Oulun väestöliitossa asioineet/asioivat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Meillä on mieheni kanssa aika lokakuussa Oulun Väestöliitossa ja ajattelin kysellä teiltä jotka siellä olette jo käyneet tai käytte parhaillaan niin minkälaisia kokemuksia? Onko henkilökunta mukavaa ja sujuuko yhteistyö heidän kanssaan hyvin? Hinnaston sieltä jo sainkin, mutta maksavatko lääkkeet minkä verran? Kertokaahan kokemuksianne. Kiitos =)

Kommentit (8)

Vierailija

Kiitos MollyJii vastauksesta. Todella ihanalta kuulosti sun käyntis ainakin. Toivotaan et osuu yhtä hyvät hoitajat ja lekuri myös meille. Mulla oli km helmikuussa ja kun mitään ei ole sen jälkeen tapahtunut vaikka kierto normaali ja ovikset bongattu niin siksi mennään nyt vl:lle katsomaan josko he tilanteelle saisi jotain=)

Vierailija

Me ollaan myös Oulun Vl:ssä ja voin suositella paikkaa.

Henkilökunta on aivan ihanaa, ja hoidot etenevät ripeällä tahdilla.

Oma lääkärini on Sinikka N-Huttunen, joka on tehnyt meille kaikki hoidot. Ollaan oltu kohta 3 v. Vl:n hoidossa, tosin käytiin välissä Oys:ssä tekemässä yksi Ivf-hoito.

Vl:ssä tosiaan tuntee että siellä asiat tehdään viimeisen päälle ja kuunnellaan myös omia toiveita.

Vierailija

Superpositiivinen paikka !! En vaihtaisi enää mihinkään. Meidän lääkäri on LT Riitta Koivunen, joka on myös perheterapeutti..joten hän hoitaa SUPERhyvin niin fyysistä kuin henkistä puoltakin. Suosittelen kaikille tätä lääkäriä Oulun VL:sta !!

Kaikki asiat hoituu, kuin painaisi nappia, oikeesti!

Vierailija

Tosi ihana paikka. kaksi tytärtä olemme saaneet siellä " vierailtuamme" . Tosin meille on vain itse icsit tehty siellä, ultrat sun muut hoidettiin omassa sairaalassamme. Olimme siis julkisen puolen asiakkaita. Ja jos tää Eija Karjalainen on sama, joka oli viisi vuotta sitten keskussairaalassamme näitä asioita hoitamassa, niin tyytyväisiä saatte olla te ketkä hänen hoitoonsa pääsette!

Vierailija

Hei,

mekin käytiin kolme vuotta sitten, hoito oli hyvää ja ystävällistä ja meille tuloksena ihana tyttö, joka on nyt kaksi vuotta.

Vauvakuume on taas päällä, mutta toistaiseksi yritämme ilman hoitoja.

Voipi olla, että suuntaamme kuitenkin taas Väestöliiton klinikalle.

Onnea kaikille yrittäjille!

Vierailija

Me ollaan käyty nyt kaksi kertaa Väestöliitossa Eija Karjalaisella ja mun mielestä aivan ihana lääkäri. Olen myös käynyt asioita läpi kolmen eri sairaanhoitajan kanssa ja kaikki ollu tosi miellyttäviä. Nauroinkin ystävälleni, että tekis mieli jäädä sinne asumaan, koska kerran kuussa tapaa ihmisiä, jotka oikeasti yrittää auttaa ja ymmärtää ja puhuu samaa kieltä. :) Niin paljon muulloin joutuu törmäämään niihin inhottaviin kommentteihin. Mulla on ollut aina tosi kevyt askel, kun olen sieltä vastaanotolta lähtenyt. Siellä on sellainen leppoisa ilmapiiri ja tulee tunne, että henkilökunnalla on oikeasti aikaa sun asioille. Eka käynti kesti meillä 2,5 tuntia. Asenne heillä on ainakin kohdallaan. Asennoituvat nimittäin niin, että on hyvät mahdollisuudet raskautua eikä kannata masentua, jos ei heti onnistu. Keskusteltiin silti myös adoptiosta ja siitä, että entä sitten jos ei onnistukaan. Meinasin itkuun purskahtaa, kun sairaanhoitaja sanoi meille:" Nauttikaa elämästä ja toisistanne. Tämä ei ole enää teidän huoli. Antakaa meidän nyt hoitaa tämä asia." Oli ehkä parasta, mitä olin yli vuoteen kuullut. :) Ja vaikka he eivätkään pystyisi hoitamaan asiaa, niin ainakin mulla tuntui hyvältä, kun joku oikeasti sanoi auttavansa meitä tässä asiassa. Tai ainakin yrittävän.

Hinnoista ei mulla ole vielä niin kauheasti käsitystä. Oliskohan mennyt joku 400 euroa. Voin olla väärässäkin, koska en ole vielä kaikkea maksanut. Mulle on siis tähän mennessä ultrattu ja tutkittu munatorvien aukiolo, verikokeita, pissakokeita, annettu pistosopetusta ja semmoista, mieheltä tutkittu jo aiemmin sperma muualla ja nyt otettu vain verikokeita. Ens kiertoon on eka inssi.

Mulla siis pelkästään positiiviset kokemukset. Ei oikeasti yhtään mitään negatiivista sanottavaa. Saattaahan sitäkin toki myöhemmin tulla, mutta ei ainakaan näiden kahden käynnin perusteella. :)

Tsemppiä teille tutkimuksiin ja hoitoihin! :)

MollyJii

Vierailija

Meille on varattu aika Eija Karjalaiselle eli ilmeisen hyviin käsiin pääsemme =) Jännittää vaan et mitä tuleman pitää kun tutkimuksissa emme ole ennemmin olleet..

Vierailija

Potilas-lääkärisuhde perustuu monesti henkilökemiaan. Meillä ekan lääkärin kanssa ei sopineet kemiat yhteen, vaikka häntä olikin kehuttu. Lääkäreita väestöliitossa on 4 kappaletta, joten kannattaa vaihtaa lääkäriä, jos jää vähänkään epävarma olo. Väestöliitossa kuitenkin potilas on maksava asiakas.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat