Minkä laittaminen sattuu eniten?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huulikoru,napakoru vai kielikoru?!Pikaisia vastauksia sillä olen menossa tänään laittamaan...:) Vaan napakorusta kokemuksia minulla!

Kommentit (5)

Vierailija

ja mun mielestä huulikoru kävi vähiten(laitoin ite joksu yläasteella kun olin vielä hullu), kielikoru kävi kipeetä mutta mulla ainakin kävi varmaan niin kipeetä etten tuntenut enään mitään:D napakorukaan ei niin kipeetä... mie oon tällanen outolintu että mikään ei ole vielä käynyt niin paljon ettei kestäs. synnytyskään ei mun mielestä käyny kipeetä vaikka ilman puudutuksia tuli:/ (oonkohan ihan terve :D )

Vierailija

Vaikkakin sekään ei sattunut paljon. Huuleen ei sattunut yhtään! Kuin itikka olisi pistänyt! Kieleen sattuu vähiten kaikista lävistyksista.

Vierailija

Sattuiko?

Muistelen ite kauhulla, kun laitoin kielikorun. Se sattui, mutta napa ei oikeastaan sattunut, huulessa tuntui vähäsen.

Mihinkä otit lävistyksen?

Vierailija

siis huulikoru,napakoru ja kielikoru.

Se on niin kovin yksilollistä, että minkä laitattaminen sattuu eniten.

Kieleen ei itse asiassa laitettaessa sattunut lähes ollenkaan (mutta muutama sen jälkeinen viikko oli tuskaa..), napaan lähinnä vain nipisti ja huulessa tuntui sellanen " rusahdus" . Ei noista mitään oikein kivuksi voinut kutsua..

Mulla oli noiden lisäksi lävistykset myös kulmassa (kasvoi ulos) ja nännissä (otin pois raskauden aikana).

Kulmaan nipisti, ei juurikaan sattunut.

Nänniin taas sattui aivan mielettömästi, ja kainalon imusolmukkeet turposivat n. viikoksi.

Että näin mulla.

-Laukkís

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat