PELIT JA LEIKIT ILLANISTUJAISIIN

Vierailija

Osallistujia noin 15, liikkumatilaa vähän. Laittakaahan parhaimmat ideanne kehiin. Mitä ohjelmanumeroa sitä siis keksis? Jelppikää siskot!

Tyhjäpää Ideanikkari

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Pentuna oli lasten kesäleirillä aina huipentuma tämä leikki. Pojat ja tytöt omiin jonoihin tuolin taakse heittämään vuorotellen noppaa. Se joka sai kutosen, sai juosta pöydän ääreen, jossa oli suklaalevy, veitsi, haarukka ja villapaita. Piti pukea paita päälle, otta aseet käteen ja niillä sai syödä (avata piti myös aseilla!) niin kauan, kunnes joku toinen sai kutosen ja tuli repimään paitaa päältä.

Sitten kun olin itse ohjaajana, niin iltasella vaan istuttiin ja juopoteltiin ja keksittiin oma leikki. Kaikille muki eteen ja keskelle kossupullo. Noppa kiertää pöydässä, ja se joka saa kutosen, saa itse kaataa itselleen pullosta siivut. Sai kaataa niin paljon kun halus, mutta kaikki oli juotava huikalla ja sen jälkeen muki kalibroitiin pään päälle :) Eli laitettiin pään päälle ylösalaisin.

Ei ehkä toimi kaikille, mutta meillä on ollut superhauskaa :D

t. juoppis

Vierailija

Eli Alias kortit ja porukka jaetaan sopivan tuntuisiin joukkueisiin (esim. kolme viiden hengen joukkuetta). Sitten pelataan aliasta mutta sanan selittämisen sijaan pitääkin näytellä. Esineitä saa käyttää apuna mutta puhua ei saa. Ihan hulvattoman hauskaa...

Vierailija

eli yksi kysyy kysymyksen mihin jokainen vuorollaan vastaa, ja viimeisenä itse! Sitten seuraava. Ei tietenkään sovi joka tilaisuuteen.. Paljastuksia muista ja itsestä varsinkin muutaman olusen jälkeen alkaa ilmetä.

Vierailija

Alimmaksi täysi olut tuoppi väliin lasinalunen,sitten joku toinen drinkki, taas lasinalunen,snapsi, lasinalunen jne.Teette tornin juomista ja niistä lasinalusista.Heitetään noppaa,kuka saa kuutosen juo lasin tyhjäksi toisten kannustaessa...olut joudaan viestinä ja kuka on pelin lopussa saanut kerättyä eniten lasinalusia,hänelle tehdään " specialdrinkki" .Tähän peliin ovat myös miehet olleet innokkaita osallistujia ja aamulla on taatusti hyvä olo. Mutta tällä pelillä saat tunnelman kattoon hetkessä :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat