pelkkä seksisuhde... onnistuuko?

Vierailija

Seurustelin erään miehen kanssa nelisen kuukautta nyt kesällä... ei siitä sitten mitään sen kummempaa tullut, kun elämäntilanteemme olivat niin erilaiset. Mutta seksi oli ihan mahtavaa... siis todella hyvää..

Nyt on ilmaan heitelty molemmin puolin ajatuksia pelkästä seksisuhteesta... Äärimmäisen houkutteleva ajatus, mutta hiukka pelottaa, kun tästä miehestä kuitenkin kovasti pidän... että osaako siihen asennoitua vaan seksinä. Etten ampuis nyt itseäni jalkaan..

Mielelläni kuulisin kokemuksia em. kaltaisista järjestelyistä...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

minulla on jo yli vuoden ollut ns. seksisuhde. meillä kummallakin on oma, vakituinen kumppani, eikä tarkoituksemme ole kuviota muuttaa. kummallakin meillä on syymme hakea seksiä muualta. seksi sujuu loistavasti, eivätkä arjen huolet jyrsi suhdetta. olemme kummatkin vähän ihastuneita, jopa rakastuneita toisiimme, eikä se ole negatiivinen asia lainkaan.

joskus olen huolissani toisesta osapuolesta, hän toisinaan tuntuu lataavan tähän suhteeseen liikaa, alkuperäisestä " sopimuksesta" huolimatta. joka tapauksessa, saamme paljon iloa toisistamme ja meille tämä järjestely on erinomainen.

Vierailija

puhutaan ihmissuhteista. Kahden ihmisen välillä on kuitenkin aina jotain tunteita ja varsinkin (hyvä) seksi niitä herättelee. Eli mielestäni ammut itseäsi jalkaan ja säästäisit itseäsi hankkimalla suhteen jossa saat seksin lisäksi muutakin hyvää!

Vierailija

Joo, on se teoriassa mahdollista. Käytännössä jompi kumpi luultavasti

ihastuu pikkasen liikaa. Ei siinä mitään, pitää vaan olla valmis kärsimään. Jos on siihen valmis niin voi saada nautintoakin.

Riski on kova mutta jos palkinto on hyvä niin ehkä se kannattaa.

Mutta, ole valmis kärsimään, sitä voi olla edessä.

Vierailija

Mutta jos olet vapaa ihminen ja tämä vastapuoli myös, niin eiköhän sitä voisi kokeilla. Panoksena on vain särkynyt sydän, ei sen kummempaa. Kyllähän siitä toipuukin.

Vierailija

Aluksi minäkin pelkäsin vertaavani tuoretta ihastustani vakikumppaniini, ja vähän sitä teinkin, mutta se tasoittui sitten ajan kanssa. Itse asiassa rakastajani pikku puutteet (kukaan ei ole täydellinen....) korostaa kumppanini hyviä puolia. Ja sama toisin päin.

Salaaminen ei ole suurempi ongelma, sillä vakikumppanini matkustelee paljon. En minä erityisen ylpeä tästä paralleelielämästäni ole, mutta oma on valintani. Se menee omalla rutiinillaan. Noh, seksi ei onneksi ole vielä rutiinia.... mietinkin joskus mitä teen kun huomaan seksin meneen rutiiniksi rakastajani kanssa? Silloinhan suhteen pääfunktio katoaa.

Vierailija

Eikö vähennä rakkautta sitä vakituista kumppania kohtaan? Vai onko sitä enää edes? Onko vakisuhde pelkkä kulissi? Eikö salaaminen rassaa?

Vierailija:

Lainaus:

minulla on jo yli vuoden ollut ns. seksisuhde. meillä kummallakin on oma, vakituinen kumppani, eikä tarkoituksemme ole kuviota muuttaa. kummallakin meillä on syymme hakea seksiä muualta. seksi sujuu loistavasti, eivätkä arjen huolet jyrsi suhdetta. olemme kummatkin vähän ihastuneita, jopa rakastuneita toisiimme, eikä se ole negatiivinen asia lainkaan.

joskus olen huolissani toisesta osapuolesta, hän toisinaan tuntuu lataavan tähän suhteeseen liikaa, alkuperäisestä " sopimuksesta" huolimatta. joka tapauksessa, saamme paljon iloa toisistamme ja meille tämä järjestely on erinomainen.

Vierailija

Oletko miettinyt, mitä tapahtuu jos suhde paljastuu? Miten miehesi suhtautuu, pystyykö antamaan anteeksi?

Vierailija:

Lainaus:

Aluksi minäkin pelkäsin vertaavani tuoretta ihastustani vakikumppaniini, ja vähän sitä teinkin, mutta se tasoittui sitten ajan kanssa. Itse asiassa rakastajani pikku puutteet (kukaan ei ole täydellinen....) korostaa kumppanini hyviä puolia. Ja sama toisin päin.

Salaaminen ei ole suurempi ongelma, sillä vakikumppanini matkustelee paljon. En minä erityisen ylpeä tästä paralleelielämästäni ole, mutta oma on valintani. Se menee omalla rutiinillaan. Noh, seksi ei onneksi ole vielä rutiinia.... mietinkin joskus mitä teen kun huomaan seksin meneen rutiiniksi rakastajani kanssa? Silloinhan suhteen pääfunktio katoaa.

Vierailija

kauhea pettymys se hänelle olisi, enkä haluaisi tuottaa hänelle pahaa mieltä. riskit ovat aina suuret näissä kuvioissa.

toisaalta ei hänkään elämässään mikään puhdas pulmunen ole ollut. aikuinen mies tietää että elon tiellä on monia mutkia.

Vierailija

Itselläni ei aikanaan onnistunut! Yritin vapaata suhdetta kauan sitten, mutta eipä tuntunut kivalta sattua samaan baariin ja katsoa kun tämä kyseinen kaveri lähti sieltä toisen kanssa pois... En pystynyt olemaan tunteeton, joten se siitä! Eipä ole tarvinnut toista kertaa kokeilla! Olen perinteisen suhteen kannalla, jollaisessa olen elänyt jo 6,5-vuotta!=) Mutta jos koet ettet ole kiintynyt ja sinua ei haittaa ajatella/nähdä häntä myös muiden kanssa, niin siitä vaan!=)

Vierailija

kuulostaa aika hullulta mutta jos jotkut voi elää vaan taloudellisessa liitossa niin miksei pelkkää seksiäkin!!

EI MUN JUTTU

-mika-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat