Oviksesta menkkoihin aina 14 päivää

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen pannut merkille sellaisen asian, että kun ovulaatiolaskurilla laskee otollista rakastelupäivää niin se antaa tuloksen että noin kaksi viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua pitäisi rakastella...ovioireeni ovat kuitenkin aina huomattavasti aiemmin...eli limatulppa...vai eikö tuo limatulppa tarkoitakaan sitä että ovis tapahtuu juuri silloin? Ovistesteillä en ole koskaan saanut mitään selvää vastausta oviksesta.

T: Kärsimätön

Kommentit (7)

Vierailija

Niin joillainhan on monta ' kosteaa' päivää ennen varsinaista ovulaatiota eli limatulppa on vaan alku runsaammalle liman eritykselle. Ovis voi olla siitä vasta muutaman päivän tai kai vaikka viikon päästä.

Vierailija

Hei,

Lueskelin tuossa teidän kirjoituksia oviksesta ja halusin kertoa oman tarinani;

Yritimme esikoista vajaan vuoden oikeastaan siitä syystä, että luulin väitteen ovis on 14pvää menkoista pitävän paikkansa. Kun sitten kauniin talvipäivänä rakastelimme heti menkkojen lopputtu ja bingo! Nyt odotan toista lasta viikoilla 5+2, tulin ensimmäisestä yrittämästä raskaaksi! Tiesin, että ovikseni on heti mankkojen loputtua! Mulla on kierto 32-34 ja ovis heti menkoista joten oireetkin tulivat tosi aikaisin. HAlusin vain tsempata ja antaa toivoa, että kannattaa yrittää myös kierron alussa. Minullekin lääkäri sanoi, että 14pvän ovis pitää ainostaa paikkansa silloin jos sinulla on ERITTÄIN tarkka 28pvän kierto aina ja säännöllisesti ja silloinkaan ei kaikilla!

Vierailija

Mulla on lyhyt, mutta säännöllinen kierto aina 25kp, ja ovis on aina 8 vrk ennen mennkkojen alkua. (Olen testannut pitkän ajan ovistesteillä, joten tiedän ajankohdan tarkasti).

Vierailija

Oletko testannut pitkään ovistesteillä? On mahdollista ettet ovuloi ollenkaan jos testeissä ei ovista näy. Mä olen ymmärtänyt että jos kuukaudesta toiseen testaa eikä ovis testeissä näy, niin kannattaa mennä gynikselle selvittämään asia.

Vierailija

Testaapa eri aikoina aloittaen muutaman päivän päästä menkkojen loputtua, ovis todella saattaa olla jo mennyt kun olet alkanut testailemaan!! Itse testasin kp 7 vai 8 haalean viivan ovistestillä ja ko 10 ja 11 vahvat viivat!! Se ei välttämättä aina edes tule samaan aikaan joka kierrossa!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat