Hej!nu ska de bli fart..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

om vi sku ta o presentera oss en gång till så ser man vem alla nuförtiden är på plats! de värkar lite lugnt här..

1. ålder

2. ort

3. familj

4. hem/arbete/studerar/dyligt

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

1. 21 år

2. mammaledig men innan det jobbade jag på dagis

3. Min sambo är 24 och vi har en pojke på 3månader.

4. Vi bor i Östra hesa

Vierailija

Ja brukar sällan skriva nåt, men tänkte nu denhär gången göra de :)

1. 24år

2. Vanda, Vandadalen

3. Sambo 26år å flickorna 4år å 6mån

4. Hemma med flickorna

Vierailija

Jag är 31år, min sambo är 29. Vi bor i Östra-Helsingfors sen maj månad. Vi har en flicka på 9år, tre pojkar 8år, 2år2mån och lillingen 11månader. Jag är för tillfället på vårdledighet med de två minsta, och tänker inte gå tillbaka till jobbet förrän om två år. =)

Vierailija

Här är oxo en " sibbo-varg" . bodde mina 16 första år i sibbo, flytta ti borgå för 5 år sen men en bit av mitt hjärta hör alltid till sibbo. eftersom vi är ganska många från östra-nyland sku man ju kun börja mejla el något om nån e intresserad. de sku ju va lätt att träffas. hör av er! =)

ja e 21 år o väntar mitt tredje. har två flickor 3 år o 2 år.

my_selene o Remppa rv 14+5

Vierailija

1. ålder

- 27 år

2. ort

- Vanda, Backas (nya området)

3. familj

- man 33 år, son 6 mån

4. hem/arbete/studerar/dyligt

- hemma med sonen, börjar antagligen jobba igen i augusti -06

Vierailija

Så kan det gå när man INTE får jobba ifred...3 gånger..Ja,ja...

Det är nog konstigt att ungarna nuförtiden har det medfött att om mamma sitter vid datorn eller talar i telefon, då börjas det.

Vierailija

1. 34 år

2. Esbo

3. Man 31, pojkarna 3.5 och 1.5 år

4. Hemma ännu för tillfället, ska på jobb nästa höst, är sjukskötare+tradenom

Vierailija

1. Blir 36 denna månad...suck!

2. Österbotten

3. Make 43 år, son 12 år, dotter 7 år och så lillebror 3 mån. Kanske vi hinner med en fjärde än ?!

4.Planerar att lämna på vårdledigt då mammaledigheten tar slut. Tänker nog inte återvända till mitt jobb inom den offentliga sektorn riktigt än.

Vierailija

1. ålder, 34

2. ort, Vanda/Herrgårdsforsen

3. familj/man + baby på kommande vilken dag som helst

4. hem/arbete/studerar/dyligt, mammaledig annars jobb

Vierailija

Satte in ett meddelande på nåt konstigt ställe igår (då jag e första gången inblandad i dylika hobbyn...) men nu hittade jag hit o. upptäckte flera Sibbo vargar ;)

Mina uppgifter är följande:

Ålder: 26

Familj: Man o. dotter 5 månader

Jobb: hemma (!), studerar o. jobbar vart om vartannat

Vierailija

Var här i Herrgårdsforsen bor ni? Vi flyttade hit vid Valborg och bor på Grevegränden, officiella adressen är Kavaljersvägen, tvåvåningsradhusen nära den nya skolan som håller på coh byggs.

Vi har nu en son på 3 veckor 2 dagar, och har börjat göra vagnlänkar i området. Kunde inte gå förrän nu, haltar ännu också. Gåförmågan försvann vid födseln, hade svår issias innan och ryggen blev bara värre efter födseln som var jobbig.

Skulle vara skoj att lära känna nytt folk här i området, speciellt då vi så småningom kan ta oss ut bland folk igen.

Min e-mail är ansku.fi@luukku.com om du vill skriva.

Vierailija

1. 25, snart 26 år

2. Esbo, hemma från Borgå (morjens morjens alla östnylänningar!)

3. man 25 år, Eva född 03/05 och alltså i skrivande stund 9,5 mån

4. petar på gradun & andra studier vid sidan om barnavård, paus från jobbet sen jag väntade Eva, drömmer om att bli på mammaledigt igen... ;)

Hälsningar till alla bekanta!

PS. vågar ni avslöja era riktiga namn, mina kära östnylänningar? Kanske vi är bekanta? Erica heter jag, flicknamnet började i tiden på B. Senast nu vet alla i ankdammen vem jag är...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat