Kävin just lukemassa Pöördismeja ja naurattaa ihan hulluna!

Vierailija

Perttu on kyllä loistavaa viihdettä.Kolahtaa ainakin meikäläiseen tollanen aito tyyppi.Ei tollasta läppää ihan kuka vaan pystykkään heittämään ;DDD Perttu rules!!!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Perttu vuohille: " Kuka teist on homo?" Vuohi: " Määä"

Perttu haki varastohuoneesta kamojaan:

" Antti, Antti, haista mun laukkuu, joku on hiplannu tätä!"

Puhetta ohjelmasta: joku tuumaili: " Me tehdään suomalaista huippu

viihdettä" ..Perttu istuskeli tuolissa ja heitteli palloa ilmaan: " Nii just .Vittu istumalla

ja tekemällä ei yhtään mitään."

Perttu kasasi silitysrautaa kasaan ja ei meinannut onnistua:

" Mulla on kotona kyl samanlainen, mut siinä on vaan punaisia palloja... se on sellanen naisten silityslauta"

Perttu siivoilun lomassa: " mitä nopeammin sitä nopeammin!"

" Vittu että pierettää vietävästi... ja vielä teeveessä!"

Perttu pidellessään Minnan kynsilakkapurkkia: " Tässä tuntee olevansa uransa huipulla" .

Pertun ja Mikan Teatteri esityksestä: Perttu Mikalle Mikan esittäessä raskaana olevaa naista:

" Mitenkäs nuori neiti on noin paksuksi päässytkään pamahtamaan!"

" Tuntuu että syö enemmän, kun syö ne erillään

kun että söis yhen.."

Mikan jälkeen Perttu ja Timo joutuivat meikkiin. Tiina meikkasi Timon ja Kathyn käsittelyyn pääsi Perttu.

" Laita ihan vähän kajaanii silmiin, vihtiläinen pyysi meikkitaiteilijaltaan"

Potkivat palloa porukalla illalla seiskan aikoihin. Perttu potkas: " Auts, mua sattu kenkään

Perttu ruokaa tehdessä: " Vituttaahan se nälkään kuolla."

Lintsi ja Timo tekivät grab and go-aamiaisen porukalle, Perttu: " Crap and go, pasko ja mene!"

Perttu Minnalle: " Et päivääkään alle viiskymppiseltä!"

Ja tämä klassikko joka saa aina hyvälle mielelle:

" Oijoijoii aijaijaii, ananas bananas coconuts oijoijoii.."

Vierailija

" Kerran ajoin pyörällä ja unohdin kääntyä, meni suoraan ojan yli mutta ei käynyt mitään"

Hauskaa varmaankin oli se että perttu oli unohtanut kääntyä, siis miten voi unohtaa kääntyä?!

Perttu ruokavastaavana päiväkirjahuoneessa: " Huomenna me voitas tehä vaikka lohisuikaleruokaa..."

No tässä kai hauskaa oli vain se, että ruokalajia nimeltä lohisuikaleruoka ei ole olemassa.

Tiina kyselee Pertulta, että joko tuntuu jaloissa, koska Perttu on polkemis vuorossa. Perttu siihen:" Viimeks poljin polkupyörällä vuonna -97.... sillon ku se multa varastettiin! Sen jälkeen en oo polkupyörällä polkenu!"

Siis perttu polki viimeksi pyörää silloin kun se häneltä varastettiin, aika taitava varas on ollut kyseessä.

Vierailija

Kyllä sun täytyy todella tosikko olla jos et mitään hauskaa löytänyt yhdestäkään lauseesta, joita 22:sen viestissä oli! No, eihän kaikki toki voi ymmärtää kaikenlaista huumoria, perttu-huumori on ehkä vähän sellaista uuno turhapuro-tyyppistä..

Vierailija

*Piha keskustelu hirveästä määrästä makarooneja. Perttu: " Mä herään vittu aamulla ja keitän noi kaikki vitun makaroonit!" *

Kirjoitusvirheiden määräkin kertoo omaa tarinaansa Perttu-fanien sivistyksen tasosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat