mustasukkaisuus

Vierailija

kertokaa ny ihmeessä et millä pääsisin tästä mustasukkaisuudesta eroon..rupee oleen jo pakkomielle.joka päivä kun mies tulee töistä tarkistan sen puhelimen salaa,tongin takin taskut yms..en uskalla päästää sitä yksin minnekkään,väittää kyl ettei halua lähtee ilman mua.ollaan oltu yhes 8vuotta ja meillä on kolme lasta.pelkään koko ajan et mieheni pettää mua vaikka vannoo rakastavansa.onko täällä muita jotka on kokenu saman?ja miten ootte päässy siittä eroon?sit viel mä haluaisin seksiä vaik joka päivä mut mies ei aina jaksa millä saisin sen innostuun useammin?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

niin hae apua joltakin taholta.

Mustasukkaisuushan johtuu perimmiltään huonosta itsetunnosta. Voisit hyötyä keskusteluista psykologin/psykoterapeutin kanssa. Terapioihinhan on julkisella puolella vaikea päästä, mutta tiesitkö, että pienten lasten vanhemmat voivat kysyä apua myös omiin ongelmiinsa omasta perheneuvolasta ja niiden psykologeilta? Soitapa sinne!

Vierailija

käytän mustia sukkahousuja (sointuu harmaaeen jakkupukuun töissä). Joskus juhliin kiiltoa ja sauma ;D

-Aistillinen vapautunut nainen

Vierailija

sukat voivat olla terveysriski. Ks. Esim. Kansanterveyslaitoksen julkaisuja B: Anu Saukkonen: Kiristämättömien-ja lentosukkien hyötyvaikutukset päivittäisesssä käytössä. ISSN 0359-3576 Julkaisuja B1, 2005.

M.Sc.

Vierailija

jaa että tää mun vanha kirjotuskin on viittitty jostain uudelleen esiin kaivaa.. nykyisin kaikki toimii! eli siis mustasukkaisuutta ei enään ole mun kohdalla,aloin käydä itse viihteellä.. ja seksiäkin on melkein joka päivä,mies on nyt oikein innostunut paneen mua!! kyllä elämä taas hymyileekin ja isosti!

Vierailija

Jos on niin paska, että pettää, niin älä anna sen erota,

vaan pidä se yhä elättäjänä, ja lopeta kokonaan pillun antaminen. Siinäpä kärvistelköön. Jos taas ei petä, niin ihan turhaan murehdit siinä vaikka lopun ikääsi. Tapahtuu mikä tapahtuu. Se on sen päivän murhe, jos edes on.

Matti V.

Vierailija

Tekijä(t): Taiga, Marton

Nimeke: Perlattaren sukkanauha : tarinoita La Perlan kuuluisasta tasavallasta / Marton Taiga

Julkaistu: Helsinki : Lehtiyhtymä, 1944

Ulkoasu: [2], 199 s.

Aineisto: kirja

Asiasana: kaunokirjallisuus - suomenkielinen kirjallisuus, (ysa)

romaanit - suomen kieli, (ysa)

Luokka: UDK:894.541 -3 (024.7)

Vierailija

ONHAN aiheesta toki ulkomaisiakin tutkimuksia! Esim.

Henson, P. J. & Nuwatt, H. (1988) Stockings and White Leggins. Their Influence on the Neurological System and Dependencies. Briston University Collection, Briston.

tai

Hans, D. (1989) Analysis on the Biological Evolution of Panties in 20th Century Eastern Europe. Austin&Austin, Nurnbergen.

Olisikohan tuo M.Sc. sittenkään ihan totta kun ei noitakaan tiennyt...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat