Ystävää Helsingistä/Uudeltamaalta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tunnen oloni kovin yksinäiseksi :`( Ystävilläni ei ole lapsia, eivätkä juuri lapsia haluakaan, vaikka jo 3kymppisiä ollaan. Itse olen kuumeillut vuosikausia ja perhettä halunnut hurjasti. Viiden vuoden saldo on 2-vuotias pikkuprinssi ja kaksi todella rankkaa keskenmenoa. Parisuhde ei todellakaan kukoista, vaan on kärsinyt järkyttävästi lapsettomuusajasta ennen poikaa sekä näistä keskenmenoista. Suruja olen paennut usein töihin, mikä ei ole helpottanut tilannetta lainkaan. Pääsääntöisesti olen kotona ihan yksin, ei siis ole edes miestä arkea juuri jakamassa, eikä lähellä ole yhtään ihmistä, joka olisi samassa elämäntilanteessa. Ystävistä kuulemme silloin tällöin, mutta heidän allakkansa tuntuvat olevan niin kovin täynnä...

Olemme pojun kanssa hieman vihertävä pikkuperhe: kestoillaan, liinaillaan, kirppistellään ja kotina on vanha ja vetoinen puutalo.

Asumme Uudellamaalla ja pyörimme myös paljon Helsingissä, keskustassa. Olisin todella iloinen jokaisesta spostista!

Kommentit (6)

Vierailija

Moi!

Ajattelin kirjoittaa kun itsekin kaipaan seuraan. Olen tosin vasta raskaana ja odotan ekaa lasta, tai oikeastaan toista, mutta ensimmäinen ei koskaan syntynyt. Mulla on mies, joka on ihana, mutta ehkä aika menevä ja pelkään joutuvani odottamaan paljon yksin..Kaikki frendit kaukana lapsenteosta ja baarit ei enää mua houkuta. Oon 25v. ja asutaan siis punavuoressa, Jos liikut keskustassa niin olisi hauska tavata teidät molemmat :)

anniina

Vierailija

Tänne kelpaa myös kirjoittelu - että treffailuseura. Itse myös liinailen ja kirppiksilläkin tulee käytyä. Olen himpun verran yli 3-kympin ja nautiskelen tällä hetkellä hoitovapaista. Pistä meiliä tulemaan agertum@luukku.com

Vierailija

Olen 23v 2,5v tytön äiti Keravalta ja vasta varsin vähän aikaa täällä asuneena seura kelpaisi, sillä ei oikeastaan ole muita tuttuja...

Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen shalianar@yahoo.com ja mielelläni kahvittelu ja ulkoiluseuraa vastaanotan :D En itse juurikaan ole kovin ekologinen, laiskuuttani en saa aikaiseksi, kirppiksiä kyllä koluan ahkerasti... Kirjoittele!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat