En uskalla olla yksin kotona remonttimiesten kanssa.

Vierailija

Meillä tehdään keittiöremppaa ja remonttimiehet (2kpl) tulevat aamuisin klo 8 ja lähtevät about klo 14. En uskalla jäädä yksin kotiin koska pelkään että he saavat päähänsä raiskata mut tai jotain vastaavaa. Kerroin miehelleni peloistani ja ensin hän nauroi ja luuli vitsiksi (varsinkin kun toinen remppamiehistä on oma serkkuni).

Tänään kun mieheni ei ollu kotona, toinen remonttimiehistä ikäänkuin iski silmää ja sanoi että " mitäs pikku rouva, pelkäätkö että tullaan sun makkariin?" . Mies oli siis kertonut heille!! Miten nöyryyttävää! Kun sulkeuduin makuuhuoneeseen, mies tuli läähättämään oven taakse kuin koira. Halusi vissiin pelotella mua! Arvaatkaa onko kiva ens viikko tulossa!! Mitä tää tällanen kiusaaminen on, aikuisia ihmisiä?!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

raiskais, mutta en vaan pääse pelostani yli. En tiedä olenko aivan vainoharhainen, mutta tää koko juttu alkoi siitä kun oon ihan varma että pyykkikorista oli kadonnut yhet mun alushousut. Luulen että ne miehet (tai toinen niistä) on ottanut ne! Oman mieheni mielestä on olen täysin kahjo, mutta en kyllä mielestäni kuvittele näitä asioita..

ap

Vierailija

Myös meillä ravaa vähän väliä etukäteen ilmoittamatta jos jonkin sortin remonttireiskaa. Niinpä lukitsen wc:n oven aina kun olen yksin kotona ja harkitsen tarkkaan, ennen kuin kuljen täällä OMASSA KODISSANI vähissä vaatteissa jne. Sanoisin, että ap:n pelko on ihan normaalia. Se, että kaikki eivät niin tunne, ei tee ap:stä hullua.

Asuessani opiskelija-asunnossa joskus muinoin, meillä oli talonmies, joka oli hieman omituinen. Saattoi tulla etukäteen ilmoittamatta tarkistelemaan ties mitä juttuja, vaikka mistään ei ollut valitettu. Äijä soitti ovikelloa kerran ja oli heti perään avaamassa ovea yleisavaimilla. Ei siis edes odottanut, tulisiko joku avaamaan. Minut se kahjo yllätti kerran aamutuimaan nukkumasta. Kun aloin vetää aamutakkia paitulin peitoksi, ukko vinkkasi silmää ja sanoi rasvaisesti, ettei hänen takiaan kyllä kannata ruveta vaatteita lisäämään... Jonkun mielestä varmaan pientä ja viatonta, mutta minua puistatti ja sen jälkeen kuvittelin aina, että äijä tulee kylään juuri, kun olen suihkussa tms.

Ap; miehesi ansaitsee todellisen läksytyksen, jos on kertonut remonttimiehille pelostasi. Todella veemäinen temppu.

Vierailija

koska olen sairaslomalla ja periaatteessa vuodelevossa. Täytyy vaan kestää mutta on se kamalaa elää jatkuvassa pelossa.. onneksi ei enää kuin ensi viikko..

Vierailija

onneks meillä remppaa on tehneet vaan mieheni ja appiukko... se jos raiskais nii ois kyllä maailmankirjat sekasin! olis se niiiiiiin epäuskottavaa!! =D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat