Vierailija

1. Pisti molemmat lapset tarhaan 1-vuotiaina kun ei

" jaksa olla kotona" niiden kanssa. Ei varsinaista tarvetta

tarhalle, sillä olen kovapalkkainen ja vaimo epämääräinen

opiskelija.

2. Tykkää mollata ihmisiä, etenkin selän takana.

Pilkkaa kavereilleen mm. naapurin lievästi kehitysvammaista lasta. Ei noteeraa paheksuntaani

3. Iso ja ruma. Kehittynyt koko ajan huonompaan suuntaan. Törsää tosin rahojani kalliisiin vaatteisiin,

meikkeihin ja parturiin. Valituksensa vuoksi jouduin

juuri uusimaan automme.

4. Vahtii tekemisiäni. Ei anna minun käydä kavereiden kanssa baarissa. Kyylää kännykkääni ja sitä keiden

kanssa puhelen lasten kanssa ulkoillessa.

5. Huono sängyssä. Antaa harvoin. Ei mielikuvitusta.

Löysä sieltä. Marisee silti minun liiallisista himoista ja

huonoista taidoista(!).

6. Inhoaa harrastuksiani. Sättii sitä, että ostan

paljon jänniä levyjä ja sijoitan rahaa myös kitaroihin.

Tämä raha ei ole poissa mistään tärkeästä, sillä tilini saldo

on pysyvästi yli 20000e. Ei ymmärrä elokuvamakuani

yhtään, mutta vaatii minua tekemään juttuja kanssaan,

eli tuijottamaan hänen suosikkielokuviaan (huonoja).

7. Vaatii minua jatkuvasti sukuloimaan ja kyläilemään hänen kavereidensa luona. Sukulaiset siedän, kavereita en. Minun kavereideni luona ei missään nimessä kyläillä ainakaan yhdessä.

8. Haukkuu (!) minua kavereilleen. Lavertelee paljon

yksityisasioitani eteenpäin. Pilkkaa mm. ateismiani

ja kasvisruokavaliotani.

9. Valittaa siitä, että kuntoilen liikaa. Itse ei kuntoile,

vaikka on kyllä yrittänyt. Kysyy tuimana, että mitä

ja ketä varten pidän itseäni tiukassa kunnossa. Kieltää

minulta mustasukkaisuutensa vuoksi kaikki ei-pakolliset työmatkat.

Olisi kai sitä muutakin, mutta en nyt kaikkea.

Sivut

Kommentit (98)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Totuus on että useimmat naiset ovat yhtä pinnallisia, ahdasmielisiä ja ilkeitä kuin vaimosi. Kaipaatko uutta naista vai ihan vaan yksineloa? Meinaan vaan, että kovin paljon kummempaa naista et helpolla löydä aikanakaan vapaiden 25-35-vuotiaiden joukosta.

PS. Tuo vammaisten ja vähemmistöjen nälviminen on minustakin ultrayökättävää. Sitä harrastetaan tälläkin palstalla jatkuvasti. :(

Mm. ex-naapurini. Se mihin en usko, on että sillä olisi noin viisas mies. Ainakin tuon ex-naapurini mies oli aika samanlainen ääliö kuin vaimonsa.

Mutta tiedän yhden tuolaisen perheen, Ja eniten siinä säälin lapsia, koska lapset on herkkiä tulkitsemaan vanhempiensa mielialoja. Vaikkei lapsille näyttäiskään varsineisesti niitä tunteita niin ne osaa ne silti löytää.

Minusta on oikeasti aika huvittavaa, että perheet pitää huonoa parisuhdeta " väkisin" pystyssä _lasten takia_.. (tekosyy)

Koska oikeasti ne lapset kyllä vaistoaa sen huonon ilmapiirin ja kärsivät usein tilanteesta jopa enemmän, kuin aikuiset. Ja lapset ei voi valita, aikuiset tekee sen heidän puolestaan.

mutta voisit sinäkin miettiä mitä vaimostas puhut....viittaan tällä tähän kolmoskohtaan, että akka on iso ja ruma....luonteen puutteesta saa valittaa, mutta ulkonäkö on AINA sivuseikka.

Otsikkohan oli turha, sillä kuten arvasitte, olen lopen kyllästynyt vaimooni. Lapsien takia en kuitenkaan edelleenkään ole kyennyt eroamaan.

Muutama täsmennys:

1. Kun aloimme seurustella, olimme molemmat nuoria ja köyhiä opiskelijoita. Minä valmistuin aikoja sitten, mutta vaimo ei vie opintojaan millään loppuun.

Siksikin minua tympäsi suuresti, että lapsemme joutuivat ' opintojen takia' jo 1-vuotiaina tarhaan. He eivät ole viihtyneet siellä.

2. Inhoan vaimoni luonnetta yhä enemmän! Minusta on raivostuttavaa, että hän pilkkaa kehitysvammaisia ja on myös rasisti! Tämä rasismi tuli esille vasta siinä vaiheessa kun lapset menivät tarhaan. Siellä on maahanmuuttaja- lapsia. Vaimoni ivailee heitä AINA. Opettaa tällä menolla lapsemmekin rasisteiksi. Asiasta on puhuttu. Muutosta ei näy.

3. Vaimo siis tuhlaa rahojaan turhuuteen. Sen ymmärtäisin, jos hän tuhlaisi kuukausittain satoja euroja järkeviin harrastuksiin. Meikit, parturit ja merkkivaatteet eivät ole mielestäni sitä! Mutta kun vaimo ei muka keksi järkevämpiäkään rahankäyttökohteita! Tuhlaamaan on silti pakko päästä!

4. En ole tehnyt mitään luottamusta rikkovaa. En juokse vieraissa. En itse vahdi vaimoni elämää hysteerisenä. Mielestäni on ihan kohtuullista, jos haluaisin käydä kavereideni kanssa kaljalla keskimäärin kerran kuussa.

Vaimoni saa käydä tyttöjenginsä kanssa ravintoilissa.

En kiellä häntä, paitsi jos käyntejä alkaa olla enemmän kuin 2 per kuukausi!

5. Tämä ei ole pahin ongelma suhteessamme, vaikka ongelma onkin. Ennen kaikkea minua inhottaa hänen tarpeeton vittuilunsa päin naamaa. Minä en ole puhunut tästä löysyydestä ym. kenellekään päin naamaa, en

edes hänelle.

6. Hän siis käyttää kuukausittain paljon rahaa omiin turhuuksiinsa. Minulle musiikki on intohimo ja elämä,

tärkein harrastukseni, joka pitää minua sitä paitsi tiiviisti kotona.

Siksi en ymmärrä, miksi hän mollaa rahankäyttöäni.

Tämä ei ole todellakaan turhaa kulutusta. 1000 euron

kitara kerran vuodessa ei ole mitään järkyttävää.

Tahdon sitäpaitsi kasvattaa lapsistamme musikaalisia.

7. Miksi minunkin pitää olla mukana kaikkialla? Jos kieltäydyn ja totean, etten pidä tuosta materialisti kaveristasi ja sen junttimiehestä, hän suuttuu minulle.

Tulisen kohtauksen jälkeen joudun lähtemään mukaan,

vaikka oloni on aivan paska ja hän tietää sen.

Reissun jälkeen hän haukkuu nuo kaverinsa selän takana pystyyn ja minun osani on kuunnella! Tahdon eli en.

8. Onko oikein haukkua kumppaniaan naamatusten kenelle vain? Itse nielen kiukkuni ja purkaudun vain täällä netissä.

9. Kuntoilen, koska se tekee minulle hyvän olon. Miksi hän ei voi ymmärtää? Johtuneeko siitä, että hän on ilmeisesti ihmisvihaaja, joka ajattelee pahaa kaikista?

Joo. Olin nuorena ilmeisen tyhmä. Kyllähän nämä merkit olivat tavallaan aina ilmassa. Nyt vaimon tavat vaan ovat käyneet yhä pahemmiksi. En yksinkertaisesti jaksa tuota kaksinaamaista ihmisvihaajaa. Mitenkähän vain saisin lapset itselleni, ettei hän tee heistäkin henkisesti rumia ihmisiä? Sillä rumahan tuo vaimoni on ennen kaikkea henkisesti.

Sen sanoisin, että hänen opiskelunsa on myönteinen asia, hänen täytyy miettiä myös omaa uraansa ja tulevaisuuttaan. Et kai sinäkään jäisi hänen varaansa? Samoin se on tyypillistä, että baariin menosta ja kavereista on kinaa melkein kaikissa lapsiperheissä. Tähän voisitte tehdä jonkun vuorosysteemin, eli molemmat max. 1-2 kertaa kuussa, jollion molemmilla on tasapuolisesti omaa aikaa. Ja haettehan/viettehän lapset vuorotellen hoitoon/hoidosta? Vain se, että sinä ansaitset paremmin ei voi olla syy arvottaa hänen opiskeluaan. " Kaikki työ on yhtä arvokasta"

No niin, sitten ne muut asiat. Pahanpuhuminen on ällöä, mutta saattaa kieliä omasta pahasta olosta.

Tottakai hän näkee, miten hyväkroppainen/hyvätuloinen olet = hyvä saalis, joten häntä pelottaa sinun menettämisesi. Ja samalla hänen omat opintonsa junnaavat ja hän itse paisuu ja vanhenee. Hänellä on varmasti paljon pahaa oloa sisällä. Ja tuo viestien tutkiminen kielii juuri siitä epävarmuudesta.

No niin, voin suositella kahdenkeskistä aikaa (palkatkaa vaikka hoitaja kotiin), Yhteistä harrastusta, pariterapiaa, hiljaisuuden retriittiä (vaikka Valamoon) jne.

Ei kannata luovuttaa vielä, mutta muutos kannattaa aloittaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat