Parikymppiset äidit?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itselläni on ainakin kaverit vetäytyneet kun raskaudestani ilmoitin ja nyt on lapsi jo 9kk ja välillä tuntuu että olisi mukava vaihtaa juttuja ja kuulumisia ihmisen kanssa joka tietää miltä tuntuu olla äiti. Olisiko kiinnostusta pistää vaikka tähän pystyyn parikymppisten äitien kuulumisia tai kirjoitella meilejä yms?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Juttuseuraa kyllä olisi kiva saada, päivät aika pitkiä, kun mies töissä niin myöhään (yksityisyrittäjä). Poika kohta 8kk ja toinen tulee helmikuussa. Tulee tasan vuosi ikäeroa! :)

Vierailija

Täällä myös 20 vuotias äiti ja 7kk 2vk ikäinen tyttö joensuusta!!

Samalla tavalla kävi mullekkin et nää lapsettomat kaverit hävis..onneks on kavereita joilla itselläänkin on lapsi/lapsia!!

Vierailija

Täällä myös pari kymppinen äippä ja 8kk vanha touhu tyttö. Mulle kävi myös aika lailla saman lailla. Nään kyllä nykyään vielä vanhoja kavereita mutta useimpien kanssa ei oikein riitä juteltavaa. Niillä biletys yms mielessä ja mulla jotain ihan muuta. Joten juttukavereita ei oo koskaan liikaa. :)

Vierailija

Sama vika itsellä että kaveripuolella vähän hiljasta, kaikki ystävät jäi Ouluun aikoinaan ja nyt ois kiva saada uusia tuttuja..Oon 21 ja poika 7kk.

Mutta onko tosiaan nyt niin että turkulaisia mammoja ei ole linjoilla?

tara_xx@city.fi on mailiosote

Vierailija

Sama ongelma on ilmeisesti todella yleinen. Saman ikäiset naimattomat ja lapsettoman ystävät ilmeisesti luulee ettei äidit tarvitse elämää lainkaan kodin ulkopuolella. Ei kysyminen johkain baariin esimerkiksi olisi koskaan pahitteeksi, vaikka siitä kiletäytyisikin =)

Vierailija

tääl kans äiti 22vee.lapset 5vee,1.6kk ja 6vko:n.mulla kans kaikki kaverit on kummallisesti kadonnut kun tulin äidiks..kyl ne joskus soittaa ja kyselee kuulumisia mut siinä se sit onkin..mä en todellakaan oo sellanen joka puhuu lapsistaan koko ajan,se on lähinnä ärsyttävää.mulla mies töissä päivät ja välillä tuntuu et ei oo ketään aikuista juttuseuraa!

Vierailija

Täällä olis kanssa 22v äiti, tyttö on nyt hieman vajaa 3kk ja toista jo kuumeilen...=)

Olis kiva saada seuraa muista nuorista äideistä, omista kavereista ku todella harva on samanlaisessa elämäntilanteessa, ja käy nää päivätkin välillä vähän pitkiks ku mieskin töissä...

Mut mulle saa mailailla k_te15@hotmail.com,ja asustelen muuten espoossa..=)

Vierailija

Meidän muksut 3v, 1,5v ja la23.4.2006 joten kiirettä pitää :-) Joskus tosiaan tuntuu, et vanhat kaverit elää ihan toisessa ulottuvuudessa... Onneks lisääntymistä alkaa tapahtua heidänkin kohdallaan... Mut kakkavaippojen sisältö näin rehellisesti ei kyllä vieläkään kiinnosta....

Vierailija

Täällä kans yks.. Tampereelta ollaan ja melkein kaikki kaverit tosiaan katos kun aloin odottaa, mutta sitten löyty pari kamua, jotka kylläkin tuntuu olevan ihan eri maailmoista, heillä kun muksut on jo niin vanhoja. Itellä tyttö 1v4kk ja toista odotellaan la on 18.3 ja mailia saapi laittaa cosa_99@yahoo.com

Vierailija

Uskomatonta että muitakin yksinäisiä löytyi!

Itse olen 20, mailatkaa ihmeessä yksinäiset! lupicaia@luukku.com. Olemme p-savosta, tuonne joensuuhun taitaisi olla reilun tunnin matka :)

Mulla on se tilanne että muutimme alle tunnin ajomatkan päähän Kuopiosta jossa ennen asuin, ja nyt kaverit ei tule käymään kun matka " on niin pitkä" :(

Lisäksi juttelevat vaan opiskelusta ja baareissa pyörimisestä, aika tylsää. Ja sitten valittavat kun puhun kuulemma vaan vauvasta, eivätkä itse kysele minulta mistään muusta kuin vauvasta ;D

Eikun mailia tulemaan!

Vierailija

Olen parikymppinen äiti ja poika täyttää loppukuusta vuoden.

Mulla myös kaverit kummasti alkoivat pitää aina vähemmän ja vähemmän yhteyttä kun raskauteni tuli julkiseksi tiedoksi. Synnytyksen jälkeen lähes kaikki tuntuivat unohtaneen mut. Kyllä huomasi ketkä ovat niitä tosiystäviä! Nykyään muutama hyvä ystävä jotka edelleen pitävät yhteyttä lähes päivittäin. Heidän kanssaan olen myös pari kertaa nyt käynyt tuulettumassa ja kyllä jutut on ihan samanlaisia kuin ennen raskautta!

Tuntuu että muut luulee ettei multa enään tule mitään muuta kuin vauvajuttuja. Se on heidän murheensa! Itse olen sitä mieltä että kavereita löytyy aina. Jos jotkut eivät jaksa koskaan pitää yhteyttä en kyllä itsekään jaksa soitella perään! Nyt olenkin esim. juuri täältä palstalta löytänyt uusia kavereita. On kiva kun on myös ystävinä muita joilla lapsia, juttua riittää ainakin kun on niin paljon yhteistä. Sitten on vanhat ystävät joiden kanssa pääsee miettimään myös muitakin kuin vauvajuttuja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat