Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lääkäri vittuilee sektiossa?

Vierailija

Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?

Sivut

Kommentit (245)

Vierailija

Ei mitään keisarinleikkuuksia!!! Voi jesus kun teille suomalaisille saa vääntää ja vääntää kiven takaa kun ette ymmärrä (no olen itsekin puoliksi suomalainen vaikken olekaan mitään sukua) mutta siis kyllä alatte pikkuhiljaa hahmottamaan mistä on kyse. Mun polvia on siis useampi lääkäri katsonut mutta diagnoosia ei ole saatu edes sektioiden kautta. Sektiot on niin kivuliaita etten tahtois niihin enää mennä, vaikka ne sanoo ettei pitäis sattua niin olen niiden jälkeen ollut monta päivää tosi kipeä. Mutta pointti ei ollutkaan mun polvi vaan tuo lääkärin asiaton vittuilu janegatiivinen kommentti joka asiassa!!!

Vierailija

a) sektioita ei tee kirurgit vaan gynekologit

b) polvileikkauksia eivät tee tk-lääkärit (jotka eivät tee mitään leikkauksia) vaan ortopedit.

Vierailija

Ko. tk-lääkäri on ap:n omalääkäri, joka hoitelee ap:n polvea.

Tämä lääkäri on myös mukana sektioissa (jotka hoitaa joku toinen lääkäri, tk-lääkäri on avustajana tai jotain), joissa ap on hoitajana?

Ja näissä sektioissa tk-lääkäri vittuilee ap:lle tämän polvesta?

Menikö oikein?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat