Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinhuoltajuus ja seksin kaipaus - tai oikeus (?)

Vierailija

Olin jo pitkään ajatellut eroottiseksi viihdekirjailijaksi ryhtymistä. Elämäni on sen verran eroottista - ihanaa! Ja etenkin lyyrisen aistillista...;D Ajattelin itseäni - YH-äitiä viimeisilläni ostamassa lapsilleni ruokaa Citymarketista. Mies oli ollut ihana - eeppinen kohtaaminen Kreetan samettisessa yössä. Ajatukseni harhailivat pian syntyvän lapsen ihonväriin ja maksamattomiin laskuihin. Kannattikohan sekin reissu nyt sittenkään tehdä. Mieskin alkoi vituttaa. Ei se niin komea ollut. Miten kustantaa jatkuvasti lisääntyvät harrastusmenot - ja omahyväiset rööki/viini/sidukkalaskut? Hei, hei, hei, nyt, nyt - alkaa ketuttamaan - nyt halusin kuitenkin palata eroottiseen lataukseeni...;D

Siinä seisoin topatut järjettömän ylisuuret hartiat (takki oli 80-luvulta, kun seksimatkustelevalla YH:lla ei ollut varaa ostaa uutta) lysyssä toukan ja takin painon sekä esiinnousseen depression takia. Mietin voisinko mitenkään hemmotella itseäni. Pokkarikirjat olivat siinä edessäni ja aloin selata kauriskantista kirjaa (kuvitus P. H. Korde). Mitä!!!!!Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselle...hmmm,tosi kiinnostava...

P.H. Korde on tunnettu erottinen kuvittajakirjailija. Saavuttamaton, eteerinen - todellinen akateeminen B O H E E M I an sich! Aistillinen M I E S, vaarallisia tuttavia ja liekö tuo asunut jossakin siltojenkin alla nuorna miesnä...Mutta, mutta... nyt uusi aluevaltaus: Kauriskantinen kirja - edellinen oli ilveskantinen. Sama aistillinen floora ja faunateema siis jatkui.... Arvailin kirjan nimeä ja sainkin aistillista tyydytystä avatessani kannen: todentotta! Nyt oli siirrtty Ilvesseksistä Kaurisseksiin!

Minulla oli kaikki Sarasvuon ja Saarisen Uomaelämät, Löydä sisäinen sankarini ym. teokset, mutta nyt halusin " uomaani" ihan jotain muuta! ;D Asiaa ei lainkaan haitannut fakta, että puolet kirjan kuvista näytti olevan valokuvia männä vuoden kaurisjahdista. Näin sieluni silmissä kuolleeen bambin ja herkistyin entistäkin aistillisemmaksi...

Yh-äitinä tein ennenkuulumattoman ratkaisun, piilotin lasten nami nami-harjoitteludildon -ja tekofjöösan muovikassitelineeseen ja satsasin itseeni,eli maksoin kirjasta 100 euroa. Se ei kyllä ole paljon siitä aistillisesta mielihyvästä minkä kirja äidille suo. Lapset menevät illalla tosi aikaisin nukkumaan ja äiti aistillisesti hemmottelee itseään oikein olan takaa!

Kitaransoittotunnit ja helvetin kylmässä saastuneessa joessa talvella uimiset eivät olleet menneet hukkaan... Harvempi nainen lukee toisella kädellä eroottista kirjaa ja toisella kädellä dildottaa olan takaa. Siis aikamoinen asento - mutta takaapäin kun nyt on vaan niin aistillista...;D

Ja seuraavana aamuna koko perhe herää onnellisempana uuteen päivään.

-M I N U L L A O N O I K E U S

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

HYVÄ että joku otti puheeksi näin aran aiheen! Ja onnea Sinulle että annoit itsellesi luvan nauttia taas elämästä! Uskaltaisinpa minäkin... Ihailen Sinua!!!!

Vierailija

Kiitämme lähettämästänne eroottisesta käsikirjoituksesta. Kustannustoimittajamme julkaisee sen uudessa pokkarisarjassamme hieman editoituna. Toimittajamme on sama kuin Pulkkinen-TV-sarjassa. Voitteko lähettää tilinumeronne, henkilötunnuksenne ja 2300¿ ISBN-tunnuksen avaamiseen.

Tyydytettyä syksyä,

Otto v. Nussbaum

Werner Nussenström Orgasmiyhtiö

Vierailija

Yrittäisiko joku nyt pilailla alkuperäisen kustannuksella...

Älä lannistu! Minä ymmärrän Sinua oikein hyvin! Haluatko alkaa kirjeenvaihtoon?? Olen myös YH, käyn töissä ja suoritan peruskoulua illalla ja käyn öisin siivoamassa että saisin vähän lisärahaa! Aikaa ei siis ole paljon käyttää tuommoiseen kuin Sinä, mutta voisit ehkä antaa pari vinkkiä, miten saisin arjestani vähän " jännemmän" . Oli ihanaa tutustua Sinuun!!!

Vierailija

...flikkana YH:ksi ja menin Vaasassa torin viereiseen siirtomaatavarakauppaan ostamaan " tarpeeseen" sipuliteemakkaraa. Palvelualtis kauppias siinä sitten kysäisi, että laitetaankos kokonaisena vai siivutettuna (och samma på svenska)? Nostin siinä sitten hameeni ja kysyin, että" näyttääkös tämä CD-soittimelta" ?

-M.Sc.

Vierailija

Onko sinusta hullua jos haluaa VÄHÄN piristystä arkeensa??? SINä ehkä voit rentoutua kotona jos on vaimo/mies, joka hoitaa myös lapsia ja jonka kanssa voi sitten illalla puida päivän asioita aikuisten kesken, mutta oletko koskaan ajtellut YH-vanhempia??? Voitko kuvitella, miltä Meistä tuntuu??? On se aika rankkaa, minä käyn kahdessa työssä ja koulussa ja lapset siinä päällä, enkä halua syödä eineksiä!! Minä keitän lapsille joka aamu lämpimän puuron että voivat lähteä hyvillä mielin kouluun, mutta ei se iltaisin yksin ole niin helppoa!!! Minun tarpeitani ei pelkällä puurolla sammuteta!!! Mieti vähän ensin ennen kuin alat haukkua toisia!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat