Kysymyksiä anaaliseksistä

Vierailija

Olen 34-vuotias nainen ja ollut mieheni kanssa yli 10 vuotta. Olen kerran (vuosia sitten) suostunut anaaliseksiin mutta se sattui niin paljon että annoin ymmärtää etten toista kertaa halua. Perjantaina harrastimme seksiä ja yht' äkkiä mieheni kysyi että saako hän kokeilla pyllyyn. Sanoin että hän voi kokeilla jos se ei satu liikaa. No sehän sattui tosi paljon, annoin mieheni työntää pari kertaa mutta sitten kun alkoi jo kyyneleet valua silmistä niin sanoin että nyt sattuu ja mieheni lopetti touhun siihen. Pyllyni on niin kipeä etten pysty kunnolla istumaan, pelkään että tulee kakkahätä enkä pysty menemään¿ Rupesin kuitenkin miettimään että mikä siinä anaaliseksissä on niin ihanaa miehen mielestä? Ja onko miehessäni jotain homomaisia piirteitä kun haluaa pyllyyn? Tulin tosi masentuneeksi tapahtuneesta, koska tuli sellainen tunne että tavallinen seksi ei riitäkään miehelleni.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Meillä mies tykkää mun pepusta ja peppuseksitä ja minäkin nautin, kun mies on niin ihanan hellä eikä tee mitään väkisin. Mies ottaa huomioonkaikki mun toiveet ja pussailee ja hiplailee peppureikää hitaaaasti ja varovasti. Mies makaa aivan liikkumatta selällään ja antaa mun itse sovitella kalua pylynreikääni omaan tahtiini. Jos ei oo peppu tarpeeksi liukas tai rentoutunut en tietysti väkisin aiheuta itselle kipua. Silleen meillä.

Vierailija

Kommenttinne ovat pistäneet minut miettimään asiaa enemmänkin. Tulee mieleen että olemmeko nyt tulleet siihen pisteeseen mieheni kanssa ettei " tavallinen" seksi eri asennoissa enää riitä. Kun sanotaan että jossain vaiheessa vuosien yhdessäolon jälkeen alkaa kyllästyttämään? Minulle " normaali" seksi kyllä riittää mutta alkaa epäilyttää ettei se enää riitä miehelleni?

Vierailija

Vaan siitä, että yleensä aika harva ihminen jaksaa vaan jyystää aina samaan tapaan. Eri asennot, eri seksimuodot ja lelut saavat aikaan ihania asioita, jos vaan molemmat nauttii.

Älä suostu sellaiseen, mikä ei sovi, mutta älä tuudittaudu liikaa siihen pimeässä peiton alla - tyyliin, niiden naisten miehet käy kaikkein eniten vieraissa.

Anaaliseksi ei saisi sattua. Pitää olla aikaa ja liukastetta. Ensin sormia sisään, ja naisen pitää oppia nauttimaan siitä tunteesta, että peppureikää hyväillään. Vasta sitten muna ja hitaasti. Siellä on taaempi sulkijalihas, joka rentoutuu myöhemmin vasta, ja jos siitä menee ohi, sattuu ja voi tulla vaurioita kudoksiin.

Vierailija

Hei AP! Kerronpa meidän seksielämästä. En tiedä tietenkään onko siinä mitään teille sopivaa. Meillä on kaikin puolin hyvä parisuhde ja seksiin olen oikein tyytyväinen ja luulen miehenikin olevan. Minulla on peppu kovin herkkää aluetta seksuaalisesti ja mies on oikein kiinnostunut pyllystäni. Olemme muutaman kerran kokeilleet varsinaista peppuyhdyntääkin, mutta meistä kumpikaan ei oikein siitä välittänyt vaikka mitään kipuja ei ollutkaan. Minusta tuntuu sen sijaan aivan taivaallisen ihanalta, kun mieheni työntää klitorista nuollessaan toisen sormensa peppuun ja toisen pimppiini ja puristelee varovasti välilihaa tai työntelee hitaasti pienehköä sauvaa pyllyssäni. Saan helposti aivan jättiorgasmin. Mieheni nuolee esileikissä usein peppureikäääni, joka kiihottaa minua aivan tavattomasti. Mies ei itse välitä oman peppunsa koskettelusta eikä se minuakaan mitenkään innosta.N 32

Vierailija

En oo koskaan pessy peppua ennen peppuleikkejä, eikä mitään sotkuja oo koskaan ollut. Peräsuolessa ei oo kakkaa, jos ei nyt ihan kakkahätä oo.

Vierailija

Tiukkuus ja kai jotain kielletyn hedelmän tavottelua.

ei mitään HOMo hommia.

Mutta jos teillä dildo niin sano miehelesi että haluat työntää sen hänen peppuunsa!!

jos sun peppuun täytyy niin miksei toisinkin päin

T: Kati

Vierailija

Tämähän on hyvä ketju paria pokkeusta lukuun ottamatta. Kerronpa minäkin meidän perheen peppuelämästä. Olen raskaana (rv 36) ja harrastetaan peppuseksiä nyt oikeastaan enemmän kuin ennen, kun mulla tuntuu jotekin epämukavalta se tavallinen. Mies on oikea peppuintoilija. Kertoo minulla olevan maailamn ihanimman pyllyn ja on kíinnostunut mun pepusta nyt oikeastaan enemmän kuin ennen raskautta. Miehellä on oikein teoriakin peppuseksin terveellisestä vaikutuksesta: peppuseksi vilkastuttaa pyllynreiän ympäristön verenkiertoa ehkäisten näin peräpukamien syntyä. Tehostaakseen vaikutusta hän hieroo hyvin voitelemaansa pyllynreikääni iltaisin. Käsitän kyllä, että teoriassa taitaa olla vähintään puolet sitä, että saisi kosketella ja katsella mun peppua, mutta mitäpä siitä; pyllynreiän hieronta ja peppuseksi tuntuu minusta niin mukavalta, että minä vaan nautiskelen eikä peräpukamiakaan ole ollenkaan joko hoidon seurauksena tai siitä huolimatta ;-)

Vierailija

Kertojen eroavaisuudet voi johtua lukuisista syistä, tässä muutama:

Kannattaa kuunnella tarkkaan itseään, mitä peppuseksin harrastamiseen tulee. Joskus voi tehdä jo valmiiksi tosi paljon mieli, toisinaan ei niin. Mielikuvat ja kiihottuneisuus ratkaisee paljon.

Entä onko esileikki ja lämmittely ollut riittävän hidas. Tällä tarkoitan lähinnä sitä, että siirrytään hitaasti pienestä astetta suurempaan.

Oletko huomannut, että myös klitoriksen ja vastaavasti miehellä peniksen kiihotusasteella on mieletön vaikutus peppuseksistä irtoavaan nautintoon. Mitä kiihottuneempi on etupuolelta ennen takapuolelle siirtymistä, sen kovempi nautinto.

Neljäs vaihtoehto on, että pepun limakalvot ovat sillä hetkellä vähän huonommassa kunnossa, mahdollisesti hankautuneet. Tunne on tällöin aivan eri.

Viides vaihtoehto on, ettei pylly ole kunnolla pesty. Uloste pieninäkin määrinä peppuseksissä aiheuttaa lähes heti kirvelyntunnetta.

Kuudes vaihtoehto on, että suolen loppuosa ei ole kunnolla tyhjä. Jos tavaraa on tulossa piakkoin, se aiheuttaa vaistämättä normaalista poikkeavaa, lisääntynyttä jännittyneisyyttä peräaukossa peppuseksin aikana.

Seitsemäs vaihtoehto, oliko liukuvoidetta riittävästi. Vaikka peppu voi olla sisäpuolelta limainen ja limaa voi irrota yhdynnän aikana lisää, mekanismi on kuitenkin aivan toinen kuin siinä miten naisella pillu kostuu. Luonnollinen suolen limaisuus voi loppua nopeasti kesken. Peppuseksissä kannattaa aina käyttää kaupan liukkaria, muutoin voi suolen seinämät ja sulkijalihaksen seutu hankautua pahoin ja tulla limakalvovaurioita.

Vierailija

Löysinpä tämän vanhan ketjun. Se kun on ollut pitkään aikaan ainoa asiallinen peppuseksiketju. Olen joskus miettinyt mikä saa pepun rentoutumaan. Joskus, kun oikein kiihottunut peppureikä löystyy niin, että ei ole mitään vaikeutta saada kalua sisään ja peppureikä jää vähäksi aikaa jopa auki, kun kalun vetää sieltö pois. i Mies joskus jopa sanoo, että ei huomaa eroa pimpin ja pepun välillä, kun peppu on niin pehmeä. Orkkukin on ihan valtava. Joskus taas tuntuu niin vaikealta eikä mitenkään kivalta. Mistähän moinenkin johtuu? N 33

Vierailija

AP kirjoitat" ..miten paljon mieheni mahtaa peppuseksiä haluta ts. pitääkö minun vielä yrittää vaikka ei tee mieli. Eikö se " tavallinen" seksi riitä vaikka loppuelämän" .

En tiedä miehestäsi, mutta minä ainakin olen oikea peppufriikki. Seksuaalisesti ylivoimaisesti eniten minua kiinnostaa naisen peppu. Miksi näin on, sitä en osaa sanoa. Niin kauan kuin muistan olen aina ollut kiinnostunut naisen pepusta. Kiinnostukseni ei kyllä mitenkään liity homoseksuaalisuuteen; miehet eivät herätä minussa mitään seksuaalisia tunteita. En myöskään halua alistaa vaimoani, vaan pikemminkin olen seksiasioissa " ihanan hellä" , kuten vaimoni asian ilmaisee. Ei tulisi kyllä mieleenikään painostaa häntä peppuseksiin, jos hän ei sitä haluaisi. Vaimoni onneksi tykkää myös peppuseksistä ja siksi meillä sujuu seksipuoli oikein hyvin. Minulla on kyllä sellainen käsitys, että ihminen ei voi tietoisesti mitenkään vaikuttaa omaan seksuaaliseen suntatumiseensa. Onnetonta on tietysti, jos pariskunnan seksuaaliset tarpeet ovat kovin ristiriitaisia. Tavallinen perheenisä 35 v. 2 lasta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen niin estynyt, että en kehtaa esittää rakkaalleni haluavani kokeilla peppuseksiä. mitenkähän rohkaisisi mielensä

Jos niin heh onnellisesti asiat teillä on (tai ei hän ainakaan minään hirmu ihmeellisenä juttuna pitäisi jos sellaisen katsomista ehdottaisit - noh ilmeisen ja nimenomaan valitettavan estyneenä et sellastakaan pystyne katteleen varsinkaan siitä kiihottuen), niin vuokraapa kerran sellainen leffa missä on kansikuvien mukaan myös peppuseksiä. Ja sitten kun sellasta rävähtää ruutuun, niin voisit siinä samalla ensin seurata miehesi reaktioita ja vaikka hienovaraisesti vihjaista (jos oletat että maaPerä olisi edes lievästi otollinen) että ei sullakaan sellasen kokeiluun olisi mitään vastaan... (kerran täällä vaan eletään, ainakin tässä kehossa jne.ssä, joten jos ja kun estot & muut lähinnä oman mielesi luomat rajoitukset liikaa kahlitsevat lämääsi, niin tuletko sitäsi koskaan edes todella Eläneeksi?)

Vierailija

Dildoja tai muita leluja ei meiltä löydy. Mutta kiva kuulla ettei se ole vain homojen hommaa. Kuitenkin ihmetyttää että eikö se " tavallinen" seksi riitä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat