hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Mulla ei ole tarve mielistellä ketään tai itkeä rumia tissejä. Jos joku mies ei halua tutustua/puhua/seurustella kanssani tissieni vuoksi, hän ei ole arvoiseni.

Muuten olen hyväkroppainen ja kivannäköinen. Mulle kyllä ukkojen kyyläminen se ja sama, ällöttää lähinnä.

Vierailija

roikkuuko teidän tissit (siis luulette, ettei ne roiku, vaikka roikkuukin), niin laittakaa kynä tissin alle ja jos se pysyy siellä, niin tissi roikkuu!

Mulla koko 75D-E ja ei kynä pysy! ;)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

roikkuuko teidän tissit (siis luulette, ettei ne roiku, vaikka roikkuukin), niin laittakaa kynä tissin alle ja jos se pysyy siellä, niin tissi roikkuu!

Mulla koko 75D-E ja ei kynä pysy! ;)

T:yksi jolla pysyy jaffapullokin helposti rinnan alla...

Vierailija

Muuten pidän rinnoistani. ne eivät ole liian suuret. Nyt imetysaikana tosin d-kuppi mutta normaalisti c ja siihen olen tyytyväinen. Mutta ei mua haittaa jos ne ois hiukan pienemmät. Eiköhän sitä omiin rintoihinsa jokainen ole jokseenkin tyytyväinen. Aina on jotain mitä vois itsessä muuttaa ja jos ois rahaa niin en kyllä menis tissejä kohotteleen vaikka roikkuvat vaan mieluummin silmäleikkaukseen laittasin nekin rahat.

Vierailija

Niskaa särkee, vaatteet eivät mahdu päälle, sopivien liivien ostaminen on tuskallista ja lisäksi näytän lihavammalta kuin olenkaan, koska daisarit ovat niin " hyökkäävät" . Kyllä, paljon mieluummin olisin pienirintainen.

Vierailija

mutta kun oon kuulema vielä liian nuori, 28v. pitää odottaa vielä pari vuotta, jos vaikka jostakin syystä tulis lisää lapsia, tms.

Vierailija

muttaa roikkuu sen verran kuitenkin että haittaa. Fyysisesti ei, ei nämä kai sitten ole niiiiin isot. Mutta kun lapset on tehty on noillekin jotain tehtävä... Jos on varaa.

Vierailija

mutta isot ne on silti, D-kuppi vähintään, ja monesti olen niitä kironnut.

Tässä syitä:

- koska olen muuten hoikka, rinnat näyttävät suhteettoman isoilta kroppaani nähden, monet varmaan luulee silikoneiksi

- rinnat ovat tiellä ja muutenkin hölskyvät ikävästi urheillessa

- on tosi vaikea löytää nätisti istuvia paitoja ja takkeja; melkein kaikissa napit " harottaa" tai paita kinnaa muuten oudosti ellei osta isompaa kokoa, joka onkin sitten ihan liian iso muualta

- en kehtaa pitää tyköistuvia vaatteita vaikka kroppa sen muuten sallisikin, koska en halua, että ihmiset tuijottaa ja pohtii " onkohan noi luomut" tai " mitä se itseään tollai esittelee"

- eivät ole kovin kiinteät joten ilman liivejä ei voi koskaan olla, tämäkin mm. rajoittaa vaateostoksia

Haaveilen pienennysleikkauksesta, mutta mies ei ole innostunut ajatuksesta ;) eikä kyllä nyt olisi varaakaan!

Eli kaikki " ei laaksoa, ei kukkulaa, vaan laudalla kaksi rusinaa" -malliset naiset, olkaa iloisia pienistä rinnoistanne! Ne ovat taatusti paljon kauniimmat, käytännöllisemmät ja kivemmat kuin isommat lollot! Kadehdin teitä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat