Syys- lokakuun vaihteen inssiläiset !

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloittelen tähän uutta pinoa, kun tuolla syyskuu- pinon puolella alkaa useimmilla olla tulos jo selvillä.

Elikäs, onko muita, joille tehdään inssi tässä kuun lopulla tai lokakuun alulla. Mulla on tällä viikolla ultra, toivottavasti clomit ovat tehtävänsä tehneet tehtävänsä ja päästään inssi tekemään !

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Ensinäkin pahoittelut kaikille negan saaneille. Se pettymys on aina niin kova...

Testasin minäkin tänään pp 13 negan. Aika selvältä peliltä näyttää, mutta toivoa on niin kauan kuin menkat alkaa. Plussasin ensimmäisessä inssissä, ja silloin sain plussan testiin vasta pp 17. Eli ensi viikkoon jäänee minun lopullinen ratkaisuni, vaikka olo on aika pessimistinen. Mullahan ei ollut nyt viikonlopun ja testausongelmien takia tuo ajoituskaan paras mahdollinen.

Tsemppiä !

Anno

Vierailija

Hei,

Mulle tehtiin II inssi 26.9. ja tänään pärähti plussa! Ekassa inssissä menkkajuilinnat alkoi jo viikon jälkeen inssistä mutta tässä plussakierrossa mahassa ei ollut mitään oireita. Siitä jo hieman uumoilin, olisiko käynyt flaksi! Rinnat kipeyty myös täysin eri tavalla pp26. Nyt oireillaan mahanipistysten ja arkojen rintojen kanssa. Eipä vielä muita oireita. Eka ultra 4.11. jolloin selviää onko 1, 2 vai ei mitään kohdussa.

Mun munasolut oli 19mm eli voi niinkin " pienillä" onnistua.

Tsemppiä kaikille ja koittakaa kestää piinapäivät!

Vierailija

Näin kävi taas tämänkin kerran. No, minkäänlaista oiretta ei ollut, joten lopetin jo lugetkin eilen ennen kuin olin edes testaillut. Toivoin tietysti kovasti toisenlaista tulosta, mutta kun ei niin ei...

Menkat ei ole vielä alkaneet, mennenee muutama päivä lugejen lopettamisen jälkeen ennen kuin alkavatkaan. Tämä oli meidän kolmas inssi ja neljänteen olisi mahdollisuus.

Laitoin heti " jatkosuunnitelman" liikkeelle, eli otin yhteyttä väestöliittoon ja seuraavaksi ohjelmassa IVF. Ensikäyntiaika saatiin jo ylihuomiseksi, heh (joku peruutusaika). Ei kuulemma haittaa vaikka olisi vuoto juuri meneillään, gynen tarkastukset voidaan tehdä siitä huolimatta. Oletin, että jotain kuukauden päähän saa ajan vasta. Mutta hyvä näin.

Liliumilla alkaa tosiaan olla jännät paikat ja HelinäKeijullakin käyvät piinispäivät kohtapuoliin vähiin :). Toivottavasti mahdollisimman moni nyt pääsisi kahdelle viivalle eli plussaisi tästä ketjusta!

Peukutan hurjasti ja seurailen tilannetta!

Vierailija

pp 14/kp 30 tänään ja negan testasin. Vuoto ei ole kuitenkaan alkanut, mutta eiköhän se sieltä alkuviikosta tule. Ikäväähän tämä on, mutta ei auta kun laittaa uutta matoa koukkuun.

Piinaileeko joku vielä ?

Vierailija

muuten viimeyönä " hauskaa" unta, siinä selvis et mun kohdussa kasvaa 1,5 lasta.=) Tiiä mitenkähän tuokin nyt sit olis käytännössä mahdollista mut niin vaan mulle kerrottiin...

Vierailija

No hei! Olen roikkunut tuossa syyskuun listassa, mutta pitänee ilmoittautua tänne, koska mun arvioitu menkkojen alkaminen olis vasta ensi viikolla. Toka inssi siis kysessä ja viikko sitten keskiviikkona pistettiin. Inssi tehtiin vasta kp 16 koska munis ei meinannut ensin kasvaa, pitikin ottaa vähän apulääkettä eli Menopuria. Eka inssi tehtiin kp 12, eli näin ne voivat oviksen ajankohdat heitellä. Pientä jomotusta on ollut aika monena päivänä inssin jälkeen tuolla munasarjoissa, että tietysti sitä toivoo että nyt vihdoin se tärppi kävisi. Mutta kuten sanottu vielä vaan pitää piinistellä ensi viikkoon! kirjoittelemisiin, - tiitiäinen

Vierailija

Niin näytti syyskuun inssiläisissä olevan tulokset useimmilla selvillä, joten tällaisena pp1:nä liityn joukkoonne.

Inssi tehtiin eilen ja kaksi (toivottavasti kunnollista) munista yrittelee kilpailla siittilöistä. Meille tämä oli kolmas IUI ja vielä yksi tehtäneen tämän jälkeen.

Hoitoina clomit 2x50mg kp3-7, puregon 75 yks kp8-11 ja irroituspiikkinä pregnyl 5000.

Eilen illalla (inssi-iltana) oli masu kauheen kipee, onko siellä joku megaovis tapahtunut vai liekkö johtunut pregnylistä... mene ja tiedä, mutta aiemmin ei tällaista kyllä ole ollut.

Rutkasti kaikille onnea matkaan, sitä nyt tarvitaan :) !!

Kukkis77, pp1

Vierailija

täällä menossa pp 11 (kp26/29-30). Rinnatkaan ei enää niin kipeät kuin piinan puolessa välissä. Edellisessä hoidossa menkat alkoi kp 25, joten nyt ollaan yks sen yli. tosin toimenpide oli nyt myöhemmin kuin edellisellä kerralla. Nyt kp 15, edellinen kp 13.

Kummallisia sattumia tapahtunut tänään.. Mulla on vasemman jalan päkiä ollut eilisestä asti aika kipeenä ja googletin mistä se vois johtua. Yksi haun tuloksista vei kohtaan jossa joku valitti samaa vaivaa ja kirjoitti juuri tehneensä pos. raskaustestin. Et en sitten saa edes jalkaani potea ilman noita raskausuutisia :-)

Kun lähdin ajamaan kotiin, edellä ajavan auton rekkari: IVF-xxx?!

Mitäs vielä?

Nyt on kokoajan tunne, että kohta lorahtaa ja juoksen koneen ja pöntön väliä :-(

Palaillaan taas

Vierailija

oli kuulemma loistava, oikealla puolella oli näkyvissä 21mm ja 20mm rakkulat. Sanoi että nyt siis kaksosraskauden on riski olemassa, mutta myöskin siis paremmat mahdollisuuudet tärpätä ylipäätään. Kohdun limis oli vähä reilu 10mm ja simppanäyte hyvälaatuinen. Eli siis taas olis kaikki olosuhteet tärpille hyvät, saa nyt sit taas nähdä onko onni myötäinen ja vihdoinkin tärppäisi...

Eilen muuten katsottiin miehen kanssa Onnen varjot -elokuva. Ihan kyllä tykättiin elokuvasta, monessa kohdassa sai kovasti nauraakin. Mulle vaan elokuvan jälkeen tuli tosi paha mieli ja itkeskelin pitkän aikaa...jotenkin vaan tuli taas kaikki tunteet niin pintaan. Mut oikeesti taas kerran huomas miten kunnon pillitys tekee välillä oikein hyvää. Sen jälkeen mieli oli taas jotenkin kevyempi. :)

Vierailija

Moikka,

tämä viestiketjuhan sopii mulle kuin nenä päähän. Kävin tänään, kp 11 ultrassa ensimmäistä inssiä silmällä pitäen ja inssi sovittiin heti huomiselle! Hoitaja laittoi samantien myös Pregnyl-piikin, joten ovulaation pitäisi olla viimeistään keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Söin clomeja kp 3-7 1 tabu/pv ja varmasti olivatkin tehonneet kun tänään löytyi jo 19 mm kokoinen munasolu, oikealla puolella jossa tunsinkin eilan illalla selviä kipuja. Olen kerran aiemmin syönyt clomeja, kesän alussa, ja silloin oli kp 12 näkyvissä vain 10 ja 15 mm kokoiset munasolut. Nyt siis vain yksi, mutta sehän se riittää! Ovuloin yleensä kyllä luomunakin mutta vasta kp 15-18 tienoilla, joten nyt ollaankin joitakin päiviä aiemmin liikkeellä hormonien ansiosta. Niin, ja tuo kohdun limakerros oli 8,5 mm mikä oli mielestäni aika ohut (johtunee ehkä clomeista tai aikaisesta kp:sta) mutta lääkäri kehui, että 5 mm:kin riittää raskautumiseen. Ja nythän tuo Pregnyl:in pitäisi kohentaa tilannetta vielä jatkossa. Mites muilla, minkälaisia strategisia mittoja löytyy?

Me ollaan siis aloitettu vaavia toivomaan tammikuussa 2004 eli kohta tulee kaksi vuotta täyteen. Matkan varrella ei olla plussattu kertaakaan eikä tutkimuksissa olla löydetty mitään syytä lapsettomuuteemme. Toivotaan, että inseminaatiosta olisi avuksi mutta jotenkaan en jaksa tästä ekasta kerrasta ainakaan olla kovin optimistinen... Ehkä johtuu siitä että alitajuisesti on koko ajan valmistautunut pettymään kun noita pettymyksiä on takana jo parikymmentä.

Mutta yritetään silti pysyä optimismin puolella, eihän tässä ole mitään menetettävää paitsi maallista mammonaa Väestöliitolle. Jänskättää kyllä vähän huomisaamun operaatio mutta uskon kyllä että käy ihan kivuttomasti. Ainakin verraten HSG:hen, jaiks! Voi kun miehen simpat olisivat pesun jälkeen hyviä, onneksi huomisaamuna tulee just se minimi 2 pv pidättäytymistä täyteen. Luulimme nimittäin, että inssi olisi vasta loppuviikosta, joten ei tullut mieleenkään rajoittaa sänkyhommeleita... ;D

Tsemiä kaikille ja toivottavasti saadaan monta jännääjää mukaan!

Lilium

Vierailija

Kirjoittelinkin jo tuohon inssi vaihtunut ivf ketjuun.. koska meinas mennä tämä ohi kun lääke (Puregon) ei tepsinyt niin hyvin kuin edellisellä kerralla. Tänään ultrassa kumminkin oli yksi kasvanut 17 mm ja pari pientä. Varoittelivat myös, että saattaa olla riski tupliin :-) Otamme sen riskin. Olen niin pessimistiksi jo tullut, ei se kumminkaan tärppää :-(

Vierailija

Täällä taisi olla inssi tehtynä jo ainakin Tiitiäiselle, Liliumille ja HelinäKeijulle tänään menossa inssiin, muita ei vielä liene?

Itsellä menossa pp3. Limavaroitus: eilen ja toissapäivänä ei tullut valkkaria oikeastaan ollenkaan ja tänään sitten tulee ihan reippaasti. Näin se näköjään vaihtelee eri kerroilla.

Kuulumisiin

Kukkis

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat