G:Mikä teillä on yhdynnän min. ja max. kesto? Saatko yleensä O:n?

Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Siis suuseksi sessiot kestää sellaisen tunnin yhteensä... jonka jälkeen olen saanut yleensä kahdesti... jonka jälkeen se varsinainen jynkky... se kestää sellaisen 15-65 min... jossa saan ainakin 3 orkkua. Jos esiintyy kuivuus ongelmia (harvoin esiintyy) niin jynkky muuttuu joko ulos sisään työnnöiksi tai suuseksiksi jota rakastan, josta taas jatketaan...

Vierailija

1-3 orkkua yleensä. tein miehelle viimeks n. tunnin suuhoitelut, sillon jäi itseltä saamatta kun olin niin keskittyny...nam! mies hoiteli minut sitten seuraavana päivänä. ihana!

Vierailija

jatkaa luettuaan muut; mies voi panna vaikka tunnin pari jos haluaa. Minä saan yhdynnästä, ja haluan nimenomaan siitä enkä kielellä lirputteluista tms.

Vierailija

Esileikkeineen (sisältäen yleensä, Yllättäen, enemmän cunnilingusta, jonka aikana vaimo usein saa ei vars. yhdynnäs, kuin fellatiota) voi kertoa noi em. ajat n. 2.lla.

Joskus kun ei oo esim. 3.een päivään harrastanut seksiä nii sitä vaan on yleensä niin heh kiimantuskissaan (vielä näin ikämiessarjalaisenakin:) että tulee melkein saman tien; mitä asiaa edesauttaa myös se jos heh vaimo just siistinyt pimpsansa poslariksi tai lähes tulkooksi (millon lähetyssaarnaaja asentoa tehdessä kun vedän ite massuni sisään ja vaimo painaa häpykumpuaan alaspäin niin, että pääsen näkeen kuinka kullini menee paljaaseen vakoon eestaas, niin ei sitä Taivaallista näkyä pysty valitettavasti kovin monen työnnön ajan katteleen, on se vaan niiiiin...:).

Taidamme siis osittain kärsiä ennenaikaisesta siemensyöksyilyistä, mutta jos-kun on tullut työstettyä meille maratonillisesti yli 10 min., niin vaimo alkaa oleen jo ihan puolituskissaan kun kuulemma sen verran alkaa jo sattuun pimppiinsä (ja varsinkin allaolevaan välilihaan)vaikka hyvin kosteanikin olisi (enkä ole tosiaan ees mikään Holmesin Jussi:).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat