Kaupassa tänään

Vierailija

----

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Tulipa vaan mieleen, että mä olen painoindeksiltäni 37, ja mulla on nuori, komea suomalainen mies. Kelpais monelle muullekin. Jaa miksikö se sitten on mun kanssa?

En minä tiedä. Kyllä sen täytyy mua rakastaa, kun on kosinut ja tehnyt mun kanssa kaksi lasta, ja seksi kelpaa useamman kerran viikossa.

Ehkä kaikkien ihmisten mielestä ulkonäkö ei ole se tärkein arvostelukriteeri.

Ja toisaalta: Minä tunnen monta hyvännäköistä, kaunista ja vimpan päälle laittautunutta kivaa ja hauskaa ylipainoista ihmistä. Tiedän, että heitä haluaa useampikin mies, vaikka heillä useampi kilo onkin ylipainoa.

Tietty jokainen on erilainen, sekä lihava että laiha, ajatuksiltaan, arvoiltaan ja ulkonäöltään...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Läskeillä kova paikka, kun joku katsoo hoikkaa naista

Ei mua vaan haittaa mun miehen katselut hoikkia naisia, kait jokainen mies niin tekee... Mutta tiedän vaikka hoikka nainen katseen saa... Ei mun mies niitä enempää halua... Vaikka onkin nuori, komea ja hoikka mies.

Vierailija

Korissa sillä näytti olevan riisikakkuja.

Mieskin naureskeli tommoselle nälkä kurjelle. Menimme hyvillä mielin kotiin syömään grillibroileria.

Vierailija

Ja se mies oli ihana ja varmasti tyytymätön vaimoonsa ja se ois ihan varmasti halunnu oikeesti mua enemmän! Jostain syystä se ei vaan ollutkaan mun kanssa. Jostain syystä mä tein perjantai-illan ostoksia yksin. Mut oikeesti se mies haluis mut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat