Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tikru kaipailee Linneaa ja tuttuja Team30 ekakertalaisia!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei ystäväiseni, pitkästä, pitkästä aikaa!

Päätin tulla kurkkaamaan, mitä teille kuuluu. Linnealle ihan ensimmäiseksi lämmin rutistus, onnea pikku prinssistä sinulle ja miehellesi!! Onneksi kaikki on nyt hyvin, vaikka oli varmasti todella rankka kokemus se 20-tuntinen! Olen ajatellut sinua usein ja toivonut, että kaikki on hyvin. Toivottavasti onnistun tavoittamaan sinut täältä palstalta.

Meillä pikku prinssi/prinsessa on edelleen vain haave. Kävimme tänään ensimmäistä kertaa Diacorin lapsettomuusklinikalla. Siellä saimme aivan ihanan lämmintä ja asiantuntevaa palvelua. Yli vuosi on yritetty omin voimin, tuntuu hyvältä tukeutua nyt alan ammattilaisiin. Ainakin selvitetään, ettei fyysisesti ole esteitä raskaaksi tulemiselle.

Mitä kaikille tiimiläisille kuuluu?? Aika moni tuntuu siirtyneen tuonne odotuspuolelle, onneksi!! Siitä olen todella onnellinen.

Jos huomaatte Linnea70 kirjoituksia jossain kertokaa, että Tikru kaipailee täällä...

Kommentit (7)

Vierailija

Voi miten ihanaa on kuulla kuulumisianne rakkaat ystävät! Katakin oli laittanut ihan oman viestin. Kivaa kun ette ole vallan unohtaneet. Aktiivisesti sitä tuli kuulumisia vaihdettuakin tuossa vuosi sitten syksyllä. Vieläköhän joukkoon löytyisi muitakin vanhoja tuttuja??

Oli mahtavaa kuulla Linnean ja teidän muiden mammojen kuulumisia. Lämpimät onnittelut, toivottavasti perästä tullaan!!

Vierailija

Tokihan sinut muistan!! Hei pitkästä aikaa.

Ymmärrän erittäin hyvin tuntemuksesi. Minäkin otin pitkän tauon täällä palstailussa, kun ajatukset alkoi pyöriä vain vauvakuumeen ympärillä. Pettymys on aina yhtä karvas kun täti kaartaa pihaan ja muut plussaavat. Kaksi parasta ystäväänikin on parhaillaan raskaana.

Olen onnellinen, että mentiin lääkäriin. Asia alkoivat rullata vauhdilla eteenpäin. Lääkäri on tosi symppis ja asiantunteva. Hänen mielestään tutkimuksiin kannattaa hakeutua mahdollisimman pian, jos asia mieltä vaivaa. Selvitetään ainakin, ettei mitään fyysisiä esteitä ole ja tarvittaessa siirrytään hoitoihin.

Onko täällä vielä muita Team 30 ekakertalaisia vai ovatko kaikki muut jo siirtyneet mamma-puolelle? Ihanaa olisi kyllä kuulla plussanneiden kuulumisia...

Vierailija

silloin joskus vuosi sitten, en kovin aktiivisesti kun emme silloin vielä edes yrittäneet vauvaa vaan vasta minä kuumeilin. Joten muitaakohan kukaan edes. Juhannuksesta aloitimme yrityksen ja vielä ei ole tärpännyt. Ongelmia aiheuttaa se että kierrot on venyneet kauhean pitkiksi (30-53 päivää) lopetettuani pillerit. Huomenna olen menossa lääkärille muista syistä, ja ajattelinpa samalla kysellä voisinko jo saada jotain apuja asiaan, vaikka yritystä ei vielä ole takana tuon kauemmin. Ikää on kuitenkin jo tämän verran niin ei huvittaisi turhan päiten odotella kauhean pitkään, jos vaikka mulla on joku vika etten edes voi raskautua " luomusti" .

Onnea raskaana oleville ja jo synnyttäneille, ja tsemppiä niille jotka vieläkin vain haaveilevat vauvasta! Toivotaan että meitäkin onnistaa pian!

Vierailija

Kata olikin tuonne laittanut ihan omat terveiset Tikrulle mutta ajattelin itse laitta tähän viestin perään.

Olipa ihanaa kuulla teistä vanhat tutut ! Kyllä oli niin ihanaa aikaa kuumeilla teidän kanssanne silloin vuosi sitten.

Ja kiitokset vaan onnitteluista ! Meillä on kaikki lähtenyt sujumaan mukavasti pienen prinssin kanssa. Poika nukkuu hyvin ja herää keskimäärin kerran yössä syömään. Se synnytys varmasti kuulostaa tosi kauhealta kun olin 20 tuntia synnytyssalissa mutta täytyy sanoa, että niin asiantuntevaa oli hoito Naistenklinikalla ettei minulle siitä jäänyt mitään traumoja. Ja kivunlievitykset on myös niin hyviä ettei siellä kyllä joudu kärsimään. Olihan se tietysti tosi rankkaa ja ajoittain kivuliasta mutta palkinto oli ihana !

Hyvä kuulla Tikru, että olette päässeet hoitoihin ja saaneet siellä asiantuntevaa apua. Toivon sydämestäni, että teillekkin pikku prinssi/prinsessa saa pian alkunsa !

Ja kaikille muille vanhoille tiimiläisille onnea loppuodotukseen niille jotka ovat raskaana sekä tärppionnea vielä plussaa odottaville.

Kata tuossa omassa viestissään totesi, että hänellä on jo hirveä vauvakuume. Täytyy itse liittyä Katan puheisiin. Niin hassulta kuin se tuntuukin kun kotona on 5-viikkoinen vauva niin kaipaan ihan kauheasti raskausaikaa sekä ihanaa isoa masua. Mutta antaa nyt ajan kulua ja pojan kasvaa niin sitten kun on sen aika niin enköhän taas tule tänne kuumeilemaan !

Mukavaa syksyä kaikille ja huhuillaan taas jatkossa toisiamme,

Linnea ja poika 5 viikkoa, 2 päivää

Vierailija

Lienekkö muistat, minäkin kirjoittelin tuossa alkuvuodesta Teamin pinoihin.. Teamista todellakin moni plussasi ja sitten tietenkin kesällä kaikilla iski epämääräisen mittainen nettipimento. Muutaman kerran yritin viikkopinoa viritellä, mutta heikohkoin tuloksin.

Meillä matka edelleenkin jatkuu valitettavasti ilman tuloksia. Turhatuminenkin on jo tapissaan ja luulenpa, että meidänkin pitää hoitoihin lähteä. Tiedän jo että ensi kierrossa olen työreissussa niin, että tärppi toiveet ovat miinuksen puolella. Tuossa marras-joulukuussa pitää varmaan varata aikaa asiantuntijoille, mutta mitenhän vain energiaa riittää noihin hoitoihin kun raksa hommatkin painaa päälle.

Vauvakuume puolelle kirjoittelukin tuntuu vähän tyhmältä, kun kaikki ympärillä plussailevat - taustailu on ollutkin jo vähän aikaa päällä. Huomasin vain huhuilusi ja ajattelin nostaa minäkin viestiäsi, jos vaikka tutut huomaisivat.

Tsemppiä teille hoitoihin ja pikaista plussaa toivottelee

Leia kp20/25-28

Vierailija

Olipa kiva huomata tämä tuttu pino täällä puolella. Tuonne odotuspuolelle tulee vähemmän kirjoiteltua, marrasmammoihin välillä, mutta aika hiljaista sekin on minun osaltani.

Viikkoja on kasassa 34+6, eli la on 11.11. Raskaus on mennyt todella hyvin, eli kaikki ok. Kiloja olen onnistunut keräämään vähän yli 13 tähän mennessä. Tänään on ensimmäinen mammaloma päivä :) Tosin töistä olen ollut pois jo reilut 2 viikkoa. Pidin ylityövapaat sekä loput lomat ennen mammaloman alkua.

Tämmöistä tälle mammalle :)

Uusimmat

Suosituimmat