Mies on kyllästynyt!!!!

Vierailija

Eli tämmöinen keskustelu käytiin eilen miehen kanssa, kun otin puheeksi faktan ettei mieheni enään halua minua.

Mun pitäisi kuulemma olla enemmän aktiivinen seksissä, niin ei kyllästyttäisi. Olen kumminkin aika usein se joka on päällä yms. Otan suihin yms.

Näin kun sanoin miehelle, niin se ilmoitti että mun pitäisi käyttää enemmän mielikuvitusta. Mutta mulla on ilmeisesti todella kuiva mielikuvitus, kun en mitään kiinnostavaa keksi.

Ja yksi mun ongelma on se että olen todella ujo näissä asioissa. En tosiaan uskalla ehdottaa tai ns. viedä touhuja.

Myönnän että mussa on vikaa... Mutta miten mä voin tehä jotain mitä mies haluaa, kun ei kerta pyydä mitään tekemään.

Kertokaa naiset ja miehet miten saa seksi elämän rullaamaan? Meillä on kolme pientä lasta joten pika panot päivisin on pois luetut... Antakaa jotain vinkkejä, mikä voisi olla uutta ja kiinnostavaa???

Suhde on muuten erittäin hyvä... Enkä tosiaan haluaisi loppu elämääni selibaatissa viettää. Ikää mulla on kumminkin vasta 22...

Kommentit (10)

Vierailija

Esim. Kahden kesken tai Sillä mielellä -pelit vaikuttavat hyviltä. En ole ite vielä kokeillut. Saa nettikaupoistakin ainakin Elämänsuolasta ja Toyheavenista.

Ja tokaksi. Et kyllä kuulosta minusta passiiviselta ja mielikuvituksettomalta ollenkaan! Miehesi kyllä nyt ilmaisi itseään aika tökerösti ja rumasti. Jos toivoisi toisen tekevän jotakin uutta, niin kyllä sen voisi kauniimminkin sanoa!!! Voisi oikeesti alkaa kertoa niistä toiveistaan eikä vain syyttää toista tylsäksi! Puhukaa!

Vierailija

kuvitus laukata. Vaadi selitystä. Onko kuitenkaan kyse mielikuvituksesta sexissä. Ei se muillakaan tossa elämän tilanteessa kummosempaa ole. Mun miestä jurppii kun seksiä ei voi harrastaa koska vaan - olisko sekin teillä ongelmana. Kyllä kai se ajan myötä helpottaa sekin. Tai jos mahd. niin lapset hoitoon ja nauttimaan toisistanne!

Vierailija

Siis kyllä me seksistä keskusteltiin, kun tuo käytä mielikuvitusta tokaisu tuli. Ehdotin sitten näitä leluja, ja mies siitä suuttui... Vihjaan kuulemma että hänellä on liian pieni penis! Nyt kumminkin jotain tilasin... Ja noita pelejä myös. Toivon vaan että auttaa... =/ Tuo mun mies kun on kumminkin myös suht ujon puoleinen uutta kokeilemaan, vaikka sitä mankuukin. Ehkäpätää tästä.

Olis vielä semmonen kysymys, jos joku nyt on vastaavaa läpi käynyt... Että jos saan mieheni mielenkiinnon uudestaan heräämään, niin kyllästyykö sitten helposti uudestaan? Meinaan vaan että eiköhän se sitten myöhemmin ala noi uudetkin jutut tuntua puulta?

Ajattelin keskustella miehen kanssa jos/kun kotiutuu... Saas nähdä koska tapahtuu... =(

Vierailija

Samaa mieltä. Jos mies valittaa että tylsää on niin tekis itte jotain muutoksia tai pyytäis vaimoa

tekemään. Ei kai voi toisen olettaa olevan ajatustenlukija.

Jos on niin ujo että ei uskalla suoraan sanoa niin vihjais sitten edes jotenkin.

Ei siinä seksi jännittavämmäks tule jos sen lopettaa kun on tylsää.

Vierailija

On kyllä miehen oma moka, jos on kerta kyllästynyt, mutta ei voi sanoa kumppanille mitä haluais. Pitäähän sitä ekaksi ite tietää mitä haluaa, että sitä voi toiselta odottaa. Eihän kukaan voi ajatustenlukia olla. Pitää sanoa mitä haluaa tais sitten olla hiljaa ja tyytyä nykyiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat