näkeekö kukaan muu unta jatkuvasti jostain ihmisestä, jonka kanssa ei ole enää ollut vuosiin tekemisissä?

Vierailija

Minä näen lähes tulkoon kerran viikkoon (joskus harvemmin joskus useammin) unta pojasta/miehestä, joka oli ensimmäinen ihastukseni. Olin siis ala- ja yläasteella aina välillä tähän poikaan ihastunut, koskaan emme kuitenkaan suudelleet saati seurustelleet.

Mistä ihmeestä tämä voi johtua ja mitä tälle pitäis tehdä? Joskus unet ovat täynnä seksiä, joskus alan unessa seurustelemaan tämän miehen kanssa. Ärsyttää ihan sikana, aluksi kerroin aina miehellenikin näistä unista, mutta nyt häntäkin jo kyllästyttää kuunnella koko aiheesta. Ja tätä lapsuuden ihastustani en ole edes nähnyt 10 vuoteen, mutta koko tämän ajan olen nähnyt näitä unia!!!

Minulla on ihana perhe ja mies ketä rakastan, mutta miten pääsisin näistä unista eroon?

Kommentit (12)

Vierailija

mulla vaan se oli yksi seksisuhdetapaus, joka ei välittänyt minusta niin paljon kuin olisn halunnut. näen unia joissa hän " haluaa minut sittenkin" . viimeks kun nähtiin siitä on varmaan 5 vuotta aikaa, sellainen satunnainen törmäys kaupungilla - hän asuu muualla. suhde päättyi 7 vuotta sitten... minullakin perhe

Vierailija

itse näin yhteen aikaan koko viikon unia, joissa esiintyi vuoronperään kaikki entiset miessuhteeni. En ehtinyt pohtia miksi. Ehkä se oli rakkaudenkaipuuta omassa parisuhteessa.

Vierailija

ja mitä tarkalleen häneltä unissa saatte. Ehkä tulkinnan voisi aloittaa siitä. Jäikö jokin oman persoonasi kehitykselle tärkeä asia tekemättä tai kokematta tuona elämänjaksona? Mitä odotat unien hahmolta? Mitä jäit häneltä kaipaamaan?

Vierailija

Viimeksi tänään heräsin päikkäreiltä siihen että exä veti nyrkillä naamaan, unessa siis. Pirun ahdistavaa. Onneksi ne kokoajan vähenevät. Nykyään menee viikkoja niiden välillä.

Vierailija

minulla on oma perhe jota rakastan, mutta en vaan tajua miksi aina vain näen unta tästä miehestä. Haluaisin päästä näistä unista eroon.

AP

Vierailija

joskus kyllä tuntuu että olisipa kiva tavata. meillä jäi juttu jotenkin kesken, emme oikeastaan sanoneet heippaa kumpainenkaan, minulla vaan jäi kalvamaan ja odotin aina häntä. ehkä jos tapaisin hänet, voisin päästää irti, kun voisin sanoa hänelle " hyvää jatkoa" tms. meillä oli paljon hyviä keskusteluja, että siinä mielessä olimme samalla aaltopituudella, tietyssä mielessä suhteesta jäi hyvä maku, mutta jotenkin se kaivaa mieltä... en ole osannut sanoa unista miehelleni mitään, oletko sinä ap?

Vierailija

Näin minulle on aina käynyt toistuvien unien kanssa.

Kyse ei todellakaan välttämättä ole siltä miltä päältäpäin näyttää eli kyse ei välttämättä ole unessa esiintyvästä miehestä sinällään vaan mies edustaa jotain asiaa jonka uni yrittää tuoda esille.

Vierailija

peruskoulun aikaisesta kaveristani, jonka olen viimeksi nähnyt neljä vuotta sitten. Mitään yhteyttä ei ole pidetty, mutta jostain syystä näen hänestä unia todella usein. Olen tätä paljon ihmetellyt, sillä en koskaan näe unia kenestäkään perheeni jäsenestä (miehestäni joskus, mutta en koskaan lapsestani tai sisaruksistani, jotka siis ovat minulle tärkeitä ihmisiä ja joita jatkuvasti näen).

Onkohan tuo ihminen tehnyt minuun niin suuren vaikutuksen, että hän tulee esiin unissani?

Vierailija

Yhteyttä ei olla pidetty moneen vuoteen. Unielämäni muutenkin on kyllä tosi vilkasta, että kylläpä tuo sekaan on mahtunut.

Viime yönä näin sellaista unta, että molemmat lapseni yrittivät hypätä junan alle. Herätessä oli inhottava olo:-( Onneksi oli vain unta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat