Ehdota nimi lapselleni!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olenko jo epätoivoinen?

Ehkä =)

Nyt olisi hyvät ideat tarpeen - olkaa kilttejä ja ehdottakaa nimeä tyttärellemme! Saa olla kolmekin etunimeä.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Ilona-nimestä olen alkanut viime aikoina pitää erityisen paljon. Kaikkein eniten miellyttäisi kuitenkin Metsälintu (Riimua olin ajatellut pojalle=), mutta puolisoni ei ole näillä näkymin ollut halukas antamaan sitä ainakaan kutsumanimeksi. En kuitenkaan haluaisi antaa sitä toiseksi tai kolmanneksi etunimeksi, koska elättelen vielä toiveita, että saisin sen joskus läpi vaikka jollekin iltatähti-lapselle =)

Vierailija

Mutta Kiiasta en pidä =) Haluaisin myös jonkun hieman harvinaisemman nimen, kuin Minna tms. Vaikka toisaalta Minna on yleinen omassa ikäluokassani, mutta eräs hoitolapseni haaveili olevansa Minna-niminen (hänen ikäluokassaan on enempi noita Auroroita, Isabelloja ja vastaavia=). Niin ne ajat muuttuvat.

Vierailija

sacred_cycles:

Lainaus:

en vain eräänä aamuna päässyt omin avuin sängystä ylös. Koko vartaloa särki, oli kyllä aikamoinen shokki kun on aina ollut menossa ja aktiivinen ja sitten yht´äkkiä fysiikka ei pelaakaan. Ja mikä pahinta kun ei tiedä, mistä se johtuu.

Kyllä sellainen pistää mietityttämään, mutta sitten kun on lääkitys kohdallaan ja huolet poissa, sitä keskittyy kaikkeen sellaiseen millä ei loppujen lopuksi ole kovinkaan paljon merkitystä.

toivon kyllä, että tämä vaikuttaisi positiivisesti ihan jatkuvana ilmiönä elämänasenteeseeni ja tapaani suhtautua kanssaihmisiin.

Aina sitä ajattelee, että kyllä muille mutta ei minulle... mutta niinhän ovat varmasti ajatelleet kaikki ihmiset jotka ovat astuneet lentokoneeseen joka on syöksynyt alas, laivaan joka on uponnut.. Pitäisi löytää tasapaino, että ei pelkäisi tulevaa mutta toisaalta jatkuvasti muistaisi tehdä parhaansa tietäessään että mahdollisuus siihen voi olla ohitse hetkenä minä hyvänsä... ei ole helppoa.

Vierailija

Ilona Ellinoora

Ilona Lumi Emilia

I. Sade Tuulia

I. Kukka Maaria

I. Aurora

I. Ella Kamomilla

Elsa Maria

Elsa Julianna

Elsa Anna Emilia

Elsa Kaisa Sofia

Vierailija

toi on kaupunkilegenda, että sateenkaariperheiden lapsia kiusattaisiin aina koulussa.

Ainutlaatuisella nimellä vanhemmat pyrkii hakemaan sitä, että juuri tämä lapsi on heille niin ainutlaatuinen..

t. yhden hyvin ainutlaatuisen sateenkaariperheen yksi äiti

Vierailija

Mulla loppu jälkivuoto viikko sitten ja eilen oli menkkakiputyyppistä jomottelua ja tänään tuli vähän vuotoa. Pelkään, että mulla alkaa menkat heti synnytyksen jälkeen. Se olisi vittumaista! Kun olen nimen omaan odottanut, että ne eivät heti ala.

Vierailija

Oili Ilona

Anni Ilona

Iida Ilona

jne..

jotenkin tuntuu vokaalilla alkava nimi paremmin Ilonan kans käyvän, en tiedä..

-vielä yks valvoja-

Vierailija

Tempakka:

Lainaus:

Mulla loppu jälkivuoto viikko sitten ja eilen oli menkkakiputyyppistä jomottelua ja tänään tuli vähän vuotoa. Pelkään, että mulla alkaa menkat heti synnytyksen jälkeen. Se olisi vittumaista! Kun olen nimen omaan odottanut, että ne eivät heti ala.

minipillerit ja imetys yhdessä sen tekivät. Minulla kyllä jälkivuoto tiputteli vielä myöhemminkin, tai sitten tuli yhdet menkat ja loppuivat taas.

Vierailija

Ne vaikuttavat siltä, että ne vain läntätään nimen perään, kun ei muuta keksitä. Pahoittelut niille, joiden lapsilla kyseisiä nimiä on (tai joilla itsellään), en tarkoita pahalla, minusta ne vain kuulostavat siltä, kun ovat niin yleisiä " loppukaneetteja" .

Kutsumanimi saisi olla kaunis ja pehmeä, mutta jossain toisessa nimessä voisi olla hieman särmääkin.

Musta tuntuu, että sairastin raskausaikana niin paljon, etten jaksaisi enää yhtään mitään sairautta, jos iskisi. Jotenkin aloin jo kammota sairaalaa, etenkin tiputuksessa oloa =( ja kurjaa oloa ja karmeita kipuja, joihin ei ole olemassa lääkettä =(

Tuntuu ihan, että olisin tullut kivulle allergiseksi. Kuvaavaa on se, että tänään, kun mulla oli jotenkin kova kakka, huusin vessasta, että MÄ KUOLEN tähän kakkaan! Että sekin kipu tuntui olevan jo liikaa, vaikka olen juuri selvinnyt pahemmistakin =)

Jotenkin sitä osaa taas nauttia terveydestä paremmin kuin ennen. Kun tajuaa, ettei se olekaan itsestäänselvyys. Mutta toisaalta pelottaa, että joku sairaus taas iskee. Olen täysin ihmeissäni, miten esim. syöpäpotilaat jaksavat elää ja kamppailla sairautensa kanssa.

Vierailija

Yks mikä kanssa on alkanut miellyttää on Heloisa. Yritin ehdottaa Heloisa Aurinkoa, muttei käynyt =D

Olkaa onnellisia, joilla menkat oli kauan poissa! Mullakin on vielä toivoa, että vuoto olis jotain jälkituhrua tai sitten epparihaavasta joku kohta räsähtänyt rikki tms..

Vierailija

Lisää ehdotuksia:

Lumina Jade Tuulia

Ilona Aamu Aurora

Runo Vilhelmiina

Pinja Kukka Maaria

Pihla Marketta

Usva Marketta

Usva Aamu Kaste

Kastehelmi

Ilta Adalmiina

Tähti Aamu Aurora

Stella Aurora

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat