Piinakavereita vk 38/39?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moro.

Ei tarttunut aloitusta silmään, eli eikö kukaan inssiläisistä ole ollenkaan pinoissa? Oisi kiva saada piinailuseuraa, se kun on mukavampaa seurassa.

Itselläni ei kolmas inssi onnistunutkaan: inssipäiväksi olisi tullut lauantai. Joudumme siis kotihommiin. Pregnylin otan huomenna ja jos inssi ois voitu tehdä, niin sunnuntaina olisi pp 1.

Oisko samaan aikaan piinailevia???

Testauspäiväksi annettiin 10.10 (heh, en tosiaankaan odota sinne asti) ja viime kierron varhaisen km takia otan jälleen lugeja, jos vaikka tarrasukat pitäisivät paremmin kiinni tällä kertaa.

Lääkäri oli hyvin positiivinen, nyt myös oikea munasarjani on alkanut heräilemään. JA siellä möllötti yksi munis odottamassa irtautumista. Limakalvokin oli 1 mm paksumpi kuin viimeksi eli hyvin positiivisellä mielellä siis liikutaan...

KUKAAN? KETÄÄN? HU-HUU????

t. kurnau

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

piti vielä pregnylistä kysyä, että eikös se ole hcg-hormonia? siis sitä samaa mitä raskaustestit mittaa?

kuinka kauan se voi vaikuttaa raskaustestin tulokseen antaen väärän positiivisen? mietin sitä tulevaa testipäivää. pregnyl pistettiin 20.9.

Vierailija

Olipa sulla Ennis hauska päivä ;) Oiskohan sekoilu johtunut väsymyksest- ja väsymyksen aiheuttaja olisi " se" ???

Omassa navassa on niin hiljaista, aivan liian hiljaista.

Viimeksi tässä vaiheessa alkoi jo sika väsymys, sellainen nakit silmillä-tyyliä. No nytkin olen väsy, mutta se johtuu raskaasta viikosta. Tekisi mieli jo laittaa pillit pussiin. Toiveikkuuteni asteikolla 1-10 on tällä hetkellä 1-. Miehellenikin sanoin, että se siitä sitten.

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin.

T. kurnau kp 20, pp 7, jp 8 (jos oikeen laskin)

Vierailija

Kivaa, että meitä on kaksi :)

Veikkaisin, että sulla eka piinapäivä oli torstai eli nyt olis pp2. Ovikseen menee muistaakseni noin 36 h. Ja munasolu pysyy hedelmöittymiskykyisenä noin 10-12 tuntia. Siittiöt voivat elää jopa 2 vrk naisen elimistössä. Ja kun munasolu on hedelmöittynyt, niin se kiinnittynee 2-5 päivässä kohdun seinämään. Lyhyellä matikalla laskettuna sulla mahdollinen kiinnittyminen pitäisi tapahtua viimeistään maanantaina. Annettiinko sulle joku testipäivä? Suosittelen pregnylistä vähintään 14 vrk, muuten voi tulla väärä tulos.

Mulla on myös PCO ja ekaa yritellään. Clomit oli mulle heti tehokkaita, jopa niin, että yhdellä tabletilla saatiin 8 munista aikaiseksi??!! Mulle on sopinut paremmin gonal-pistokset ja ollaan irroitettu aina Pregnylillä. Viime kierrossa plussasin, mutta meni kesken ja oli eka kierto kun ei käytetty lugeja. Nyt on luget taas mukana...

Tsemppiä sinulle ja kirjoittele reilusti kuulumisiasi. Itse luulen, että käyn täällä lähes päivittäin kurkkimassa ja purkamassa oloani.

Nyt täytyy alkaa jäädyttää jääpalallla nahkaani, että saan tuon järkyttävän kokoisen piikin iskettyä mahaani...

t. kurnau

Vierailija

nyt siis on pp3. tänään alavatsaa on juiminut jotenkin menkkamaisesti, mutta ei niiden vielä pitäisi todellakaan alkaa. eilen muistin jopa ottaa lugetkin.

mun edellisestä ovulaatiosta on aikaa lähes kaksi vuotta, joten ei millään muista millaista se oli.. eikä mulla silloin mitään oviskipuja muistaakseni ollut. clomeilla+lugeilla mentiin, lh-testi + aina kp15, ja muita ovisoireita en sitten muista.

mitähän lienevät. jotain ilmavaivoja tietty?

-ennis-kp24pp3

Vierailija

ja ohhoh- laitappas meidän pinoon plussa, eiks jee.

olen edelleen sikaväsynyt ja itkettää koko ajan. mutta en itke. en tiedä mitä itkisin.

kävin kohottamassa mielialaani ja kiertelin kirppareita. tuloksena vino pino lasten leluja, vaatteita, tilpehööriä yms. ironista tää elämä. MIKSI LASTEN SAAMINEN ON NÄIN S**TANAN VAIKEAA???? PCO PITI OLLA HIDASTE EI ESTE JA VIT*U TAMMIKUUSTA ASTI OLEN ERINÄKÖISIÄ HORMONEITA PISTELLYT ITTEENI.

Kuukautisia odottava kurnau ja anteeksi että olen tämmösellä tuulella. nyt vaan mitta täyttyi.

Vierailija

-hermot heikolla

-luottamus tiessään

- iltalämpöä 37.2

-oviksesta 2pv pieni tuhruvuoto

-naaman iho hyvässä kunnossa

jaa-a ollako vai eikö olla, uuh, luulen mutta epäilen

Vierailija

Tänään pistin pregnylin. Hoitotausta sama kun Enni-Maijalla eli eka lapsi tuli clomeille mutta enää ne ei pelkästään riitä. Meillä olisi puuhastelupäivä huomenna, maanantaina ja yritetään myös keskiviikkona :) Siitä alkaa sitten todellinen piina!

Vierailija

Ennis: se voi se pregnyl näkyä testissä jopa 10 päivää. Itse kerran hätäilin ja testasin haamun joka sitten tais olla pregnylistä. Aina päätän etten testaa liian aikaisin mutta loppukierrosta alkaa sitten kutkuttamaan. Nega on aina ihan hirveä pettymys tietenkin ja kun testaa liian aikaisin niin toivo, että se muuttuisi plussaksi on olemassa ja ahdistaa ym. ym. Olen asettanut itselleni testipäiväksi 8.10. Silloin on kp vissiin 30? En jaksa laskea. Nyt on kp... en tiedä sitäkään mutta olisko joku 18? Raskausoireet on ihan selvät mutta se pregnyl on tähän syypää. Jos nää häviää 10 päivän sisällä niin peli taitaa olla menetetty :( Mulla on aina ollut vahvat oireet nimittäin ( 2 kertaa, toinen siis km) joten uskoisin oireiden tulevan nytkin.

Vierailija

että kp23 ja pp3.

ei mulle annettu mitään testipäivää. ainoat ohjeet oli, että kun kierto alkaa, soita niin valmistellaan inssiä, jos ei ala, soita niin pääset tänne lapsettomuuspolille ultraan..

tervetuloa kaikki joilla piinikset on tässä nyt taikka piakkoin..

Vierailija

Jaa, nyt löysinkin, että syyskuiset ovat samassa pinossa. Olen kuitenkin sen verran kiireinen, etten ehdi lukemaan koko pinoa ja sitten hyppäämään mukaan. Jotenkin helpompi, jos kaikki olisi suunnilleen samoissa aikataulullisesti.

Jos piiniskavereita ei kuulu, niin pidän " pinoa" pystyssä itsekseen ;)

Pakko jonnekin purkaa oloaan kun kaikkea ei ihan ääneen kehtaa sanoa.

I´ll be back.

Vierailija

Ja onneksi " syykin" löytyi yht' äkkiselle väsymykselle ja masentuneisuudelle: luget. Lääkäri keksi, että olen herkkä (yllätys) keltarauhashormonille ja sovittiin yhteistuumin sen lopettamista samantien. En tiedä johtuiko viime kierron km, että nyt oli jotenkin superherkkä lugeille, onhan niitä ennenkin joskus otetti...?

No, eilen illalla oli jo parempi fiilis ja tämä päivä on koko ajan parempi. Mieliala ainakin, nukuttaa silleen sopivasti vielä :) Mutta en ole enää ihan nakit silmillä ja tänään olen pystynyt tekemään paljon rästitöitä pois.

Halusin vaan kiittää osaanotostanne ja myöskin ilmoittaa, että nyt menee paremmin. Mensut olisi pitänyt alkaa tänään, vatsa kyllä pömpöttää sen verran, että kohta alkaa.

Tsemppiä muille!

Kurnau :)

Vierailija

Väsynyt minäkin - mutta valvomisesta.

En ole ennen aloittanut piinapinoa ja mullahan virallinen testipäivä on viikolla 41. Tarkoitin aloituksessa, että noina viikkoina piinansa aloittelevat tervetuloa mukaan :)

Eilen aloitin luget eli töhnärumba alkoi. yök. se on kaikki mitä siihen haluan kommentoida.

Pregnyliin tuli varmaan jo vastaus Enni-Maijalle.

Nyt piinapäivä 3 ja valtakunnassa kaikki hyvin. Vatsan nippailu loppui su illalla, eli nyt maharintamallakin on hiljaista. Viime kierrolla kp 5 ja 6 tuli tuhrua ja kp 8 alkoi sika väsymys+tuntemuksia vatsassa (keltarauhanen). Eli torstaina-perjantaina tulis ekat " oireet" jos menee samalla tavalla kuin viimekierroksella. Mutta toivottavasti ei lopu samalla tavalla :(

Mikäs tässä, plussia odotellessa ;)

t. kurnau kp 16, pp3, jp 4

Vierailija

testasin aamulla negaa, ei oikeastaan edes pettymys, vaan oletinkin niin.

äsken aloi ruskea vuoto, että huomenna varmaan täti tulee. luteaalivaiheen pituutta aprikoin, että jäipä lyhyeksi.. aattelin että kierto alkaa aikaisintaan tiistaina, jolloin pregnylistä olis ollut 2 viikkoa. mikä on normaali? (mulla kuitenkin lugesteron 200mg oviksen jälkeen 13 päiväksi, ehdin ottaa 8.)

tänään oli isännän synttärit. tarjottavat kelpasivat kuin kuumille kiville, ja kahviakin meni 7 pannullista.

mukava, vaikka kiire päivä. poika meni äsken nukkumaan. isäntä aikoo kait lähteä käymään ulkona oluella, joten rauhallinen ilta tulossa.

eipä siinä sitten muuta, kuin alkavan kierron elämäni 1.inssiin sitten valmistautumaan.. ei ole simppoja edes vielä tutkittu. torstaille olisi siihen varattu aika.

plussatsempitykset teille muille!

-ennis- (kakun kermavaahtoa suupielissä..) kp30 pp10 jp12

Vierailija

eipä tänään vielä täti tullutkaan, tuhrua vaan edelleen, jumimisesta päätellen, jospa ne menkat alkaisi kunnolla huomenna, pääsisi aloittamaan kp-laskemisen, että milloin ja mitä hormonia...

edelleen pidän teille muille peukkuja!

-ennis-kp31 pp11 jp13 (koko päivän jotenkin kärttyisenä)

Vierailija

maltoin olla testaamatta tänään.

laskeskelin, että vaikka pregnyl ei enää näkyisikään (pistetty viime tiistaina), niin jos ovis on ollut sitten torstaina, niin eihän se raskaus vielä edes voisi näkyä tikussa..

testaan maanantaina, jos ei täti tule ennen sitä. se on nyt päätetty! (kunnes päätän toisin.. =) )

-ennis- kp28, pp8 jp10

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat