Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanssasisaret: häiritseekö

Vierailija

teitä sperman valuminen( haju yhdynnän jälkeen. Käyn toki pesulla, mutta..mutta.... Toisaalta on kiihoittavaakin muistella sessiota! ;D

-Aistillinen vapautunut nainen

Kommentit (12)

Vierailija

Ja tiedän, että muutkin haistaa. Eniten se nolottaa appivanhempien luona, vaikka siellä on tilaisuuksia olla kahden tarjolla ruhtinaallisesti. Valuminen on joskus niin runsasta, että tarvitaan sidettä/suojaa. Ja valuva tahma ei oikein imeydy-> hiertää-> likainen olo. Tämä ilmiö on yksi suurimpia syitä, miksi minua ei enää nykyään huvita koko leikki. Ennen kuin ollaan edes aloitettu, minä jo mietin, miten pomppia pesulle niin, ettei lattiat ole liukkaat, ja kukahan tänään " haistaa" . Olen myös herkkä saamaan tulehduksia.... Kondomin käyttö auttaa jonkin verran, mutta minusta se lateksin haju on vielä kovempi ja havaittavampi!

Vierailija

Mulla alapää haisee spermalle vielä parikin päivää seksin jälkeen. Eikä auta juurikaan, että peseytyy aamua iltaa. Sitä vaan jostain tuolta sisuksista valuu ja tahmaa alushousutkin. Itse sen ainakin haistan, en tiedä haistaako muut (eivät ole ainakaan sanoneet mitään)...

Uusimmat

Suosituimmat