clomifenilla raskautuneita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla yksi clomifen-kuuri takana, kp 30/30-32 eikä ole pienintäkään oiretta, joka viittaisi raskautumiseen. Koko ajan pelkään kuukautisten alkavan. Ei jaksaisi kestää pettymystä kuukaudesta toiseen yhä uudestaan. Nyt haluaisin kuulla teidän kanssasisarten kokemuksia clomeilla raskautumisesta. Montako kiertoa meni ja kuinka suurella annostyksella? (itselläni 2 tabl./pvä kp 3-7) Oliko paljon oireita siinä kierrossa, kun testi näytti plussaa? Olisin tosi kiitollinen, jos joku jaksaisi vastata. Juuri nyt on mieli niin maassa, että muutama positiivinen sana voisi kummasti auttaa ja piristää.

Kommentit (14)

Vierailija

luovutettu ja odoteltiin elokuussa olevaa inssiä oulussa...mutta kappas sieltä se plussa tuli en tiä vaikuttiko sitten se kun ei ajatellut eikä hermoillut vai oliko se vain meidän aika....

joten tsemppiä

Vierailija

Meillä oli yhteensä 5 clomikiertoa (välillä marrask.-03-syysk.04), joista kahdesta alkoi raskaus, mutta menivät kesken jo alussa, rv 6 + 4 ja rv 7 +4 viikoilla. Hoito oli toivoa, mutta myös piinaavaa odottelua, oireiden ja itsensä tutkiskelua, ja pelkoa, vaikka raskaus olikin alkanut. Etenkin sen ensimmäisen k-menon jälkeen pelkäsin hysteerisesti toisen raskauden alettua uutta k-menoa ja niinhän siinä kävi. 5:n clomikierron ja k-menojen jälkeen lääkärini sanoi, että clomit on kokeiltu ja yritetään jatkohoitoa järeämmillä hormooneilla.

Pidimme viimeisen keskenmenon jälkeen henkistä ja fyysistä hoitotaukoa muutaman kuukauden ja pistoshormonihoitojen piti alkaa helmikuussa -05.

Menimme Naistenklinikalle helmikuussa sovitusti ja suureksi ylläriksi ultrassa ilmenikin, että olen tullut luomusti raskaaksi!!!

Raskaus oli rv 6+4.

Tietty iloitsimme raskaudesta, mutta mulla suurin tunnetila oli pelko, että sekin keskeytyy, vielä kun mahaankin koski menkamaisesti kokoajan. No, onneksi se oli vaan " positiivista" kipua eli kohdun laajenemisesta johtuvaa jäytämistä. Muita raskausoireita ei ollut.

Viikolla 8+4 ultrattiin uudelleen ja siellä kohdussa köllötti viikkojen mukaan kehittynyt sikiö.

Rv 12:sta jälkeen pystyin alkaa " hengittämään" ja uskomaan, että tässä saattaisi vielä hyvin käydä.

Raskausaika alkaa nyt olla lopuillaan jo kohta kaivattu pikkunyytti sylissämme.

Onnea clomisteille yritykseen!!!

Tämä vaan kannustuksena, että itse ajattelen clomien sysänneen hormoneja liikkeelle ja pikkutauon jälkeen oma systeemi otti ohjaat käsiin ja tulin luomusti raskaaksi.

Mikaela ja tuleva poikavauva rv 38

Vierailija

Ensimmäiset 4 clomikiertoa söin 09-12/03 (1tbl pvä kierron 3.-7.), eikä plussan plussaa. Siirryttiin tarkempiin tutkimukseen ja kun minusta ei löytynyt pcota kummempaa, päätettiin vielä kokeilla clomeja, kun niistä ei suurempia sivuvaikutuksiakaan ollut tullut. 04-07/05 välisenä aikana söin 2 kiertoa 1tbl pvässä kierron 3.-7. ja viimeisen kierron 2tbl päivässä kierron 3.-7. Annosta isonnettiin, kun vaikka ultra oli sanonut muuta, että munasoluja kypsyy, ei niitä kumminkaan verikokeen mukaan ollut irronnut. Ja tästä ensimmäisestä tuplaclomikierrosta masussa (toivottavasti) köllii pieni, rv on tänään 12+0. Plussakierrossa ei mullakaan mitään sen kummoisempia oireita ennen plussaa ollut kuin todella kipeät rinnat.

Onnea sinulle yritykseen ja toivottavasti pian tärppää :-). Äläkä lannistu jos ei ensimmäisessä clomikierrossa vielä onnista, se voi onnistua myöhemminkin kuten minun tapauksessa.

Vierailija

Eli kaikki meidän kolme lasta ovat saaneet alkunsa clomeilla. Eka tärppäsi ekasta, toinen tokasta ja tämä kolmas, aivan alussa oleva raskaus kolmannesta clomifen kierrosta. Mulla taustalla pco ja annostuksena oli 1 tabl kierron 3-7 päivinä.

Missään raskauksissa ei ennen raskausviikkoja 5-6 ole ollut minkäänlaisia oireita, ei rintojen kipeytymistä, ei vihlontoja, nippailuja, ei mitään. Kuitenkin joka kerralla olen tiennyt, koska on tärpännyt, joku ihmeellinen vaisto vai mikä se sitten onkaan ollut, enpä tiedä.

Vierailija

no niin aloitin clomit 12/04.....ja joita söin 01/05 plussa tokalla kerralla no sitä onnea ei kestänyt kauan rv 6+2 alkoi vuoto kesken meni :(

03-06/05 söin comeja ja 24/7 plussa pelko että nyt menee taas kesken...mutta nyt ollaan rv 11+3 ja toivotaan parasta....

annos oli 1 tbl päivä kierron 4-8 pv.

ja yhdellä munajohtimella pelataan joten senkin puolesta huonommat mahikset......joten viimien ja 6kuudes kuuri toivottavasti antaa toivotun nyytin :)

ja alkuraskauden oireita parina aamuna etova olo ihan alussa muutama päivä oviksesta......ihoa kutitti mahasta...janotti..suuta kuivas.....ja oireet loppu kun sain plussan sitemmin muuta kuin pissattanu ja nälättäny :)

Vierailija

Meillä plussasi viiden hoitokuukauden jälkeen, 1 tabl. 5-9 päivä kiertoa. Meinattin jo heittää kirves järveen kun mitään ei alkanut kuulua ja tabletit purkissa hupeni.

Nyt on menossa viikkoja 12+3 ja kaksosia odotellaan! Np-ultrassa oli kaikki hyvin ja masu on paisunut jo sen verran, että piti ensimmäiset äitiyshousut ostaa.

Toivottavasti raskaus jatkuu hyvin ja saamme terveet vauvat. kovasti tosin jännittää ja hermostuttaa jokainen nipistys....

Vierailija

sulle, kun viitsit vastata! Olisi kiva, jos muutkin haluaisivat jakaa kokemuksiaan raskautumisesta clomien avulla. Mulla kp 31 menossa, mutta en uskalla testata. Tänään oli menkkamaisia tuntemuksia mahassa hetkellisesti ja sitten ei taas mitään. Piinaavaa on tämä odotuksen odotus!

Vierailija

Ja clomeilla alkunsa saanut.

Ymmärrän varsin hyvin, että sulla on mieli maassa mutta älä kuitenkaan vielä anna periksi. Mulla eka plussa (annoksella 2 tbl kp 3-7) tuli neljännestä clomikierrosta, tosin meni kesken rv 6+2. Sitten oli pari kuukautta taukoa clomeista ja menkkoja käynnisteltiin teroluteilla. Vielä viimeiset mahikset ennen inseminaatiohoitoa annettiin clomeilla samalla annoksella ja kappas, sieltä tuli selkeä plussa jo ennen kun menkat ois pitäny ees alkaa (heikkohermoinen testaili ;) ).

Nyt siitä tulos potkuttelee parhaillaan masussa ja viikkoja on kasassa 29+6. Me oltiin jo clomeihin petytty ja tavallana luovutettu ja ooteltiin vaan kesän inssiä, johon ei sitten onneksi tarvinnut mennä.

Kyllä meitä on monta näilläkin palstoilla pyörimässä, jotka clomihoidolla on plussan saaneet. Toivottavasti olet pian yksi meidän joukossa.

-Samo ja pikkuneiti

Vierailija

Muistaakseni oli rintavarustus melko arka plussakierrossa ja sellaista hienoista pahaa oloa oli jo viidennestä viikosta alkaen. Mitään niin varmaa ei kuitenkaan oireiltu, että oisin voinut varmasti sanoa olevani raskaana testiä tekemättä.

Vierailija

Mulla pco ja kuukautiset poissa silloin, kun yritettiin lasta. Eka clomikierto meni pipariksi, kuukautiset tuli vasta joskus kp70+. Tokasta sitten tärppäsi, annos 1tabletti/pvä. Mulla oli niin kummia nipistyksiä ja kuumia aaltoja clomeista, että en osannut raskausoireita erottaa. Ekat " uudenlaiset" oireet oli sitten öiset vatsakrampit ja pissahätä. Rinnatkin kipeytyi vähän eri tavalla kuin muuten, mutta eihän sitä osannut erottaa, mikä johtui clomeista. Plussaonnea!

Vierailija

Ekasta clomikierrosta sain plussan, joka meni heti kesken. (annostus 1tbl kierron 3-7pv). Sen jälkeen 2-4 kierrot eivät ole tuoneet tulosta. Nyt vain odottelen, että klo ois 14, niin pääsisin soittamaan lääkärille. Nyt pitää saada taas homma pyörimään...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat