Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI vko 38 piina-pino

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyykö muita joilla IVF tai ICSI on suunniteltu viikolle 38 ?

Mites teillä muilla hoidot ovat alkaneet?

Itselläni tulee su täyteen 2 vko Syrarelan sumuttelua ja tiistaina olisi sitten 0 ultra. Mites tuo ultra tehdään kuukautisten aikana? Eikö ole vähän sottaista puuhaa?

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

pukkaa aivan valtoimenaan..huh-huh!

Nurminata:ei muuta kuin innolla kohti Pas:sia.Ajattelinkin kun susta ei kuulunut mitään et jotain tuon suuntaista on tapahtunu.Hyvä et olet paranemaan päin!

Blue:Ei mullakaan mitään oireita ole.tissit on samalai kippeenä ku sullaki ja tuota hikeä pukkaa<<--mutta nää onki tuttuja oireita mulle ennestään noista himskatin hormooneista.

Kivan sottaista on juu noi luget.Ne on ku niitä marianne karkkeja,maistuis vaan yhtä hyvälle...eikä aiheuttas pahoinvointia ni vois suun kautta napostella niitä=)

Piinistä kaikille!

Kaoma pp4

Vierailija

ja tuli siis liian aikaisin!!Hei,miten teillä menee?Itse kävin toisessa ultrassa ja piikitys jatkuu ainakin perjantaihin.Annosta jouduttiin nostamaan takaisin 300IU kun niin pienosia olivat.Loppuvikko sitten taas pinemmällä puregon annoksella.Tällä hetkellä oli n.15 kpl näkyvillä.

Tänään on vasta tuntunut jotain " elämää" munasarjoissa ja on sentäs tänään jo kahdeksas piikkipäivä!!!Hitaanlaisesti käynnistynyt tää homma,mutta kuulemma procren voi hidastaa sitä.Ennen käytin sumuja.

Kertoilkaa kuulumisia!

Vierailija

Hyvältä näyttää, molemmilla puolilla kymmenkunta follikkelia. Lauantaina piikitän viimesen pureconin Sumut sain nyt uutena lääkkeenä muutamaks päiväks, ettei munasolut karkaa itekseen... Sunnuntaina pistän irrotuspiikin ja tiistaina ois punktio, hiukan jännittää.

Alamahassa on " hiukan" turvonnut olo!

Vierailija

Suunniteltu punktio vko 38.Myöskin pistänyt procren piikin 2vkoa sitten ja 0-ultra ensviikolla.Mulla vuoto tuli viimevkloppuna ja loppui vasta eilen.Lyhyt oli kierto verrattuna normaaliin piitkään kiertooni,vain 32 kp..En tiedä vielä kumpi tulee ifv vai icsi.

Onnea kaikille matkaan!

Vierailija

tuntua..Kyllä on sen verran kipeä alamaha,että toivotaan nyt siellä jotain taphtuvan.Perjantaina vasta se ultra ja nyt tuntuu jo ähkyltä liikkuminen.Ihmetyttää vaan et se puoli mis oli vähemän ja pienempiä folleja niin kipuilee??Toiselta puolen ei tunnu oikeestaan lainkaan.No katsotaan mitä tuleva työpäivä tuo tullessaan!

Vierailija

Ja kaikki näytti hyvältä. 2 hyvää alkiota siirrettiin ja nyt sitetn vaan jännitellään. Pitää kyllä vaan yrittää elää ihan normaalia elämää, ottaa tietenkin rauhallisemmin tässä viikonlopun yli, mutta muuten yrittää ajatukset pitää jossain kaukana. Vatsa on vieläkin aika turvoksissa ja rinnat aristaa edelleen, mutta voinee johtua siitä tukilääkityksestä. Kuinkas muilla pyykii? Koitetaan saada tästä junasta pisin plussajuna:)

Toivo78 ja lienee pp1

Vierailija

Kirjottelin viime keskiviikkona, että olo on aika tukala punktion jäljiltä. Samaisena iltana päätin lähtee ensiapuun ja siltä reissulta palasin tänään. Eli mulle kehitty hyperstimulaatio ja nestettä kerty vatsaonteloon jne...

Mulla siis oli se huimat 36 munista saaliina punktiosta, eli aika suuri riski myös saada hyperi. Mutta elämä voittaa taas pikkuhiljaa.

Ikinä ei sitten päästy siirtoon asti, mutta jos jotain lohtua asiasta haluaa löytää, niin pakkasessa odottelee 17 alkioo ja kaikki 1. tai 2. luokkasia!!! JEE!!!

Mä toivotan teille kaikille paljon plussaonnea!!!!!

Vierailija

Nyt on sitten maattu Naistenklinikalla yli viikko hyperin takia, mutta plussaa silti tuli. Jännää että tuo hyperi tuli 1,5 viikkoa punktion jälkeen. Itse kuvittelin että ei se enää siinä vaiheessa voi iskeä, mutta toisin kävi. Nyt takana reilu viikko sairaalassa ja tämä toinen viikko kotona sairaslomalla. Ottaa vähän päähän kun joutui nyt olemaan siis kolme viikkoa tässä kuussa saikulla eikä niistä todennäköisesti edes makseta palkkaa. Ja tietysti vielä sairaalalasku siihen päälle. Mutta nyt elämä näyttää jo voittavan ja turvotus alkaa pikku hiljaa häviämään (10 kg tuli ylimääräistä). Onneksi lohtuna on pikkukaveri masussa joka kaikesta huolimatta jaksoi sinnitellä mukava. Toivottavasti on niin sitkeä että jaksaa tästä eteenpäinkin nyt kun kaikki näyttää jo paremmalta.

Vierailija

kuulostaa hyvätä, mutta en todellakaan turhia toiveita pidä yllä. Pitää vaan yrittää elää mahdollisimman normaalista. Aamulla kyllä vaivuin jo hieman epätoivoon, että eipä tämä varmaan onnistu. Mutta nyt mieli jo vähän hilpeempi. Joo maanantai iltana tosiaan oli menkkamaisia kipuja alavatsassa ja ristiselässä. Yön aikana ne meni ohi. Nyt ei oikeestaan ole mitään tuntemuksia vatsassa, pientä vihlontaa aika ajoin harvakseltaan. Rinnat on tosiaan vielä arat, mutta alan jo uskoa, että sekin oire lievittyy. En toisaan uskalla laittaa itselleni odotusta ylle, koska pettymys on sitten todella suuri jos ei onnistukkaan. Parempi näin ainakin vielä...ei sitten taas ensi viikkoa tiedä.

Onnenpotkuja toivon jokaiselle:)))

Toivo78 ja pp7

Vierailija

yksi päivä takana piikittyleyä ja olo ei ole normaalia kummenpi. Eipä ole oikeestaan mitään sivuoireita enää ollut. Aika jänniä aikojahan tässä ruetaan elämään, joten peukkuja vaan kovasti kaikille. Kertokaahan kuulumisia, että kuinka menee homma eteenpäin?

Vierailija

Kävin eilen ultrassa, noin parikymmentä follikkelia havaittavissa. Pienensivät purecon annosta 100 IU ja keskiviikon annos on vaan 75IU. Torstaina meen taas ultraan. Alamaha on hiukan tärinäarka, mut eiköhän se kuulu asiaan.....

Vierailija

mä odottelen tietoa,et milloin tekevät mulle Pas:sin.Yritän kinuta tämän vuoden puolelle pitkän kiertoni tähden,mut tällä viikolla saan tietoon suostuuko lääkäri siihen.Toivotaan et suostuu..

Olipas meillä huono juna!Eikö kukaan plussannut??

Vierailija

Mitenkäs muilla on kuukautiset menneet sumujen aikana siis ovatko olleet aivan normaalit? Mulla kun tuntuu että vuoto on tosi vähäistä ja on vähän sellainen on/off meininki päällä. Huomenna pitäisi olla 0 ultra, mutta eipä taida kuukautiset siihen mennessä loppua.

Toivonmukaan huomenna on vuoto taas vähän vähäisempää niin on mukavampi mennä ultraan. Toivottavasti huomenna saa alkaa jo piikittämään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat