Olen shokissa.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (337)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No hei! EIkös tähän ap:n mieheen istu nää nykyajan kliseet " on vain yksi elämä, täytyyhän siitä ottaa ilo irti" jne. muu paska...

Ap:n mies on varmaan ajatellut että tuossa on hyvää vaimo- äitimateriaalia. Mutta ei se silti estä huvittelemasta muualla...

:-(

Vierailija

Tekisin itse vielä yhden varmistuksen ennen kuin lähtisin. Eli kokoaisin itseni ja soittaisin miehelle ja kysyisin miten risteilyllä menee...

Sen jälkeen pakkaisin kimpsut ja kampsut ja häipyisin. Jättäisin varmaan vaan viestin " tiedät kyllä miksi - nyt tiedän minäkin" .

Vierailija

tämmöinen minä olen, en osaa pitää puoliani koskaan missään asiassa. ylitse käveltävä tossu olen. toisia aina hoivaamassa ja hyysäämässä ja niin hyväntahtoinen etten kärpästä halua satuttaa, mutta sitten minä saan aina turpiini. en osaa taistella, en halua taistella vaan annan periksi. inhoan itseäni sen takia mutta en osaa muuttua.

nyt on mentävä.

ap

Vierailija

en mennyt VIERAALLE PAIKKAKUNNALLE vaan viereiseen KAUPUNGINOSAAN!! Ole hyvä ja LUE teksti kunnolla ennenkuin alat provoksi haukkumaan!! Tarkoitus oli YLLÄTTÄÄ kaveri, hyväntahtoinen ele siis kun on sairastellut, ei ole iso asia hypätä bussiin ja ajaa viereiseen kaupunginosaan johon on 5 km matkaa, en tiedä onko muilla tapana piristää ystäviään kun ovat sairaana, no minulla on ja tällaisen palkan saan! Kiitos sinulle 65 kun heitit taas epäilyksesi tänne!

ap

Vierailija

Ap:n mies tulee huomenna kotiin. ei siinä ehdi hotelliöitä viettämään, kun päivä ollaan tukholmassa.

Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää.

Vierailija

Pistä tekstiviestiä, jossa kysyt auton sijaintia. Kerro viestissä, että tarkoituksenasi lähteä tämän (petollisen) ystävän kanssa Ikeaan ostoksille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat