnes äitini yksi päivä otti sen puheeksi ja se näky palautu taas mun mieleen, yök!

Vierailija

myöhemmin heidän suhde sitten alkoi rakoilla ja voitte uskoa että olin onnellinen asiasta! sittemmin he erosivat... arvatkaa vaan, olenko syyttänyt itseäni siitä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat