Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja kaivataan!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tässä muutama kuukausi sitten ihana mieheni sanoi tai ilmoitti riidan jälkeen, että hän ei tiedä rakastaako hän mua tarpeeksi tai niinkuin pitäisi ja että onko hän vain mun kanssa siksi kun mä olen niin ihana ja kiva!! Hän kyllä rakastaa mua, kuulemma. Tarvitsee miettimisaikaa. Ja minä hölmö vielä menin kysymään, että ketä hän on rakastanut eniten.. Luulin kai että minua.. Ompa sekavaa tekstiä. Mä olen aivan hajalla enkä tiedä mitä teen! Auttakaa. Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta ja meillä on kaksi ihanaa poikaa..

Kommentit (7)

Vierailija

Omasta kokemuksesta olen eri mieltä siitä kannattaako yrittää tehdä väkisin yleensäkään mitään elvyttääkseen pari suhdetta. Luulen että aika on parasta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Pikku-mustaillalliset sun muut yllätykset saattavat vain ahdistaa toista osapuolta ja ajaa häntä etäämmälle.

Olen itse kerran elämässäni ollut se joka herää epäilyihin tunteistaan (voi sattua naisellekin!) ja ollut avoin asiasta miehelleni. Kolmatta pyörää ei ollut osallisena! Tottakai mieheni halusi tietää mitä voisi asian parantamiseksi tehdä, mutta minä kielsin tekemästä mitään. Minun itseni täytyi selvittää asiat itselleni. Tuo aika oli todella vaikeaa, mutta siitä huolimatta puhuimme asiasta lähes päivittäin. Mieheni oli todella ymmärtäväinen ja antoi minulle aikaa pohdintoihini. Yhdessöä ollaan edelleen!

Vierailija

Kaikilla taitaa olla noita epäilyksenhetkiä, itkuja jne, onpa ollut itselläkin.En vain usko, että toisen laittaminen seinälle ja ahdistaminen nurkkaan auttaa tilannetta päinvastoin. Syventää vain epäsopua ja kuilua.

Hellyyttä, huomiota, erotiikkaa, arvostusta, hauskanpito ja seksiähän ne miehet etsivät. Olkoon hetken huumaa ja itsensä pettämistä, mutta edes hetken tuntevat itsensä hellityiksi.

Kuinkas olisi tytöt ylläri kotona. " Muksut mummolaan" , mustaa ptisiä, verkkosukkaa ja piikkaria peliin (joskushan niitä alusvaatteita on uusittava, jos nyt jättäisi ne puuvillaiset väliin ja valitsisi hahd. eroottiset jne) Kuoharia pöytään pienen iltapalan painikkeeksi ja konjakkikahvit päälle ja jälkkäri sitten lopuksi... Tai vuorokausiloma kylpylässä/vaeelusretki metsäkämpälle kahdestaan ja ylläri veerkkareiden alla.. Uskoisin tehon olevan myönteisempi kuin selkä seinää vasten keskustelujen.

Voithan itse myöskin käydä ystävättäriesi kanssa juhlimassa sonnustautuneena ja tulet kotiin juhlamielellä ja löydät sattumalta yömyssyksi sopivan drinksun. Pääasia, että itsellä on hilpeä olo ja leikkimieli korkealla. Se pelaa, joka ei pelkää!

Vierailija

mut sanon vaan, et no voi nyt helvetti noita miehiä, et osaavat olla mänttejä joskus!

Nehän ei tajua raukat, että niiden onni ja rakkaus asuu siinä ympärillä, vaan ne kuvittelee, et muksujen ja arjen myötä se rakkaus on johonkin hävinnyt tai vähentynyt ja nyt se suuri rakkaus odottaakin jossain nurkan takana. Argh...niitä pitäis joskus ravistella oikein olan takaa, että mietis nyt oikeesti mitä sanot!

No, tulipa vuodatettua. Miehet ei vaan aina tajua et JUST NYT ne elää sitä parasta aikaa!

Tsemppiä teille ja ehkä se narun löysääminen hetkeks on ihan hyvä asia! Kunhan ette päästä liian kauas laitumelle ;)

Vierailija

tai jo hiukan pidemmällä. Mies alkoi kesällä puhua, ettei tiedä rakastaako minua enää ja haluaako viettää loppuelämänsä minun kanssani. No, nyt ollaan siinä tilanteessa, että avioero on edessä Olemme olleet yhdessä noin 20 v ja meillä on ihana pieni tyttö, 1 v 10 kk. Mutta yhteinen menneisyys tai lapsi ei paina mitään, kun mies haluaa elää! Ja nyt on kuvioissa jo toinen nainen tai itse asiassa ollut jo pidempää. En voi muuta sanoa, kuin että on tosi kusipää mies. Olen kuunnellut pari kuukautta selostusta, miten mies haluaa etsiä itseään ja tehdä niin kuin todella tuntee. Kaunis ajatus, mutta tuska jonka ex-läheisilleen tuottaa on suunnaton. Toivon, että tilanteesi päättyy eri tavalla ja miehesi ymmärtää oman perheen arvon. Mutta omasta kokemuksesta pelkään pahinta.................

Vierailija

Olen ehkä huono antamaan neuvoja, mutta painiskelen itse saman tilanteen kanssa. Eli en voi antaa sinulle valmista vastausta, että NÄIN VOIT KORJATA TILANTEEN... Minä olen pohdiskellut , että itse ei ole paljoa tehtävissä, vaan mies tekee omat päätöksensä joka tapauksessa!!

Oma tilanteeni on se, että olemme olleet yhdessä 10vuotta, meillä on 6v lapsi ja toinen tulossa. Ja tämän toisen raskauden myötä minun rakkauteni on puhjennnut uuteen kukkaan, mutta mieheni kohdalla asia on juuri päinvastoin... hän sanoo, että ei tiedä rakastaako minua enää ja hänen firma on nyt hänen VAUVANSA!! Eikö ollutkin oksettavasti sanottu!!!

Olen itkenyt monet itkut, mutta todennut että on vain pakko löysätä hihnaa tässä tilanteessa ja toivoa, että aika parantaa..

Uusimmat

Suosituimmat