Tyrnävä (Murto) ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen kohta vuoden asunut täällä Murrossa ja esikoistani odotan, mutten tunne täältä oikeastaan yhtään ketään.Kaipailisin lenkki-, kahvi-, ostosseuraa. Olen jo lomalla, kohta äitiyslomalla, joten aikaa olisi, kun mies pitkät päivät töissä. Löytyykö odottajia, äitejä??

Kommentit (4)

Vierailija

En ole täällä pariin viikkoon käynyt edes katsomassa ilmoituksia, mutta tänään sitten kävin ja olihan tänne joku vastannut :) Minun sähköposti osoite ei paljasta mitään, joten voin kertoa sen. Olen tällä viikolla ti-to ilta nettipimennossa, koska lähden vähän reissuun, mutta kirjoitellaan! minttuloora@luukku.com

Vierailija

Olen 33v äiti Murrosta ja perheeseen kuuluu miehen lisäksi myös 1v6kk ikäinen tyttö. Pikkukakkonen on suunnitelmissa...

En tiedä, olisiko minusta kovin paljon shoppailuseuraksi, koska olen päivät töissä, mutta lenkki- ja kahviseuraa minusta voisi saada iltaisin ja viikonloppuisin.

Omaa sähköpostiosoitettani en viitsi julkisesti laittaa näkösälle; siinä kun on oikea nimeni. Koetetaan keksiä yhdeydenottokeino, jos näet vielä tämän ja kiinnostut!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat