Löytyykö muita vko.39 Pas-piinaajia???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tänään haettiin matkaan kaksi huurunenää ja olivat molemmat hienosti jakautuneet 9 soluvaiheeseen.Luottavaisin mielin tässä nyt aloitan omat piinailuni,olis kiva, jos löytyy piina seuraa,menee aika joutusammin eteenpäin, kun ei tarvi yksin piinailla.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ollut koko ajan vähän vatsassa nipistelyä, mutta toivottavasti on kuitenkin vain kiinnittymiskipuja.

Joku kirjoitteli, että passissa onnistumistodennäköisyys on 17-20% ! Mulla heti fiilarit parani. En uskonut, että olisi noinkin korkea. Jostain muistan lukeneeni jotain 10% todennäköisyyttä. Eli jos mulla on kaksi alkioita massussa, niin tarkoittaako se 40% todennäköisyyttä :) No, tuskin, mutta hienoa jos on tuo 20%. Jos meitä on siis 5 kirjoittelemassa tässä, niin yhdellä pitäisi tärpätä.

Ei muuta ku hauskaa piinapäivää kaikille !

ET

Vierailija

Meidän pino oli hautautunut tuonne kauas alas,missä olette piinasiskot?Kuinka teillä menee,onko jo oireita?Pian saa jo ensimmäiset testata alkuviikosta,mä aion ottaa varaslähdön päivällä ja testaan ke ja varmistan vielä to.Mulla ei mitään tuntemuksia raskaudesta,ainut on että lämmöt vähän nousset (3 astetta).Kertokaahan kuulumisia.

Vierailija

Mä testailen vasta perjantaina, jolloin virallinen testipäivä pp14. En uskalla aikasemmin ja ei se varmaan kannatakaan.

Oireita ei ole ollenkaan!! Luulis, että tässä vaiheessa olis edes jotain, mutta EI MITÄÄN.. Onkohan se hyvä vai huono asia? PP7-8 oli menkkamaisia kipuja vatsalla, mutta ne ovat hävinneet. Mitäköhän sekin meinaa. Alkaa hermot olemaan aika tiukilla ja aika menee hitaasti. En edes uskalla ajatella, että mitä negan kanssa tehdään. Ei millään jaksais kaikkea taas alusta. Meillähän oli IVM hoito ja päästiin suht helpolla kaikesta. Ei ollut hormoneja käytössä ollenkaan kasvattamaan muniksia. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei kannata tätä hoitoa enää meille tehdä, koska saalis oli vaivaiset 3kpl (vaikka kaikki 3 jaksoivat kuitenkin hedelmöittyä). Joopa, joo tässä siis sitä omaa napaa.. Aika apee mieli kuitenkin.

Mites teillä muilla menee?

Mirkka, hermot riekaleina... pp12

Vierailija

...jos vaan alkiot ovat selvinneet blastokystavaiheeseen saakka. Saa nähdä miten käy. En osaa oikein olla kovin luottavaisella mielin vielä. Pakastettaessa alkiot olivat 4- ja 7-soluvaiheessa ja ne otettiin sulamaan & kehittymään eteenpäin jo tiistai-iltana. Klinikan kanssa on sovittu että menemme huomenna joka tapauksessa klinikalle - oli siirrettävää tai ei joten en tiedä yhtään ovatko alkiot selviytyneet edes tähän asti...

Vierailija

Kävin eilen verikokeessa ja negaahan sieltä taas tuli...

Tänään alkoi vuoto ja ilmoittauduin jo nkl:lle uuteen IVF-hoitoon.

Saan tietää ensi viikon alussa josko pääsemme mukaan ' tällä kierroksella' . Olis niin kiva kun pääsis heti jatkamaan hoitoja kun ei tosiaankaan tiedä kauanko tässä menee....

Toivottavasti muilla piinailijoilla on parempi tuuri!

Vierailija

Heippa!

Liitynpä tähän piinapinoon minäkin.

Viimeinen 4-soluinen alkio pakkasesta siirrettiin ti 27.9. eli nyt pp6 menossa. Olin jo varautunut siihen, ettei alkio välttämättä selviä sulatuksesta ja olinkin iloisesti yllättynyt & onnellinen jo siitä, että alkio selvisi sulatuksesta ja siirtoon päästiin! Alkio on lääkärin mukaan vielä ' ykkösluokkaa' . Ja kyllähän se varmaan onkin paras pakastetuista alkioistamme, kun se oli ainut, joka pakastettiin yksinään :)

Edellisen siirron jälkeen tarkkailin koko ajan itseäni ja toiveet olivat tosi korkealla; vielä kun oli siirretty kaksi alkiota. Negaa kuitenkin tuli.

Nyt piinapäivät ovat menneet nopeasti ja olen jotenkin jo varautunut uusiin IVF hoitoihin... mutta toivon mukaan niitä ei kuitenkaan tarvita :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Vierailija

eli tukevasti ollaan raskaana ja toivotaan, että tällä kertaa ei tulisi keskenmenoa....

Kyllä apteekin omaa tulee vaaleanpunainen viiva joka on luettavissa useita tunteja testin teon jälkeen. Mulla apteekin oma on näyttänyt selkeän luotettavan vastauksen... sen sijaan clearblue oli tosi hakala tulkittava, mutta se kai oli luettava niin, että jos kontrolliviiva on samoin päin kuin testi viiva niin on raskaana.

No taidan siirtyä plussanneisiin nyt, jos taikauskoisena luulisin, että nyt saisin vauvan pitää hengissä...

Vielä vähän ihmetellen tähti toivoen seuraa teistä mahdollissimman pian plussanneissa.

Vierailija

Laitoin vahingossa väärään paikkaan viestin, tarkoitus oli laittaa tähän.No se löytyy otsikolla Hei. Kiva, kun kuutar 1965 on liittynyt seuraan.Jos saa olla sen verran utelias, niin missä ootte hoidoissa käyneet?Me ollaan Tampereella Avalla.

Vierailija

No onpas sulla nyt jännät paikat!! Mä en tunne r-testejä niin hyvin ja en valitettavasti osaa auttaa asiassa, mutta toivottavasti joku osaa. Onkos siinä pakkauksessa joku kuva, että " olet raskaana" ja " et ole raskaana" ?? Äh, tää meni jännäks. Mutta osta ihmeessä toinen testi niin saat varmuuden. Toivottavasti siihen paukahtaa selvä plussa!! Voihan tuokin nyt sitä tarkoittaa? :)

Kerrohan meille sitten miten kävi! Tsempit! :)

Vierailija

Testi oli harvinaisen puhdas nega.Tuskin se huomiseksi enää miksikään edes muutuu,tein 10 mlu/ml aconilla.Se olis tänään haamua edes näyttänyt jos raskaus olis alkanut.Olisin niin toivonut, että tämä meidän viimeinen hoito olis antanut meille uuden vauvan.Tuntuu kuin maailma olis romahtanut,ja tämä itku ei ota loppuakseen ollenkaan.Onneksi meillä on jo kaksi ihanaa poikaa,mutta kolmas oli niin tervetullut ja toivottu, olis ollut tilaa, lämpöä ja rakkautta antaa.Tässä menee taas hetki kunnes saa koottua ittensä.Mä toivon teille muille sydämmestäni plussa onnea ja erityisesti ensimmäistä toivoville.

T:kanerwa

Vierailija

Kävin perjantaina hakemassa massuun 2 alkiota. En ymmärrä mitään näistä jakautumisista, mutta ihmettelen aina ku muilla on jo 4-9 soluisia ja mulla oli toinen 2-soluinen ja toinen oli " jo" jakautunut 3-soluiseksi (vai miksikä noita nyt sanotaankaan ...). Miten toisilla jakautuu noin äkkiä ja toisilla ei ? Vai tarkoitetaanko noissa jotain pitkiä viljelyitä ?

pp 2 ja tuntuu siltä, että aika saisi mennä nopeammin eteenpäin. Vielä pitäisi kestää 12 päivää, ennen kuin saa tietää tuloksen. Tosin mulla yleensä kyllä alkaa menkat jo 25.päivä, joten ei ehkä niin kauaa tarvitse piinailla. Fiilarit on kyllä toistaiseksi ihan hyvät ja mulla on positiivinen mieli tämän suhteen. Viimeksi siirsivät vaan yhden ja nyt 2, joten ainakin prosentuaalisesti parempi todennäköisyys saada vauva !

ET

Vierailija

Eli tein testin tänään. Vahva viiva tuli samoin päin kuin tarkistusviiva mutta tarkistusviivaa toisin päin olevaa viivaa ei juurikaan näy... Mitähän tästä pitäis päätellä auttakaa viisaammat!

Ps taidan käydä ostamassa uuden toisen merkkisen testin...

Tollo tähti täällä pohdiskelee omaa tyhmyyttään

Vierailija

Älä anna mennä vanhemmuuden ohi, sillä onhan sulla kaksi lasta hoidettavana ! Yritä nauttia niistä lapsista, jotka sulle taivaan isä on siunannut. Kuten kaikki tässä ringissä mukana olevat tietää, niin ei ole helppoa saada edes sitä yhtä, saati sitten useampaa. Eikä niitä siunaannu jokaiselle.

Mistä sitä tietää, vaikka saisitkin vielä 3:n lapsen ??? Mikään ei ole ikinä kirkossa kuulutettua.

No, onhan tää helppoa sanoa, että " yritä unohtaa" , mutta vaikeampi kyllä toteuttaa. Kuten joku aikaisemmin sanoi, että kun nainen haluaa lasta, niin siitä on kyllä järki kaukana.

Jos tästä taas tulee keskenmeno, niin mä ainakin nyt yritän todellakin unohtaa nämä vauva-hommelit vähäksi aikaa. Menee muuten koko " nuoruus" (37) ohi ...

ET

Vierailija

tänään laitettiin yksi huurunenä (toinen oli menehtynyt sulatuksessa) matkaan mukaan.joka tehtiin luonnolliseen kiertoon, oli 4-soluvaiheessa. Tämä on vihon viimeinen kerta näissä hommissa joten jännitettävää riittää. Eka hoito icis-03 tuoresiirrosta tuotti ihanan tuloksen, joka tuossa kävelee ja touhuaa.

Lapsettomuuden syy on miehen huonot simpat. Kesäkuussa 05 tehtiin uusi icis,jolloin siirrettiin kaksi mutta eipä alkanut raskaus. Nyt ollaan tien päässä sitten näissä hommissa, mies ei enää halua jatkaa hoitoja.

Vierailija

Piti vielä tulla onnittelemaan plussan saaneita ja toivottaa muille onnea seuraaviin hoitoihin.Mä en tiedä kauanko tässä menee, että pääsen yli siitä, ettei meille tuu enää vauvaa,ihan kuin pientä kuolemaa tekisin...no en viitti valittaa teille enempää, mutta,hirveesti onnea teille, että saisitte pienet kääröt jota helliä ja hoivata.Kanerwa poistuu :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat