www.vaunula.fi - kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sielä nimittäin maahantuojan hinnalla tavaroita myynissä, aika hyväkuntoiset kaksosten vaunut, todella tilavia http://www.vaunula.fi/kaksos.jpg

Kommentit (6)

Vierailija

tosin omakohtaista kokemusta ei ole, mutta veljen perhe osti sieltä yksösten vaunut ja joskus lähtee pyörät irti kesken kävelylenkin. Siis ihan asfalttitielläkin

Vierailija

...varsinkaan jos ajatus olis että vaunut kestää käytössä. Melkoisilta " rimpuloilta" tuntuivat käteen verrattuna oraan tai emmaljungaan. Halvalla ei saa hyvää!

Vierailija

minkähän maalaiset ovat ja millainen takuu? ne kaikki kannattaa selvittää, samoin kuin kkonaisleveys, mitat kasattuna yms.

Itse olen vähän sen tyyppinen ihminen, että jos teen joitain isompia (hintavampia) ostoksia, niin pyrin ostamaan tuotetta, josta tiedän jotain jo etukäteen, on tunnettu ja hyväksi havaittu merkki ja positiivisia käyttökokemuksia. En sano, että tuo merkki olisi huono, kun ei ole niin tunnettu, mutta nostin tämän seikan vain esiin. ja joskus hinta korreloi hieman myös laatua, onhan nuo aika edulliset menopelit. ovat muuten ihan kivan näköiset=)

minä päädyin ostamaan vuoden vanhat Ora Duoletot, joissa vielä takuuta nyyttien synnyttyäkin. ehkä eniten vaikutti tuo kotimainen merkki, siisti kunto, takuuasia ja kokonaisleveys, joka on markkinoiden kapein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat