Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tjena mammor =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

någon från Södertälje, asså från sverige, kanske inte är så vanligt, men ändå??

Kommentit (5)

Vierailija

Jag bor inte i Sverige men är född i Norrköping och bodde min tidiga barndom där. Ända upp till högstadieåldern åkte jag ' hem' på alla möjliga skollov. Men sedan började det minska då det blev en massa annat intressant i ens liv som tonåring.

Brukar ta mig till Stockholm ett par ggr per år för att hälsa på kusiner, ibland en tur ner till Norrköping också.

Nu har vi en son på 17 dgr och har börjat ett ' nytt kapitel' i livet, förstingen som han är.

Vierailija

Min story liknar ROM:s. Är född i Sverige, men flyttade till Finland i 14-års ålder. Åker över till Stockholm då och då. Halva familjen bor ännu där :)

Nu bor jag i Vanda med mig man och son på 6 mån.

Vierailija

Jag är född o uppvuxen i Sverige;Märsta.Flyttade till Finland som tonårig men har rest mycket till Sverige.Flyttade till Uppsala för att jobba där men träffade min stora kärlek här i Finland och sen dess har jag bott här....så kan det bara hända.Har bott i Finland nu från slutet av 2002 och vi har en härlig liten flicka på 2år.

.Jag har alla mina barndoms kompisar o storasyster kvar där....därför reser jag gärna dit.Jag är förresten 32 år o min gubbe är 37...

Sådan var min bakgrund..

Ha det så bra allihopa...:)

Vierailija

Nämligen i Grödinge! Jag har bott i Sverige sen jag var ca.4 år (och nu är jag 26). Jag har i stort sett hela min släkt i Finland, så det blir att man åker dit då och då..

Vierailija

Hej. Jag är också född och uppvuxen i sverige men har bott i finland de senaste två åren. Hur gamla är ni om man får fråga? =)

Jag väntar min försting...BF i början av januari.

Uusimmat

Suosituimmat