Kesäkuisia??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täällä huhuilen kesäkuisten perään: onko kellään vielä aavistusta lasketusta ajasta kesäkuussa 2006?

Vielähän nuo kuukautiset voisivat tulla, mutta toisaalta, eivät yleensä ole myöhässä. Pitää nyt malttaa mieli :))

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Elikkäs täällä myös La 08.06.2006, ja sekavat tunteet on pinnassa, kun sain keskenmenon 5.6.2005 (rv 12+2). En uskalla vielä kunnolla iloita ennen kun nään elämää vatsassa... ;)

Vierailija

LA 12.6. laskurin mukaan. Monta päivää tuntunut masussa, että varmasti menkat alkaa, mutta tänään testi vahvasti plussaa. Eilen kuvittelin, että olisi ollut huono olo. Mutta taisi olla kuvittelua... Muuten kaikki ok. Tämä on miedän kolmas pienokainen...

Vierailija

Meillä on poika, joka on syntynyt 21.5.2005 (la oli 10.6.2005, mutta poika syntyi kiireellisellä sektiolla rv37+1 raskausmyrkytykseni vuoksi) ja nyt on la 2.6.2006 ilmeisesti. Eli pieni ikäero tulee, just hikiseen se 1-v. tai vähän yli... ;) Samassa veneessä siis ollaan... ;))

Charlotte ja poika 4,5kk ja rv 5+4

Vierailija

Meillä aika vasta marraskuussa ja la. 2.6.06, mutta ennen voi käydä jos tuntuu olevan jotakin ongelmaa ja flunssa kauhee ja yskänlääkettä ei saa käyttää saas nähdä kuinka tästä paranee?

Vierailija

Eli plussasin 5.10 ja laskettu aika olisi 12.6 jännittyyneenä odotan miten tätä tästä lähtee eteenpäin. On perheemme kolmas, jos kaikki menee hyvin. Esikoinen 2,5v ja kuopus 1v nyt.

Onnellista odotusta itse kullekkin =)

Vierailija

Erittäin onnellisia olemme plussasta, mutta kaikenlaiset pelot valtasivat heti mielen. Tausta on pitkä ja vaivalloinen, enkä siksi voi ymmärtää mikä onni meidän perhettä on kohdannut. Esikoinen täytti vasta eilen 5kk eli hirmu pieni tytteli on vielä. Takana oli kaikenlaista ikävää, suht pitkälle mennyt raskaus, joka meni kesken, agressiivinen endometrioosi, kaksi leikkausta endon tiimoilta ja toivoa biologisesta lapsesta ei annettu ja sitten tuo yllätysvauva toukokuussa, täyden kympin tyttö, tosin raskaus oli vaikea ja synnytys aivan hirveä. Miten meille suodaan todellakin tällainen onni jo toista kertaa, voi kun ei vain menisi kesken ja jaksaisin pienen lapsen kanssa ja raskauden kanssa. Onhan minulla ihana mies tukena, mutta hänellä on aika hektinen työ ja olen paljon yksin. Mutta kait se niin on että nyt on parasta ottaa päivä kerrallaan ja elää ihan normaalisti, asioilla kun on tapana järjestyä. LA olisi sitten 17.6. Tässä kirjoitteleepi Satumaari ihan sekaisin ja hämmentyneenä vielä :)

Vierailija

Osaako kukaan kertoa paljon maksaa jos yksityisellä käy ultrassa, ennen kuin ottaa yhteyttä neuvolaa? Kun ajattelin käydä ensiksi ultrassa, ja sit ottaa yhteyttä neuvolaan..

Vierailija

Joo, minäkin sitten uskaltauduin eilen testaamaan ja plussa tuli! LA olisi varmaan 11.6. Onnea kaikille raskautetuille!!

Yahoo-listan pystyttämistä joku ehdotteli. Kannatan ehdotusta. Täytyy kattoo joku päivä, kun on töissä rauhallista.

Täällä ei mitään raskausvaivoja. Kakkosta odottelen, joten luulen, että se yökötys tulee vähän myöhemmin, niin kuin esikoisen kanssakin.

Vierailija

Testasin viikko sitten ja vihdoin lähes vuoden yrittämisen jälkeen plussa!!! La olis 1.6. Neuvolaa ajattelin varata tonne lokakuun loppuun kun on esikoisen 1,5 vee neuvola, niin jos vaikka selviäis samalla käynnillä.

Nyt oon kahden vaiheilla että meniskö alkuraskauden ultraan, kun meillä ei kaupunki sitä tarjoa niin pitäis maksaa ittensä kipeeksi yksityisellä? Onko muilla samoja ongelmia?

Oireita on ollu vilu/hikoilu aalloittain, lievä etominen ja himo hapanmaitotuotteisiin (siis mä juon piimää ;), sama oli esikostakin, siitä arvasin että nyt on tärpännyt).

Onkos kukaan perustamassa yahooseen listaa kesäkuisille?

t. mirri

Vierailija

Kaksi haaleaa plussaa peräkkäisinä päivinä, joten kai se on uskottava että raskaana ollaan! En vielä tanssi ja hypi riemusta, sillä kolme edellistä raskauttani ovat päätyneet keskenmenoon (rv6, rv13 ja rv11). :-( Meillä on mieheni kanssa 1v4kk vanha tyttö ja tutkimuksissa kummastakaan ei löydetty mitään syytä toistuviin keskenmenoihin. Joten toivoa siitä, että tämä raskaus jatkuisi loppuun asti on paljonkin.

Viimeisin keskenmeno oli elokuussa ja sen jälkeen kuukautisia ei ole kuulunutkaan. Keskenmenosta laskettuna laskettu aikani olisi toukokuun puolella, mutta tein syyskuussa useamman raskaustestin ja kaikki näyttivät negaa, joten hedelmöittymisen on täytynyt tapahtua myöhemmin. Esikoinen on syntynyt kesäkuun alussa, joten lapsukaisille tulisi tasan kaksi vuotta ikäeroa, jos kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Pääsen kunnalliselle puolella alkuraskauden ultraan toistuvien km:en takia. Siksi soittelen neuvolaan varmasti jo ensi viikolla. Olo on vielä aika epätodellinen ja pelokas, mutta huikaisevan onnellinen samalla kertaa. :-) Toivon kovasti, että kaikki sujuisi hyvin. yhtään keskenmenoa en enää kestäisi.

Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja turvallista odotusta ihan kaikille!

T: AloeVera, jolla ei ole hajuakaan raskausviikoista :-)

Vierailija

Minulla kaikki tuntemukset tähän mennessä on ihan samoja kuin ennen menkkojen alkua... siksi ehkä vielä pelottaa että kohta ne menkat kuitenkin alkaa.

Eli rinnat/nännit arat ja vähän turvonneet, alavatsassa jännään tuntemusta (samanlaista kuin juuri ennen menkkojen alkua, mutta paljon lievempää) sekä pieniä vihlaisuja, pientä vilua niinkuin flunssa olisi tulossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat