Ihan sairas hinta!!!!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

mitä se tossa itkee jonkun korvausrahojen perään kun on kerran varaa laittaa retroihin tollasia summia kokoajan!!!! voiskohan se olla edes toi äiti... epäilen!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mitä se tossa itkee jonkun korvausrahojen perään kun on kerran varaa laittaa retroihin tollasia summia kokoajan!!!! voiskohan se olla edes toi äiti... epäilen!

Eihän se näytä itkevän.:-)

Mutta oikeushan on kaikissa asiaoissa oltava.

Kyllä minäkin vaatisin tuollaisessa vesiasiassa korvausta, jos joutuu monta kuukautta elämään ilman käyttökelvotonta vettä ja peseytymään muualla, pyykien pesu muualla.

Ruokavedet haettava muualta.

Vaikka minulla olisi varaa ostaa omakotitalo kerran kuukaudessa, niin periaatteessa vaatisin korvauksia.

Oikeesti miettikääpä itsenne tuollaiseen tilanteeseen.

Kärsisittekö kaikki menot itse nahoissanne?

Tosin hulluja hintoja toi maksaa. Mutta eipä ole minun pussista ainakaan pois. Joten annetaan toisen keräillä.

Keräileehän ihmiset paljon oudonpiakin asiaoita ja kalliinpia.

Vierailija

Itse tykkään ostaa ellen vaatteita ym. merkkivaatteita mutta kyllä jossain 50 eurossa/sisävaate menee mullakin raja. Ja ne on kyllä ihan uusia..

Vierailija

Miettikää nyt vaikka postimerkkien keräilyä - isot miehet maksavat satoja euroja paperinpalasista. Keräilytavaran arvo on sovittu arvo, ei mikään todellisuuteen pohjautuva käyttöarvo, vaan statusjuttu. Sama antiikissa, muumimukeissa (joiden tolkuttomia hintoja en itse kerta kaikkiaan käsitä!), design-vaatteissa, missä tahansa, mitä joku keksii keräillä. Mitä se kenellekään muulle kuuluu, jos joku haluaa jostain maksaa itsensä kipeäksi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miettikää nyt vaikka postimerkkien keräilyä - isot miehet maksavat satoja euroja paperinpalasista. Keräilytavaran arvo on sovittu arvo, ei mikään todellisuuteen pohjautuva käyttöarvo, vaan statusjuttu. Sama antiikissa, muumimukeissa (joiden tolkuttomia hintoja en itse kerta kaikkiaan käsitä!), design-vaatteissa, missä tahansa, mitä joku keksii keräillä. Mitä se kenellekään muulle kuuluu, jos joku haluaa jostain maksaa itsensä kipeäksi.

Tämä voisi olla suoraan minun näppikseltäni kirjoitettu.

Eipä se kenellekkään kuulu mitä kukin maksaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse tykkään ostaa ellen vaatteita ym. merkkivaatteita mutta kyllä jossain 50 eurossa/sisävaate menee mullakin raja. Ja ne on kyllä ihan uusia..

Noissa vanhoissa laatu on kohdallaan!

ulkonäkö on vain osa kokonaisuutta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat