Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka rivoksi olet iän myötä tullut?

Vierailija

Meillä on seksissä jokapäiväistä piiska, sitominen, alistaminen, " pakko ottamiset" jne...

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Varmasti synnyttäminen karistaa ennen häveliäiltä naisilta osan estoista, on se sen verran eläimellistä hommaa. Ei siihen syrjähyppyjä tarvita.

Vierailija

melko rivoksi, kun vertaa aiempaan. Kuopuksen syntymän jlk seksi ylipäätään oli parin vuoden ajan harvinainen tapahtuma. Hän on ollut viime vuosiin saakka, jos ei nyt estynyt, niin ainakin hieman konservatiivinen. Hurjinta on tainnut olla suuseksi puolin ja toisin.

Kunnes viimeisen vuoden aikana on tapahtunut jokin ihme transfosrmaatio. Ensin hän hankki sauvan ja otti sen mukaan leikkeihin. Sitten puoli vuotta sitten aiemmin doggyäkin ujostellut vaimoni pyllisti kesken rakastelun ja sanoi " nussi mua peppuun" . Oli ensimmäinen kerta teinivuosien jälkeen, kun meinasin tulla ilman pelkän naisen lauseen seurauksena! Enkä ole peppuseksistä edes hirveästi haaveillut.

Se missä on kontrasti, rivous tai eroottisuus näissä tapahtumissa on, ei ole niinkään tekemisten " rivous" , vaan vaan vaimon jotenkin estoton ja totaalisen häpeämättömän nautiskeleva suhtautuminen seksiin.

Vierailija

Selvähän tuo on, ei sitä aina tarvitse syitä lähteä pettämisestä etsimään. Vaimosi on aina halunnut olla sellainen kuin nyt on tai mahdollisesti vielä jotain paljon enemmän ja hurjempaa. Estot vain ovat olleet toteuttamisen tiellä.

Uskoisin, että jokainen tulee jossain vaiheessa tienhaaraan. Huomaa miten vanhenee, elämää lipuu hiljalleen käsistä. Miksi ihmeessä et elä juuri sellaista elämää kuin villeimmissä haaveissa kuvittelet.

Jos aina vain mietit ulkonäköä tai sitä, että mitähän toiset ihmiset ajattelee, hups vaan ja elämä jäi kaikessa ihanuudessaan osin elämättä.

Kun koittaa se päivä, että mitta tulee kertakaikkisen täyteen, sillä mitä muut ajattelee ei enään ole mitään merkitystä, olen syntynyt tänne elämään ja aion elää NYT ja täysillä. Sitten se on täyttä menoa ja haaveet käy toteen tai osoittautuu pettymyksiksi, mikä kuitenkin tärkeintä, itsetuntemus kasvaa.

Olen itse edelläkuvatun vaiheen elänyt. Niille ihmisille vihjeenä jotka arvelevat sen olevan edessä. Säilyttäkää järkenne edes jollain tasolla. Tarkoitan tällä esimerkiksi sitä, jos lapsia on tullut jo hankittua.

Omalla kohdalla tuo hullu elämä jota hetken elin, on jälkikäteen heittänyt varjonsa ylleni. Säästyin nähtävästi sukupuolitaudeilta, mikä oli tuuri sinänsä. Nyt kuitenkin ajattelen, entä jos olen saanut vaikka Hivin, miten monta mahdollisuutta siihen on ollut. Sillä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa vaikka kumppanit on olleet miten siistejä tai fiksuja hyvänsä.

Pitäisi varmasti mennä lääkäriin jotta kivi vierähtää sydämmeltä.

Vierailija

vaimo on ruvennut ottamaan suihin

ja jopa nielee kaikki!!

ennen pelkkää yhdyntää, ei edes esileikkejä (koska vaimo on heti valmis mallia)

mutta nyt kun liki 40v ja tuolainen parannus niin mitä kun täytää 50v??

Innolla vanhenemista odottava aviomies

Vierailija

Yleisesti ottaen nainen löytää itsensä seksuaalisesti vasta siinä kolmen kympin jälkeen. Mulle kävi just niin. Tuli kolmen kympin kriisi. Laihdutin itseni hyvältä tuntuviin mittoihin ja kas kummaa, aloin luottaa itseeni muutenkin enemmän. (Ikävä kyllä, silloinen mieheni ei ollut yhtä aktiivinen kuin mitä minä olisin toivonut ja minä olin aina se joka " joutui vonkaamaan" .) No, tielle tuli muita suurempia mutkia ja erosimme. Löysin elämääni itseäni nuoremman miehen jonka kanssa olemme seksuaalisesti samalla tasolla ja asioista pystytään puhumaan avoimesti. Hänen kanssaan olisin valmis vaikka mihin... Hän onkin avannut aivan uusia ovia mulle ja voin kyllä sanoa, että loputkin estot on kadonnut.

Vierailija

Mulla ainakin synnyttäminen (se että olin saanut " tuotettua" tähän maailmaan uuden ihmeellisen otuksen), imetys ja muu lisäsivät aivan valtavasti itsetuntoani naisena! Rupesin ajattelemaan, että kyllä tämä naisen kehoni on vaan ihmeellinen! Ja että se tuottaa miehelle ja itsellenikin vielä valtavasti mielihyvää..

Ja kun ikää tulee muutenkin, niin ei tarvi enää miettiä, mitä muut ajattelevat. Voi tehdä miten tykkää. Ulkonäkötraumatkaan eivät enää paina mieltä, vaikkei oma kroppa vieläkään nyt ihan täydellinen ole -lähes kuiteskin. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat