***MAALISMUSSUKOIDEN Tapaaminen, Helsinki***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitin uuden pinon koskien tapaamisia Helsingissä. Ensi sijaisesti oli ajateltu Helsinki/Espoo/Vantaalaisia, ja muita pääkaupunkiseutulaisia. Toki muutkin ovat tervetulleita!

Tähän mennessä ovat olleet kiinnostuneita:

-Santtu

-caddie

-Pikku-Maisa2

-Minttulia

-monkey

-Suzy2

-V80

-NapNap

-pikkarainen

-mamppa

(opemamman poistin koska hän tuskin tapaamisita on enään kiinostunut. Pahoittelut sinne suunnaalle koko perheelle!)

Nyt olisi sitten ehdotusten aika päivästä ja kellon ajasta. Illat n klo 17-18 ovat varmaan parhaita työläisten kannalta. Itse siis olen hoitovapaalla.

Paikaksi on ajateltu Sanomatalon kahvilaa. Se on tilava paikka ja muutenin suosittu mamma ja vauva tapaamispaikka.

Nyt vaan ehdotuksia peliin! Mulle ei käy 12.10. mutta muut ovat vapaana ainakin toistaiseksi:)

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

waynes menee seiskalta kiinni, joten esim. klo 17.30 lienee hyvä.

ja päiväksi käy (tällä hetkellä) melkein mikä vain, keskellä viikkoa varmempaa, miten esim. keskiviikko 19.10?

Caddie

Vierailija

Mutta en pääse. Olen töissä koko illan (työvuoro on klo 13-20).. :( No ehkä seuraavalla kerralla sitten! Toivottavasti kaikille on oikein mukava tapaaminen! Tulkaa ihmeessä sitten meille muillekin kertomaan miten se meni, jookos? :)

Lily & Nappo 20+5

Vierailija

En tarkkaan tiedä, monelta pääsen töistä lähtemään ja mihin bussiin ehdin... Joten en viitsi nyt sopia mitään paikkaa tiettyyn kellonaikaan. Voisitko sä lähettää mun sähköpostiin sun puh. numeron ja soittelen kun olen lähempänä?? Mäkin voin nyt käydä sun meiliin mun numeroni laittamassa.

Nähdään huomenna!

V+Helmeri rv 18+6

Vierailija

Näillä näkymin mulle käy loistavasti keskiviikko 19.10. Ja paikkakin kuullostaa hyvältä.

Mukavaa perjantaita! :)

t: Höpsis ja masukki 15+0

Vierailija

Siinä vois olla sekä nimimerkki että oikea nimi, kuitenkaan ei ekalla kerralla jää kaikkien nimet mieleen niin voisi luntata. Jospa otetaan teippiä mukaan ja tehdään siellä kaikille nimilaput.

Monkey

Vierailija

Kyllä mä päääsen myös keskiviikkona, mutta silloin olisi 1,5 h luppoaikaa, tiistaina ja torstaina pääsen klo 16 töistä, joten aika oli mainio....

Veera

Vierailija

millä toiset tunnistaa. Toi nimilappu vois olla hyvä. LAittaa siihen vaikka nimimerkin ja oman nimen tai sitten vaan nimimerkki. Kumpi olisi parempi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat