Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko naisen ottaa suihin?

Vierailija

Olenko omituinen friikki, kun en pidä koko hommasta ollenkaan. Mulla on pari huonoa muistoa aiheeseen liittyen joskus nuoruusvuosilta ja kai ne vaikuttaa yhä. Lisäksi olen jonkin tason bakteerikammoinen ja kuvottaa jos miehen elin tuoksahtaa " yhtään" .. en siis halua ottaa sitä riskiä että joutuisin laittamaan suuhuni jotain likaista (vaikka se olisi juuri pestykin). Mutta kaikkein eniten pelkään että en osaa tehdä hommaa oikein, vaan vahingossa naarmutan miestä hampaillani. Ja mietin myös miltä näytän (suihinotto näyttää mun mielestä tosi typerältä). Ja pelkään että mies ei pidäkään mun " suorituksesta" ja seisokki väsähtää. Heikko seksuaalinen itsetuntoni ei kestäisi sitä! Että hyvät lähtököhdat tyydyttävään suuseksiin!

Onko kaikilla muilla lennokasta suuseksiä josta molemmat nauttivat?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

mutta eipä ole sitten tippunut cunilligustakaan, eli enpä nuolaise klittaa. Sitä on tietysti välillä ikävä ja pyydellään, mutta on tässä joku tasapaino oltava.

Vierailija

tän täytyy olla provo tai sit todella surkee yleistys. tiedän montakin " hellarihörhöä" jotka ottaa suihin mieheltään tai toisin päin. ja jopa nauttivat siitä... aika omituista kun kirjoitetaan asioista joista ei oikeesti tiedetä mitään.

t. ihminen, jota ärsyttää kaikki maailman typerät yleistykset ja ajattelemattomat heitot!

Vierailija

Itse kiihotun kun saan ottaa mieheltäni suihin .vaikken mitään syväkurkkutaktiikkaa taida kun on herkkä oksurefleksi niin kyllä sitä pystyy varioimaan kielellä ja käsillä. Se joka antaa niin myös ottaa ; )

Vierailija

Eli jos mieheltä ottaa nainen suihin, ei miehellä kuitenkaan ole " velvoitusta" palvella toiseen suuntaan... hohhoijaa...

Naisten nautinto on vieläkin aivan toisarvoinen homma seksissä.. 2000 luvulla!! " Tasa-arvoisessa" maailmassa??

Kuinka moni harrastaa seksiä niin että ainoastaan nainen tulee, jos on esim kiire, pikapano? Nuollaan vaan nopeesti, ja mies saa jäädä ilman??

Vierailija

Miehet jotka ei saa suusexiä kärsivät.

Kaikenmaailman jehovat, helluntaihönöt ja muut nunnat ne on niitä jotka ei uskalla kulliin koskea ja vittuaankin antavat korkeintaan kerran vuodessa pimeässä peiton alla pikaisesti.

Vierailija

en ole bakteerikammoinen mutta en silti ota kusivärkkejä suuhuni. Siis enää. Nuorena sitä luuli että kaikkea pitää tehdä toisen mieliksi, nykyään teen vain mikä itsestäkin tuntuu hyvältä.

Eiköhän tuo harha siitä että kaikki sitä tekee, ole peräisin elokuvista ja muusta fiktiosta.

Vierailija

Vähemmästäkin alkaisi ällöttää. Jos haluat kokeilla antaa suuseksiä miehelle, niin tee se silloin kun mies on juuri tullut saunasta/suihkusta. Aloita siten, että ihan vain varovaisesti nuoleskelet, etkä työnnä sitä suoraan kurkkuun. Jos homma alkaa tuntua vastenmieliseltä, niin voit kyllä lopettaa. Uskon että miehesi arvostaa jopa yritystä. Mutta tosiaan tiedän monia suhteita, joissa suuseksiä ei ole.

Itse nautin suunnattomasti suihinotosta, mutta tiedän, että monet eivät nauti. Sinun kannattaisi kertoa miehellesi, mikset ole kauhean halukas ottamaan suihin, niin pääsisit epävarmuudestasi. Ja tuosta vielä, kun pelkäsit ettet ole " hyvä" suihinottaja... Miehet nauttivat kaikenlaisesta kosketuksesta, ja se hampailla ' naarmuttaminen' on aika vaikeaa itse asiassa ;) Älä ainakaan sen vuoksi jätä kokeilematta, että pelkäät olevasi huono.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat