Miksi te ratkutatte ratkutuksesta päästyännekin tuota hokemaa että tupakointi on jokaisen oma asia?

Vierailija

joo onhan se niin mutta eikö se muka ole lainkaan sen vauvan asia?

Toisaalta tuo ajatusmalli ja lauseen hoenta sopii hyvin tyyliinne koska kuvastaahan se erinomaisesti sitä itsekästä linjaa mikä teillä on päällä,lapsesta viis kunhan oma nautinto tulee tyydytettyä.

Vastenmielistä!!!!!!!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Täällä huolehditaan kovasti siitä että lapsia tulisi supjella tupakalta, kukahan suojelisi niitä tyhmiltä äideiltä? Näiltä mielipuolifanaatikoilta jotka samassa rintamassa imetysterroristien kanssa yrittävät pönkittää omaa ilmeisen heikkoa äitiyttään muita äitejä arvostelemalla.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

P.S. Olen itse lopettanut, joten voin luvata ettei se ole helppoa!

Minäkin olen lopettanut, oli yksi helpoimpia asioita maailmassa. Raskaana ollessani en voisi IKINÄ polttaa, se on vaaraksi lapselle ja rumna näköistäkin. Ikinä en tule ymmärtämään niitä itsekkäitä naisihmisiä, jotka polttavat raskaana ollessaan.

Annukka

Vierailija

Viha nousi pintaan tekstiää lukiessani. Miten jotkut ihmiset osaakaan olla noin tuomitsevia, asiasta josta heillä ei ole juuri kokemusta. Luuletko todella, että joku tupakoija ei tiedä riskeistä ja vaaroista? Itse taidat olla pelkästään peruskoulupohjalla liikkeellä. Ihan vaan ystävällinen neuvo: Älä koskaan aliarvioi toista ihmistä!

Sen verran olen lapsellinen, että toivon sinun lapsesi polttavan odotus aikanaan. Ajattelitko tuomita hänet yhtä kärkkäästi, kuin muut palstan tukea lopettamiseen hakevat tupakoijat?

Käyppä huviksesi vielä provosoimassa ja tuomitsemassa kaikki ylipainoiset, yksinhuoltajat, nuoret äidit, homoseksuaalit ja lapsettomat perheet...

Vierailija

Millä perusteella itse olet täydellinen? Ainakaan sinua ei voi sanoa ymmärtäväiseksi ja toiset huomioon ottavaiseksi. Onko sulla PMS, vai muuten vaan hormonit sekaisin, kun viitsit tulla toisia solvaamaan. Eiköhän tämän palstan tarkoitus ole tukea tupakoinnin lopettamista, eikä tuomita? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!!!!

P.S. Olen itse lopettanut, joten voin luvata ettei se ole helppoa!

Vierailija

Tarkoitus ei ollut kirjoittaa keskusteluun osallistuneista miehistä monikossa. Sillä nuori mies ajatuksineen on kirjoittanut varsin asiallisesti asiasta ja osoittanut huomattavasti suurempaa tilannetajua ja ymmärrystä kuin lukuisat naiset tällä palstalla.

Ja täytyy myöntää, mies on oikeassa, asiallisesti kirjoitetut/sanotut kommentit saattavat herättää asiallista keskustelua/ajattelua asiasta. Ja tästä oiva esimerkki on kaverin oma kirjoitus.

Vierailija

Kyllä se on ihmeellistä toi ainainen uikutus että se on jokaisen oma asia polttaako raskaana ollessa vai ei. Ettekö te yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle? Ensinnäkin te pilaatte oman terveytenne, ei siinä mitään jos siltä tuntuu, MUTTA siinä samalla te pilaatte syntymättömän lapsene elämän!!! MIETTIKÄÄ!!! kuulostaapa todella viisaalta ja vastuuntuntoiselta hommalta, eikö ois parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua.

Eikö sen jokainen aikuinen ymmärrä ettei vauvat/lapset osaa huolehtia itsestään, se on äidin velvollisuus huolehti vauvan hyvinvoinnista raskausaikana. Siis minkähän helevetin takia te tupakoivat äipät sitten altistatte vauvanne yhdelle maailman vaarallisimmalle myrkylle!!?? Haluaisin kuulla todella hyviä perusteluja asiaan!

Niin ja enkä sitten ole täällä vaahtoamassa asiasta josta en tiedä mitään, kokemusta asiata on.

Olen mies, itselläni 2 lasta ja poltanut jo kauan ja paljon, mutta se ON minun oma päätös, en ole sillä muiden elämiä vaarantamassa tai pilaamassa, en ainakaan puolustuskyvyttömien. Koska jokainen voi aina ajatella missä ja milloin sen tupakkinsa polttaa.

Vierailija

Kyllä se on ihmeellistä toi ainainen uikutus että se on jokaisen oma asia polttaako raskaana ollessa vai ei. Ettekö te yhtään ajattele omaa napaanne pidemmälle? Ensinnäkin te pilaatte oman terveytenne, ei siinä mitään jos siltä tuntuu, MUTTA siinä samalla te pilaatte syntymättömän lapsene elämän!!! MIETTIKÄÄ!!! kuulostaapa todella viisaalta ja vastuuntuntoiselta hommalta, eikö ois parempi jättää ne lapset tekemättä jos ei ton vertaa tajua.

Eikö sen jokainen aikuinen ymmärrä ettei vauvat/lapset osaa huolehtia itsestään, se on äidin velvollisuus huolehti vauvan hyvinvoinnista raskausaikana. Siis minkähän helevetin takia te tupakoivat äipät sitten altistatte vauvanne yhdelle maailman vaarallisimmalle myrkylle!!?? Haluaisin kuulla todella hyviä perusteluja asiaan!

Niin ja enkä sitten ole täällä vaahtoamassa asiasta josta en tiedä mitään, kokemusta asiata on.

Olen mies, itselläni 2 lasta ja poltanut jo kauan ja paljon, mutta se ON minun oma päätös, en ole sillä muiden elämiä vaarantamassa tai pilaamassa, en ainakaan puolustuskyvyttömien. Koska jokainen voi aina ajatella missä ja milloin sen tupakkinsa polttaa.

Vierailija

Vierailija

Ei se lopettaminen varmasti olekkaan helppoa. Se vaatii itsekuria. Siksi useimmat jotka polttaa raskausaikana ovatkin matalakoulutettuja ja/tai ylipainoisia.

Vierailija

Miksette mene " jakamaan tukeanne" johonkin aborttiaiheisille sivuille tms, missä oikeasti tapetaan tietoisesti alkuun saatettu elämä, vaan riehutte täällä, missä ihmiset oikeasti kaipaavat vertaistukea ja kannustusta, jotta voisi mahdollistaa lapselleen mahdollisimman puhtaan elämän? Itse olen lopettanut tupakanpolton raskausaikana ja tiedän, ettei se ole helppoa. Esikoisen odotusaikana poltin muutaman tupakan silloin tällöin ja uskon siitä huolimatta, että olen aivan yhtä hyvä (ellen jopa parempi tai ainakin huomattavasti ymmärtäväisempi) äiti kuin te täällä vaahtoajat. Ettekö voisi vain unohtaa näiden sivujen olemassa olon ja mennä vaahtoamaan asioista, jotka ovat oikeasti monin verroin kauheampia ja joiden tekijät eivät edes tajua virheitään??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat