Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla oikeutta onneen? :(

Vierailija

Haluaisin kuulla rehellisiä mielipiteitänne tilanteestani. Olen ollut kohta 10 vuotta naimisissa ja meillä on 4- ja 1-vuotiaat lapset. Avioliitto on jo pitkään ollut jonkinlaisessa latenssivaiheessa, siis ei mitään vakavia ongelmia ole, mutta yhtään miltään ei tunnu. Mies on hyvä isä, pitää huolta perheestä, on vastuuntuntoinen ja fiksu, ei juo, ei polta eikä ole väkivaltainen. Ihan tavallinen rehti suomalainen mies siis. Mutta kuten sanoin, miltään ei tunnu. Mies ei aiheuta minussa enää minkäänlaisia värinöitä.

Pari kuukautta sitten kävi niin, että tapasin työmatkalla erään miehen. Jalat menivät alta välittömästi. Tämä mies oli täynnä elämää, jännitystä ja seikkailua. Hänkin huomasi minut ja silmäpeli välillämme alkoi jo ensimmäisestä päivästä. Viikon kestäneen matkan loppupuolella mies sitten lähetti hotelliini valtavan kukkapuskan ja siitä se lähti. Olemme tapailleet salaa nämä pari kuukautta, vähintään kerran viikossa. Tämä mies saa minut kukoistamaan! Hän antaa minulle lahjoja lähes joka kerta tavatessamme ja ylistää kauneuttani ja seksikkyyttäni pilviin. Arvatkaa leijunko... :-)

Nyt koen, että minun on pakko valita joko tai. Jäänkö turvalliseen mutta äärimmäisen tylsään avioliittooni vai annanko tilaa onnelle tulla...

Vieläkö minulla on reilusti yli kolmekymppisenä oikeus muuttaa elämäni suunta ja saada kokea onni? :/

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

niin kyl se toinen unohtuu vaistomaisesti.Ja myöhemmin jopa mielessäsi kiität tätä miestä, että se sai sut koittaan oman miehes kaa uudestaan!Ja muistele sitä mihin ja mix silloin aikoinaan rakastuit miehessäsi!Ei kai se jo silloin ollut tollanen....ei varmasti!Koettu on!

Vierailija

Mitä on onni? Mietipä sitä. Sinä olet tehnyt lapsesi. Miehesi on erittäin hyvä isä. Luuletko, että tästä toisesta miehestä tulee mukava isäpuoli? Mitä odotat " tylsältä" mieheltäsi? Etkö itse ole tylsä liitossanne? Tuleeko uudesta miehestä myös tylsä ajanmittaan?

Näitä kaikkia aikanaan pohdiskelin. Jäin tylsän mieheni kanssa keksimään jotain kivaa. Monet ystäväni valitsivat toisin ja vaihtavat miehiä edelleenkin kokeakseen sen ensiviehätyksen. Eivät ole onnellisia. Minä olen. Lastenlapset, miniät, vävyt kaikki antavat niin paljon, ja miten se vaari niitä lapsiaan, lastenlapsiaan ja myös minua, mummia rakastaa. Ihan arkisesti vaan, mutta rakastaa. Naimisissa 34v.

En osaa neuvoa, mutta nämä ajatukset mieleeni tulivat.

Kaikkea hyvää sinulle (:

Vierailija

Olisi typeryyden huippu vaihtaa miestä sen takia että se on tylsä, koska uudestakin miehestä tulee ihan varmasti tylsä jossain vaiheessa ellei sitten ole häipynyt ennen sitä. Sellaisen kanssa en ikuna seurustelisi joka edes harkitsee suhdetta naimisissa olevaan naiseen!!!

Vierailija

Kyllä siinä on vikaa, jos ei ole muille kelvannut. Pääsisitpä haastattelemaan ex-vaimoja. Rakkaus sokaisee, mutta kyllä ne silmät aukee, kunhan ajattelet järjen kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat