Mitä on HERBALIFE-tuotteet?

Vierailija

sain kutsun mokomille kutsuille.....eikä oo hajuuka mitä ne on..

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

olen päässyt n. miljoonasta vaivasta eroon.

Tuotteet ei todellakaan ole vain laihduttamista varten mutta voit myös turvallisesti laihduttaa jos haluat. Siit on jo aikaa kun tulli tutki näitä tällasia tuotteita ja totesivat että HERBALIFEN tuotteet on tasan sitä mitä purkin kyljessä sanotaan eli eivät yritä huijata kaunopuheillaan.....

On varman markkinoiden ainoo laihdutustuote jossa on tarpeeksi PROTEIINEJA joten siksikin on niillä turvallista laihduttaa

Ovat myös luonnollisia eivätkä synteettisiä...

Alottaisnkohan mä nyt päänsäryistä vai flunssista vai kylmistä jaloista vai hormoonepätasapaisnosta vai mistä mä alottaisin kertomaan kuinka hyvin voin.... niin ja AINOITAKAAN päikkäreitä en oo sen koommin nukkunu ja virtaa riittää harrastaa 6 iltana viikossa...

Suosittelen...... nii ja mä en edes ole myyjä =))))

2:selle tiedoksi: ei ne purkit siellä kaapissa mitään auta =DD

Vierailija

olen nyt yli viikon käyttänyt ja nälkä ei ole ollut, syön sellaista proteiini jauhetta(sekoitettuna maitoon tai jugurttiin tai ihan mihin vaan periaatteessa) jolla korvaan aamiaisen ja päivällisen ja paino tippunut viikon aikana 3kg ja vatsalaukku huomattavasti kutistunut ja tosiaan nälkää en ole kärsinyt ollenkaan ja olo muutenkin tosi ihana.

Ja mä en tosiaankaan ole koskaan oikein hyvällä katsonut noita " hömppä" juttuja mut ei kaduta että kokeilin.

Päivittäin syödään kuitenkin yksi kunnon ateria+välipalat

Kalliitahan ne tuotteet on mut tyytyväinen olen ollut :)

Vierailija

Ja myös 8kk vauvalle aloin antamaan samalla kun kiinteitäkin =))

Poika on täysin terve ja hyväntuulinen ja nukkuu loistavasti ja neuvolassa ollaan tyytyväisiä !!

Myös parilla ystävällä on " herbavauva" =D

Vierailija

mä eksyin vahingossa kyseisille netti sivuille...ei mennyt aikaakaan, kun myyjä otti yhteyttä.

Sopimus oli, et jos paino ei ole laskenut tai yms. rahat saa takaisin.

Ja paskat!

Söin tosi terveellisesti sen kuukauden aikana ja liikuin joka päivä, paino NOUSI 2kg, joten laitoin myyjälle viestiä et haluan rahat takaisin.

No, ei kuulunut MITÄÄN 4 viikkoon, joten laitoin uudestaan viestiä ja uhkailin kuluttaja-asiamiehellä, myyjä laittoi TODELLA törkeän viestin mulle, et oli muka lähettänyt mulle viestin, jossa oli muka luvannut palauttaa rahat takaisin, mut aika oli mennyt muka umpeen, eikä voinut enää peruuttaa kauppaa!(+siis kielenkäyttö oli todella törkeä)

Siis en tähän päiväänkään asti ole saanut mitään sellaista viestiä, et oon sitä mieltä että täyttä humpuukia!

PS: Se nainen oli joku ravintoterapeutti ja mieskin jollain sellaisella alalla.

Vierailija

ja siihen vaan lisäks kuidut plus vitamiinit. Nää on ihan perus hyvinvointia joka pitää elimistön puhtaana. Lisäks on käytössä yrttitee joka piristää ihan sikana ja en todellakaan enää käytä kahvia. Ja sit aloejuomaa kun mun vatsa aina suuttuu stressistä.....

Vauva 8kk syö tietysti vaan proteiinijauhetta =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat