onko tää hyvä vai paska mies?

Vierailija

kun en oikein enää miehestäni tykkää, mutten usko että se vaihtamalla paranee ja kun on nuo lapset. Mutta tätä tylsyyttä ei enää jaksasi. Onko mieheni huono vai hyvä? Vaihtaisitko omasi tällaiseen?

1. loistava isä, leikkii, hellii, rakastaa. Joskin äiti on aina silti lapselle se ykkönen ja huolehtii eniten perushuollosta (ruoka, vaatteet, lääkitys)

2. tekee kotitöitä, mutta minun pitää välillä kertoa mitä kaikkea on tehtävä. Ts. nalkuttaa.

3. ei ole tietämäni mukaan uskoton, sanoo ettei edes katsele muita koska ei sen tarvitse koska kotona on kaikki mitä haluaa. Ei ole kovin seksuaalinen ihminen joten mahdollista. En tiedä.

4. ei ole väkivaltainen.

5. On TYLSÄ: ei koskaan mitään yllätyksiä. Ei koskaan lahjoja (paitsi syntymäpäivänä jotain tympeää ja epäromanttista). Ei vie minua koskaan mihinkään.

6. Ei yleensä esileikkiä.

7. Ei suojele minua. Ei ole tukenani. Minä saan aina olla vahvin ihminen meidän perheessä. Pelkääkin minun suuttumistani. ONko mies vai hiiri.

8. Tylsät ajatukset.

9. TYLSÄ, TYLSÄ, TYLSÄ!!!

10. Minä olen älykkäämpi ja lopullisesti vastuussa esim. perheemme asioista mm. raha, asuminen, koti jne.

11. käy töissä ja tuo rahan kotiin.

12. iso vehje joka oli eräs suuri syy mennä naimisiin:)

13. Ei pidä puoliaan. Nyhjäke jota ihmiset käyttävät hyväkseen jos minä en suojele.

No, onko paha?

Sivut

Kommentit (134)

Vierailija

vaikea löytää mies joka ensinnäkin hyväksyy lapsesi ja itse hyväksyt miehen lapsen. Niin ja siinä miehessä on myös jotain vikaa koska on eronnut.

No joo pääkaupunkiseudullan on varmaan enemmän noita eronneita ja karanneita. Täällä muualla Suomessa ne ovat pääasiassa kierrätyskamaa jota ei huoli pirukaan

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mutta mikä on todennäköisyys saada tasavertainen kumppani???

Valinnanvara ei varmaan päätä huimaa kun on eronnut muutaman lapsen äiti tai isä

Kyllä ainakin minä uskon että näitä tasavertaiseen kumppanuuteen perustuvia parisuhteita on enemmän kuin näitä ap:n mainitsemia joissa on täysin mitäänsaamaton mies. Tai niitä suhteita joissa on agressiivinen, väkivaltainen alistajamies.

Tiedän monta pariskuntaa joissa toinen osapuoli on ollut yh eikä se ole estänyt millään tavalla tasavertaisen parisuhteen perustamista.

Luuletko ihan oikeasti että yh:illa käy flaksi vain joko:

1) nyhverömiesten

tai

2) alistajamiesten kanssa???

Onpa todella säälittävä ja alistuva ajattelumalli.

Vierailija

Ei kannata vaihtaa... voihan sitä itse tehdä yllätyksiä.... ja yrittää parantaa suhdetta haluamaansa suuntaan... vie sinä hänet syömään ja leffaan... josko sitten heräisi...

Vierailija

Oletko yrittänyt puhua hänelle ja h e l l ä s t i sanoa hänelle että voisi olla vähän enemmän pippuria puseron alla? En ehkä vaihtais, ole sinä se jännittävä ja keksi teille juttuja, ehkä hän oppii...??

Vierailija

Vaan vakavasti puhuen minä olen kyllä aika tyytyväinen

mieheeni. Toki välillä harmittaa, kun mies ei ole aktiivisempi,

aloitteellisempi, romanttisempi, seksikkäämpi, jne.

Toisaalta enpä itsekään jaksa välillä olla muuta kuin

räjähtänyt, nariseva ja väsynyt akka. " Pata kattilaa soimaa" ...

Pienten lasten kanssa parisuhdeaika on kortilla. Siksi

siitä täytyy väkipakolla yrittää mahduttaa aikatauluihin.

Romanttiikka haalistuu kaikissa suhteissa!

Ei se vaihtamalla parane, usko pois. Luotettava ja tylsä,

ehkä vähän saamatonkin, mies on paljon parempi kuin

seksikäs ja sovinistinen machomies tai kodin hengettäreksi

syntynyt ja lapsilleen omistautunut marttyyrimies.

Vierailija

Et taida olla nainen, tai sitten olet ihan outo. Mitä iloa isosta kullista on jos se on lahnassa kiinni? Kuinka iso tämä mystinen kulli sitten on?

Pehmoisä on ihan kiva roolimalli, varsinkin pojille.

Vierailija

Olen nainen ja inhoan timantteja. Ne ovat mauttomia. Tiesitkö muuten, että timanttien korkea hinta on täysin keinotekoinen. Timanttimarkkinoita hallitsee kartelli, joka laskee markkinoille vain promillen timanteista, jotta hinnat saadaan pysymään keinotekoisesti korkeina. Timanttikaivoksissa myös poljetaan rajusti työntekijöiden ihmisoikeuksia. Itse en ainakaan haluaisi hienostella " verisillä timanteilla" .

Pari kertaa mies on yllättänyt ja tuonut lahjaksi Kalevala-korun. Ne kelpaavat hyvin ja sopivat tyyliini. Mieluiten ottaisin kuitenkin levyn tai kirjan.

Vierailija

Mulla melko samanlainen tossu miehenä kuin ap:llä! Tosin se iso kalu puuttuu, ihan normaalikokoinen silti löytyy. Mutta kun olen asii miettinyt, niin tuhat kertaa mieluummin tossu kuin possu! Minun mies ei ryyppää, ei petä, ei käyttäydy muutenkaan huonosti.

Vierailija

Onko sulla MITÄÄN vinkkejä?

Kaikista huvittavinta on, että seksifantasiatkin sillä on sellaisia, että minä raiskaan. Kun se on yleensä passiivinen muutenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat