Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoruuden unelmat? Mitä toivoit vastakkaiselta sukupuolelta tunne-elämän, älyn ja seksin saralla?

Vierailija

Ovatko toiveenne toteutuneet? Muuttuneet paljonkin?

Onko unelmien rakastajaa/rakastajatarta todella löytynyt?

Nuorena miehenä ajattelin, että naiset olisivat viisaampia kuin miehet. Ajatus naisten hallitsemasta planeetasta tuntui hienolta unelmalta. Nykyään tiedän, että eroa viisaudessa ei ole. Naisten planeetta olisi sittenkin aika hirvittävä ja ahdasmielinen diktatuuri, jossa äidit kasvattaisivat kaikista pojista Corollaa palvovia " isänmaan puollustajia" . Tyttärien osa olisi yksisilmäisyys ja nöyryys.

Pettymysten jälkeen toiveeni ovat ylittyneet. Petyin naissukupuoleen laajassa mielessä, mutta löysin yksilötasolla sittenkin unelmieni naisen. Miten muilla on mennyt elämässä?

Elättekö onnellista elämää?

Vai katsotteko yksin vanhoja valokuvia miettien kuka on tuo kuvissa näkyvä minä? Oliko nuoren sydämen rakkaus hetken olemassa, vai oliko kaikki harhaa? Mietittekö juuri nyt NIITÄ treffejä, SITÄ suudelmaa, SITÄ ensimmäistä rakastelua. Onnea, toiveita tulevaisuuden suhteen. Lopulta synnytystä, kotiinpaluuta, pakahduttavaa onnea... kaiken romahtamista. Yksinäisyyttä, toivottomuutta. Missä on mies, jonka kanssa katsoitte yhdessä ensi kertaa pientä vauvaanne? Vierellä, vai poissa? Entä huomenna?

Kommentit (9)

Vierailija

Oma onnellisuuteni on vain ehkä liiankin realistista. Olen onnellinen kun elämäni ei ole katastrofia.

Haaveilin joskus nuorempana että mieheni olisi romanttinen, toisi kukkia, halaisi lämpimästi ja kiireettömästi, katsoisi silmiin ja pitäisi kädestä. Nyt minulla on mies joka ei suostu jalallaan astumaan kukkakauppaan päinkään, ei halaa omaehtoisesti kuin aniharvoin jne. Mutta hän onkin mies, ei nainen. Ja hänessä on vain miehekkäitä piirteitä. Otin itseni vastakohdan, ison, ahkeran, realistisen työmiehen. Että siinä kohdassa ei oo unelmat toteutuneet, tai ne ovat muuttuneet. Miehessäni on haastetta, saattaisin kyllästyä kovin pehmeään mieheen. Tosin, sellaisesta ei ole kokemusta. saan olla miehelleni ihan niin tyhmä kuin olen, kysellä tyhmiä ja puhua mitä sylki suuhun tuo, ja hän silti arvostaa minua. Tällaisille asioille en osannut nuorena antaa arvoa.

Nuoruudenhaaveisiin kuului päättäväinen mies. Haaveilin että mies ottaa mitä haluaa minusta ja usein. Mieheni kyllä ottaa mitä haluaa mutta harvoin. Ja silloin olen ihan uskomattoman onnellinen.

Tykkään että hän tulee, katsoo sillä lailla silmiin ja sanoo että kuulepas nainen, mennäänpäs nyt tuonne kamariin. Ei kysele, ei vihjaile vaan ottaa, ihanasti ja kiihkeästi. Se unelma toteutuu joskus harvoin.

Uusimmat

Suosituimmat