kokemuksia intiaanisokerista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko kukaa muuten kysynyt mitä esim hammaslääkärit siitä ovat mieltä...

Kommentit (10)

Vierailija

Intiaanisokeri on tavallista raakaruokosokeria eikä siitä ole poistettu kaikkia hyviä mineraaleja ja kivennäisiä ym. kuten valkoisesta sokerista.

Mikäli meillä annettaisiin vauvalle mitään sokeria niin ilman muuta inkkaria tai muuta vastaavaa. itse asiassa aijon kyllä ruveta käyttämään sitä enenevässä määrin........ vauva nyt 10kk eikä teitenkään saa sokeriamissään muodossa mutta vastaisuuden varalle =)

googlettamalla löydät artikkeleita intiaanisokerista ja myös myyjien esittelyssä yleensä on ihan hyvä selostus.

Kaupasta löytyy kyllä muitakin ruskeita ruokosokereita (fariinisokeri EI ole sellaista) tämä intiaanisokeri vain on saanut nimensä siitä kuka sitä kerää =)))

Vierailija

Maalaisäiti-72:

Lainaus:

Kaupasta löytyy kyllä muitakin ruskeita ruokosokereita (fariinisokeri EI ole sellaista) tämä intiaanisokeri vain on saanut nimensä siitä kuka sitä kerää =)))

Tähän huomautus, että ruokosokeri ei ole raakaruokosokeria, vaan suhteellisen paljon lähellä valkoista sokeria, siis ravintoarvoiltaan. Raakaruokosokeri on se ravintorikkain versio.

Vierailija

..me käytetty intiaanisokeria (inkkaria :) jo 2 vuotta, oikeestaan päivittäin.. Itse aloitan monesti aamun energiajuomana intiaanisokeria kuumaan veteen, hyvää ja terveellistä :) mulla on tarkka lista intiaanisokerista, mitä hivenaineita ja aminohappoja se sisältää kuinkakin paljon ja siitä tietoo muutenkin.. hammaslääkärit ei siitä varmaan tiiä mitään, mutta sitä on tutkittu ettei kariesta aiheuta.. meillä minä ite ja tyttö litkiny sitä päivittäin ja hyvät ja terveet on hampaat on.. Ite oon tilannu suoraan Masajolta sitä (maahantuoja) viime tilaus olikin n. 90kg :) tilasin sitä monelle muullekkin kuin itelle.. suosittelen! Aivan ihanaa luonnonjugurtissa, puuron päällä, pannarissa ym ym

Vierailija

vaikka se kuinka on luomuviljeltyä. Varmaan kuitenkin luomusokeri on tavallaan " parempi" vaihtoehto tavalliselle valkoiselle sokerille jos ei tahdo ostaa intiaanisokeria. =)

Vierailija

Eli: mitenkä hedelmäsokeri? Sitähän mainostetaan terveellisempänä kuin tavallista valkoista sokeria. Silti raakaruokosokeri taitaa olla parempaa? Hedelmäsokeriahan noissa lasten hedelmäsoseissakin on...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat